Gran Turismo 5 - Wat is A-spec en B-spec ?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

BigSign    posted on 24-01-2011 14:13
Ik ben aan het overwegen om Gran Turismo 5 te kopen voor de PS3 maar ik hoor vaak A-spec en B-spec in het spel, wat betekend dat precies? En hoe begint het spel? krijg je net als in Need For Speed op het begin een auto? of hoe zit het?. Mijn laatste Gran Turismo spel was Gran Turismo 2 voor de Playstation 1. Dus echt veel weet ik er niet meer van hoe het spel precies werkt. Ik hoop graag geholpen te worden, met misschien wat meer informatie over het spel.

What do you think about Gran Turismo 5 - Wat is A-spec en B-spec ? ??

Vote :   

Muis    posted on 24-01-2011 14:32
Ik heb hem!?

A Spec mag je zelf rijden ,
B Spec wordt er door een coureur gereden. ?Die moet jij dan aanwijzingen geven tijdens de races.?

Wat auto's betreft, je begint met volgens mij 20000 credits. Daar kan je een auto van kopen, maar je moet eerst de juiste licenties halen om te mogen racen. Als je licenties gaat halen krijg je ook weer meer credits.. dus alles is mogelijk. Je hebt daarnaast ook nog speciale evenementen, waaronder karten, rally, nascar , top-gear , bigtour en de AMG academy van Mercedes. ?

In de A-Spec heb je races zonder enige restricties op het gebied van auto's, maar ook races waarbij je bijvoorbeeld alleen een Toyota Yaris mag rijden. Dus je moet alles goed plannen. En niet te vergeten, motorisch en optisch tunen!

Het spel is echt gaaf!
Vassilli    posted on 24-01-2011 16:00
Onwijs goed spel! Heb er 4 jaar op gewacht, en hij is fantastisch. Niet twijfelen. Gewoon kopen!
TH3llC    posted on 24-01-2011 18:02
jammer dat dit niet op PC is..
er zijn geruchten over geweest maar denk niet dat het gaat komen
nu doe ik het met F1 2010^^
Kevinova    posted on 24-01-2011 20:47
Poster: TH3llC

Tsja het is een spel waar een groot deel van de mensen speciaal een Playstation3 aanschaffen. Het werd ook niet express met kerst als box tekoop gezet. De Gran Turismo reeks zal dan ook echt alleen op de Playstation blijven en de vervolgversies ook.
Net zoals Forza (de tegenhang reeks op de Xbox) exclusief op de xbox zal blijven.
lek3ct    posted on 24-01-2011 20:56
We kunnen een DJR-race houden :P
Vassilli    posted on 24-01-2011 21:22
Poster: TH3llC

Het wordt gemaakt door Sony zelf, dus daarom zal het nooit op een ander platform komen.
User edit by Vassilli on 24-01-2011 @ 21:23:44 (3%)

This is an old Topic

No new postings for 5.224 days.
 Post CommentThat would be 174.1 months
or a whopping 14.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

174 Users online: 18 Guests (156 Unknown)
Pages generated today : 22.692
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.831.151