Poster: Gery
denk dat je jezelf daar meer belachelijk mee maakt dan wat anders, uiteindelijk monteren ze de beelden toch zodanig dat het er voor hen sensatierijk uitkomt op koste van 'uitspraken' van de deelnemers.
Poster: Gery
denk dat je jezelf daar meer belachelijk mee maakt dan wat anders, uiteindelijk monteren ze de beelden toch zodanig dat het er voor hen sensatierijk uitkomt op koste van 'uitspraken' van de deelnemers.
Poster: tek-zotic
vroeger was er een veel beter programma op tmf (dacht ik, mtv kan ook ) genaamd DJ's @ Home, en dan kreeg je gewoon een DJ te zien aan het werk thuis zonder troelala er rond, kreeg je een beetje uitleg over de gear die hadden staan en whoppa, no nonsense setje
halen ze soms de slechste expres eruit ofwat ? :s
Poster: tek-zotic
inderdaad,
ik zal me hier nooit voor inschrijven, vroeger was er een veel beter programma op tmf (dacht ik, mtv kan ook ) genaamd DJ's @ Home, en dan kreeg je gewoon een DJ te zien aan het werk thuis zonder troelala er rond, kreeg je een beetje uitleg over de gear die hadden staan en whoppa, no nonsense setje
Poster: Bonchanoize
Voor een beginner is het sowieso reclame hoor, goed of slecht. There's no such thing as bad publicity
Poster: Tekhead
Zag ik ook wel eens naar. Soms zag je daar gastjes die een booth hadden staan om van te kwijlen, maar die slaagde er dan meestal niet in om 2 platen aan elkaar te mixen, was dikwijls lachen.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.