MacBook Pro of Mac G5 (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Mon-D    posted on 26-01-2011 16:08
Jongens,

Ik zit te twijfelen tussen een MacBook Pro of een Mac G5, het handige is van een Macbook pro is dat je hem mee kan nemen, maar volgens mij is een Mac G5 veel beter omdat er veel meer in kan of heb ik dit fout? En een Mac G5 is 2de hands helemaal niet zo duur vergeleken met een Macbook pro. Kunnen jullie me advies geven haha, voor en nadelen. de keuze is omdat ik met logic pro wil gaan werken.

thnx

What do you think about MacBook Pro of Mac G5 ??

Vote :   

bambamstudio    posted on 27-01-2011 19:23
Typisch een forum topic anno 2011...Het begint met een normale vraag, en het eindigt met een belediging waar ook een mod aan meedoet....Hulde!

[ ] geschikt
[X] ongeschikt
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
User edit by bambamstudio on 27-01-2011 @ 19:29:18 (20%)
Sebasz    posted on 27-01-2011 19:30
Poster: sweebee
19 procent korting is wat anders dan prijs ex btw Winking my eye dacht dat er ook stond dat het 19 procent korting was. dus dan zou de berekening niet kloppen.

Kan gebeuren?Cool

Poster:?bambamstudio
Typisch een forum topic anno 2011...Het begint met een normale vraag, en het eindigt met een belediging waar ook een mod aan meedoet....Hulde!

[ ] geschikt
[X] ongeschikt

Niet zo zeuren man, 't is absoluut niet beledigend bedoeld, juist luchtig en moet met een korrel zout genomen worden.
En daarbij is je reactie ook nog geheel onnodig Cool
Mod edit by Sebasz on 27-01-2011 19:35 (16%)
Xtremer    posted on 27-01-2011 20:11
Ik gebruik thuis een Macbook Pro samen met een LED cinema display. Dit doe ik vanwege m'n studie en omdat ik altijd mijn computer mee kan nemen. De G5 is zoals andere al zeiden een verouderd systeem, alleen het kastje is up to dateCool.

Momenteel gaan er behoorlijk wat geruchten over updates van de Macbook Pro --> Bron. Je zou het dus even af kunnen wachten.

Qua OS zijn de huidige Macbook Pro's ook een stuk beter en stabieler. De toekomstige updates zijn dus ook zonder problemen uit te voeren.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Mod edit by Xtremer on 27-01-2011 20:14 (39%)
Tekhead    posted on 27-01-2011 20:11
Poster: Lucalicious
wat bambam zegt ben ik het mee eens.
een laptop is idd wel handig, zeker als je niet van plan bent om echt een vaste studio te bouwen.
maar als je dat wel wilt zou ik ook naar een desktop kijken. en dan idd beter een goed win7 met i5/7 dan een oude mac.

hahaha, een goede windows, laat me niet lachen, als het een paar dingen tegelijk moet doen flipt het al, en ik kan het weten, mijn vrouw heeft er een gekocht, en staat al terug te koop, nu heeft ze ook genoeg van die windows prullen.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Xtremer    posted on 27-01-2011 20:18
Poster: Tekhead
hahaha, een goede windows, laat me niet lachen, als het een paar dingen tegelijk moet doen flipt het al, en ik kan het weten, mijn vrouw heeft er een gekocht, en staat al terug te koop, nu heeft ze ook genoeg van die windows prullen.

Voordat dit topic weer over Mac vs PC gaat. Graag geen discussies hier voeren over Windows en Mac OS. Hier hebben we een ander topic voor. Zie hier: Waarom een Mac?

We gaan dus weer verder met het onderwerp: Macbook Pro of Mac G5Smile.
Mod edit by Xtremer on 27-01-2011 20:19 (1%)
niiicola    posted on 27-01-2011 20:43
Poster: Tekhead

Moet je eens de Toshiba X200-21r proberen, die crasht echt niet, wat je er ook mee doet.
Gewoon.
Vassilli    posted on 27-01-2011 20:48
Windows = windows.
Xtremer    posted on 27-01-2011 20:49
Poster: niiicola
Moet je eens de Toshiba X200-21r proberen, die crasht echt niet, wat je er ook mee doet.

Poster: Vassilli
Windows = windows.

Poster: Xtremer
Voordat dit topic weer over Mac vs PC gaat. Graag geen discussies hier voeren over Windows en Mac OS. Hier hebben we een ander topic voor. Zie hier: Waarom een Mac?

sweebee    posted on 27-01-2011 20:57
antwoord is inmiddels wel duidelijk denk ik? :P
Vassilli    posted on 27-01-2011 21:01
Lijkt me wel.
Xtremer    posted on 27-01-2011 21:04
Hier ben ik het mee eens. Ik sluit het topic om offtopic postings te voorkomen.

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

190 Users online: 121 Guests (69 Unknown)
Pages generated today : 1.089
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.694.480