Poster: sweebee
19 procent korting is wat anders dan prijs ex btwdacht dat er ook stond dat het 19 procent korting was. dus dan zou de berekening niet kloppen.
Poster:?bambamstudio
Typisch een forum topic anno 2011...Het begint met een normale vraag, en het eindigt met een belediging waar ook een mod aan meedoet....Hulde!
[ ] geschikt
[X] ongeschikt
Poster: Lucalicious
wat bambam zegt ben ik het mee eens.
een laptop is idd wel handig, zeker als je niet van plan bent om echt een vaste studio te bouwen.
maar als je dat wel wilt zou ik ook naar een desktop kijken. en dan idd beter een goed win7 met i5/7 dan een oude mac.
Poster: Tekhead
hahaha, een goede windows, laat me niet lachen, als het een paar dingen tegelijk moet doen flipt het al, en ik kan het weten, mijn vrouw heeft er een gekocht, en staat al terug te koop, nu heeft ze ook genoeg van die windows prullen.
Poster: Tekhead
hahaha, een goede windows, laat me niet lachen, als het een paar dingen tegelijk moet doen flipt het al, en ik kan het weten, mijn vrouw heeft er een gekocht, en staat al terug te koop, nu heeft ze ook genoeg van die windows prullen.
Poster: niiicola
Moet je eens de Toshiba X200-21r proberen, die crasht echt niet, wat je er ook mee doet.
Poster: Vassilli
Windows = windows.
Poster: Xtremer
Voordat dit topic weer over Mac vs PC gaat. Graag geen discussies hier voeren over Windows en Mac OS. Hier hebben we een ander topic voor. Zie hier: Waarom een Mac?
We gaan dus weer verder met het onderwerp: Macbook Pro of Mac G5.