Poster: ChasisB
wat is comercieel house ?
Poster: ChasisB
dus gewoon bekende house
Poster: Bonchanoize
Is Progressive House toegelaten? Anders houd ik het ook bij Electro House.
Maar bevestig mij nog niet, ik moet eerst eens uitdokteren hoe ik een set opneem.
Poster: TH3llC
het genre bij mij mag denk ik wel verandert worden naar house!
heb juist wal muziek bijeen gezocht (niet de nieuwste) maar het valt beter mee als ik dacht om house te draaien^^
voor een eerste keer dan toch :p
Poster: Mathiz
zijn pro 'statuut' heeft grotendeels niets te maken met zijn draai skills en ervaring .... hij kiest dus zelf waar hij thuishoort
Poster: Awave
No offence, maar de vraag was niet aan jou gesteld. Hij koos eerst voor de B omdat hij niet zeker was over zijn 'skillz' met House, en post net dat het in alle opzichten meeviel (voor een eerste keer). Nu ben ik benieuwd of hij met de ervaring die hij wellicht met andere genres heeft, en deze mogelijk ook inmiddels heeft overgebracht op dit genre, misschien met zijn pro-status (wat aangeeft dat je toch al redelijk lang bezig bent met posten/dj'en) in aanmerking komt voor klasse A.
Poster: DaCompra
Ik kan voor de verandering wel een dubstep setje doen, in combinatie met house.
Doe maar; dubstep & house
Edit: als dit niet mag doe ik wel gewoon house!
No offence, maar de vraag was niet aan jou gesteld.
Misschien met zijn pro-status (wat aangeeft dat je toch al redelijk lang bezig bent met posten/dj'en) in aanmerking komt voor klasse A.
No offence, maar de vraag was niet aan jou gesteld. Hij koos eerst voor de B omdat hij niet zeker was over zijn 'skillz' met House, en post net dat het in alle opzichten meeviel (voor een eerste keer). Nu ben ik benieuwd of hij met de ervaring die hij wellicht met andere genres heeft, en deze mogelijk ook inmiddels heeft overgebracht op dit genre, misschien met zijn pro-status (wat aangeeft dat je toch al redelijk lang bezig bent met posten/dj'en) in aanmerking komt voor klasse A.
Poster: Bonchanoize
Totaal off-topic
@ Limb-Girdle's sig: het is 'The way we live' niet 'The way how we live', 't is maar even zeggen.