Poster: JeBoyKie
Thanks, tof om te zien dat ik 2e ben geworden in de B klasse.
Altijd weer extra motivatie, alle winnaars gefeliciteerd en ook iedereen die aan deze contest heeft mee gedaan natuurlijk bedankt voor het mee doen.
En natuurlijk ook de jury even bedanken aangezien zij er ook vele uren met een aandachtig oor hebben naar moeten luisteren
Off-topic: http://soundcloud.com/viouscreations/bt-vious-the-emergency-vious
Nieuwe productie van me.
Poster: Esmee
Pff, ik wilde niet eens meedoen met de A-klasse en nu win ik ook nog eens
Poster: JeBoyKie
Thanks, tof om te zien dat ik 2e ben geworden in de B klasse.
Altijd weer extra motivatie, alle winnaars gefeliciteerd en ook iedereen die aan deze contest heeft mee gedaan natuurlijk bedankt voor het mee doen.
En natuurlijk ook de jury even bedanken aangezien zij er ook vele uren met een aandachtig oor hebben naar moeten luisteren
Off-topic: http://soundcloud.com/viouscreations/bt-vious-the-emergency-vious
Nieuwe productie van me.
Poster: HarmenH
Zooo Lekkah, 3e plaats!
Kan de jury nog ff hun commentaar om mijn mix geven?
Ik ben wel benieuwd...
ps: wat was de prijs ook alweer voor de 3e plaats??
Poster: MaximDJ
Ik zal wel even overleggen. Denk dat het commentaar dan later online komt
Alleen voor de 1e plekken is er een prijsMaar jij ben nu een jaar lang trotse drager van de 3e plek?
Poster: Lomme_
Zo, die kwam wel helemaal onverwacht. Zoals JeBoyKie even geleden zei, is zo'n boodschap wel een zekere stimulatie. Nu weet ik dat ik goed bezig benIk wil graag iedereen van de jury, en al de mede-DJ's bedanken voor hun deelname, zonder hun was deze contest er ook niet geweest. Bedankt Maxim, Limb, Tekhead en Bootstrap! (ik ben toch niemand vergeten he?)
Poster: Lomme_
Zo, die kwam wel helemaal onverwacht. Zoals JeBoyKie even geleden zei, is zo'n boodschap wel een zekere stimulatie. Nu weet ik dat ik goed bezig benIk wil graag iedereen van de jury, en al de mede-DJ's bedanken voor hun deelname, zonder hun was deze contest er ook niet geweest. Bedankt Maxim, Limb, Tekhead en Bootstrap! (ik ben toch niemand vergeten he?)
Poster: HarmenH
Okee relaxt!
Natuurlijk is de 3e plek al een hele eer
Poster: D-Danny
Dat vind ik ook, 4de, niet in de top 3, maar ach van die 30 deelnemers ben ik een trotse vierde!
Bedankt!
Poster: Ashley
Verander B klasse in A klasse en ik sluit me hier volledig bij aan!
Heb btw net jou promo ontvangen, ga zo ff luisteren jeboykieeee
Poster: Tekhead
.....
Esm?e van harte proficiat met je overwinning, je hebt ons van onze stoel gemept met je mix, leuke intro, leuke platenkeuze, veel tracks in een zeer beperkte tijd, en de fantastisch leuke acapella's die je er live in mixt heeft het verschil gemaakt. Je?hebt zo onvoorstelbaar snel vorderingen gemaakt, niet alleen in je draaien maar ook in je algemene kennis, en?ben je ook altijd vriendelijke en aangenaam in omgang met de members hier, hiervoor kan ik alleen mijn grootste bewondering en respect voor uitbrengen (en ik niet alleen uiteraard). Ik heb het je al heel lang geleden gezegd en meermaals herhaald, je gaat het ver schoppen.
Ashley, wat jij kan weten we ondertussen allemaal, en dat heb je met je inzending nogmaals bewezen, ook voor jou doe ik m'n pet af.? Heren, deze 2 enige actieve dames op DJR doen jullie de broek af, zie het als een reden om hard te blijven oefenen om de volgende keer de fakkel proberen over te nemen.
Poster: Ashley
Dankjewel lieve tekhead voor de supportende woorden :D