My Set Rules (voor de Belgen)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Bonchanoize    posted on 28-01-2011 10:01
Er komt een nieuwe reeks van My Set Rules op JimTV en er kan al weer worden ingschreven (wat massaal gebeurt). Ik ben alvast van plan om me in te schrijven al weet ik niet of digital toegelaten wordt. Wat mijn vraag hier nu is: zijn er djr'ers van plan om mee te doen, het zou wel leuk zijn mochten er nog zijn van op dit forum die meedoen en dan nog eens winnen ook.
Let the magic begin

What do you think about My Set Rules (voor de Belgen) ??

Vote :   

timmy90    posted on 28-01-2011 10:16
ik ben geen dikke neg ofzo, maar als je hoorde wat er allemaal bij zat had ik wel zin om mee te doen hoor...
Gery    posted on 28-01-2011 11:19
denk dat je jezelf daar meer belachelijk mee maakt dan wat anders, uiteindelijk monteren ze de beelden toch zodanig dat het er voor hen sensatierijk uitkomt op koste van 'uitspraken' van de deelnemers.
DJ - Producer
ThirTeen    posted on 28-01-2011 11:41
Poster: Gery
denk dat je jezelf daar meer belachelijk mee maakt dan wat anders, uiteindelijk monteren ze de beelden toch zodanig dat het er voor hen sensatierijk uitkomt op koste van 'uitspraken' van de deelnemers.

Ik sluit mezelf daarbij aan, het gaat er nog steeds om om mensen achter de buis (wat zou het synoniem van de 21ste eeuw zijn? Happy, laughing ) te krijgen. En dat doen ze bij jim-tv maar al te graag met sommige dingen veruit in het onnozele te trekken, dus al iemand daar een vette uitleg geeft en 5 min later zich onnozel verspreekt of iets 'fouts' zegt dan weet je al wat er op het scherm getoverd wordt Happy, laughing. Anders blijf je niet elke keer kijken.
Ik schrijf me allesinds niet in Happy, laughing.
Music makes my day.
TheMole    posted on 28-01-2011 12:38
Ik zou me ook nooit inschrijven voor zoiets, sorry voor de JIM liefhebbers hier maar ik vindt dat ??n van de ergste zenders (ja zelfs erger als vt4 of vtm) in heel vlaanderen. Die Sean en Eline werken me ongeloofelijk op men systeem. Deze zender is te populistisch en daar krijg ik dan de schijt van.
tek-zotic    posted on 28-01-2011 12:46
Poster: Gery

inderdaad,
ik zal me hier nooit voor inschrijven, vroeger was er een veel beter programma op tmf (dacht ik, mtv kan ook ) genaamd DJ's @ Home, en dan kreeg je gewoon een DJ te zien aan het werk thuis zonder troelala er rond, kreeg je een beetje uitleg over de gear die hadden staan en whoppa, no nonsense setje
Bonchanoize    posted on 28-01-2011 14:52
Voor een beginner is het sowieso reclame hoor, goed of slecht. There's no such thing as bad publicity
Let the magic begin
Seca    posted on 28-01-2011 17:56
Word weer lachen die nieuwe afleveringen dan!
Heb er maar enkele gezien maar het was altijd wel lachen Happy, laughing
Xarltuz    posted on 28-01-2011 20:47
zijn er nieuwe afleveringen?
ik heb mij ingeschreven in okterber als ik mij goed
heriner
djAmbeye    posted on 28-01-2011 21:25
Poster: tek-zotic
vroeger was er een veel beter programma op tmf (dacht ik, mtv kan ook ) genaamd DJ's @ Home, en dan kreeg je gewoon een DJ te zien aan het werk thuis zonder troelala er rond, kreeg je een beetje uitleg over de gear die hadden staan en whoppa, no nonsense setje

volledig mee eens!
donkey    posted on 29-01-2011 02:00
ik ben het helemaal eens met Timmy90 en Gery !

ik heb een paar afleveringen gezien en ik vond het echt belacheliojk soms!
Terwijl er bij de inschrijvingen zoveel betere inzendigen zaten :s
halen ze soms de slechste expres eruit ofwat ? :s
Maniax
TH3llC    posted on 29-01-2011 02:05

halen ze soms de slechste expres eruit ofwat ? :s

het enige wat ze denken bij het selecteren is : zou deze persoon ons veel kijkcijfers geven?

donkey    posted on 29-01-2011 02:15
@TH3IIC; ja dat denk ik ook :s vind het wel jammer mrja
Maniax
TH3llC    posted on 29-01-2011 02:18
is idd jammer maar het is en blijft business voor jim..
ik kijk toch nooit naar jim, tmf en mtv vind ik een pak beter
User edit by TH3llC on 29-01-2011 @ 02:18:36 (100%)
TheMole    posted on 29-01-2011 09:13
Het hele concept doet me trouwens denken aan dat 'komen eten' programma op vt4. Alleen met dj's dan.
Bonchanoize    posted on 29-01-2011 09:13
Om even misverstanden te voorkomen: ik kijk ook nooit naar jim of tmf ofzo, ik krijg de vliegende **** van al die r&b-'muziek' die allemaal op mekaar lijkt. Maar ik zou de publiciteit goed kunnen gebruiken. Trouwens, de kans is al enorm klein dat je geselecteerd wordt.
Let the magic begin
Gilles123    posted on 30-01-2011 13:48
Ik zou wel graag meedoen maar ik ben pas 13jaar dus...weet ik niet of dit mag Unhappy
Tekhead    posted on 30-01-2011 22:42
Poster: tek-zotic
inderdaad,
ik zal me hier nooit voor inschrijven, vroeger was er een veel beter programma op tmf (dacht ik, mtv kan ook ) genaamd DJ's @ Home, en dan kreeg je gewoon een DJ te zien aan het werk thuis zonder troelala er rond, kreeg je een beetje uitleg over de gear die hadden staan en whoppa, no nonsense setje

Zag ik ook wel eens naar. Soms zag je daar gastjes die een booth hadden staan om van te kwijlen, maar die slaagde er dan meestal niet in om 2 platen aan elkaar te mixen, was dikwijls lachen.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Gery    posted on 31-01-2011 11:22
Wat ik ook niet zo begrijp is dat ze uit alle inzendingen niet eens de moeite nemen om het een beetje binnen dezelfde stijl te houden. ?Als je in een aflevering zowel house, dubstep als hardcore hebt, hoe moet je dan gaan vergelijken naar platenkeuze??

Bewijst te meer dat hun profilers met opzet bepaalde groepen samenstellen voor hen beter sensatie materiaal op te leveren.

Poster: Bonchanoize
Voor een beginner is het sowieso reclame hoor, goed of slecht. There's no such thing as bad publicity

ja en neen, ik denk niet dat deelnemen en in het geval je er compleet als aap uitkomt je direct veel boekingen zal opleveren. ?Toch niet het soort boekingen waar je van vooruit groeit!
DJ - Producer
tek-zotic    posted on 31-01-2011 12:50
Poster: Tekhead
Zag ik ook wel eens naar. Soms zag je daar gastjes die een booth hadden staan om van te kwijlen, maar die slaagde er dan meestal niet in om 2 platen aan elkaar te mixen, was dikwijls lachen.

bwa toen was het nog allemaal anders he:
heel veel JB systems setjes toen Happy, laughing
Bonchanoize    posted on 31-01-2011 13:09
Ik heb momenteel 0 boekingen, dus alles is beter dan niks. En als je een beetje wat kan, zul je je eigen wel niet voor aap stellen hoor. Ik zal trouwens toch niet geselecteerd worden, want mijn booth is niet 'spectaculair' genoeg. Je moet al minstens een pioneer-set hebben om mee te mogen doen. Als je ziet die gast die daar gewonnen heeft hoeveel boekingen hij heeft gekregen de laatste tijd, kun je niet zeggen dat hij er slecht is uit gekomen.
Let the magic begin

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

137 Users online: 13 Guests (124 Unknown)
Pages generated today : 25.318
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.833.777