inderdaad, de G5 gebruikt nog oude technologie welke zelf snow leopard (laatste OSX versie) niet meer ondersteund.
Ga gewoon voor die macbook pro! ?Toegegeven het is duurder als de doorsnee laptop, maar je krijgt er veel voor terug.
Een macbook gaat dan ook veel langer mee als een gewone laptop, en voor productie doeleinden zeker goed genoeg!
Ik gebruik een macbook pro unibody vorige generatie, 2,4Ghz dual core 4GB ram en dit volstaat meer als genoeg om Logic pro te draaien met toch een kleine 30 aantal sporen met VST's, plugins, etc..
Was ik van jou zou ik echter nog - ik vermoed een maand of 2 - wachten!
De laatste update van de macbook pro is van april 2010 (en de update cycle is jaarlijks) dus er komt binnenkort een nieuwe macbook pro.
dan heb je twee opties, ofwel een nieuwe kopen (verwacht wordt mobile quadcore i7 processoren) ofwel dan een oude kopen die nog op stock is tegen 300 euro korting ofzo.. ?just saying..
heb destijds de fout gemaakt een macbook te kopen om een maand later te zen dat er neuwe modellen waren en mijn toestel al voor 300 euro in waarde gezakt was, niet zo leuk... sinds dien volg ik de product cycles beter op