nummer gezocht: she goes nana
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

stefanmplayer    posted on 31-01-2011 11:03
Heey allemaal,
ik hoorde toevallig afgelopen vrijdag in de locale discotheek een remix van een nummer en ben daar nu nogal druk naar op zoek maar kan hem zelf neit zo 1,2,3, vinden heeft iemand deze toevallig of kent iemand hem misschien?
het is een house remix of bootleg van het nummer she goes nana van the radio's maar van wie die bootleg is enzo en hoe deze exact heet weet ik niet, hoop dat iemand me hierbij kan helpen.

alvast bedankt.

What do you think about nummer gezocht: she goes nana ??

Vote :   

Dolivieira    posted on 31-01-2011 17:06
Milk n Sugar vs Vaya Con Dios - Nah Nah Nah.? Want ik draai dit nummer al zo`n 5 maanden en is sinds de kerst dagen een hit.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Sandr    posted on 31-01-2011 17:21
Poster: Dolivieira
Milk n Sugar vs Vaya Con Dios - Nah Nah Nah.? Want ik draai dit nummer al zo`n 5 maanden en is sinds de kerst dagen een hit.

Ik denk niet dat dit hem is omdat het om een remix/bootleg gaat van de Radios - She goes nana

Mocht dit hem wel zijn dan heb je het antwoord op je vraag, mocht dit hem niet zijn probeer het dan nog eens in het grote track/nummer gezocht verzameltopic. Die kun je hier vinden.

Play that funky music white boy....

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

229 Users online: 120 Guests (109 Unknown)
Pages generated today : 39.381
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.946.673