Ik heb op dit moment gigantisch veel muziek, wat ik nog niet op cd's heb ik staan.
Nu wil ik hiermee van start gaan, maaaar, aangezien niet alle dj gear mp3 afspeelt, lijkt het me het beste om gewoon 'audio-cd maken' aan te klikken in Nero, maar als ik dit doe, en ik speel de cd af, dan staat er alleen 'track 1, 2, 3' etc. ?terwijl ik wel graag de titel van het nummer hier heb staan ipv 'track'?
Wat kan ik hieraan doen ?
DJ Mol / twitter: @DJJeffreymol
What do you think about mp3 of WMA cd maken ? ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Je moet de mp3'tjes die je wil branden als audio track ID3 tags meegeven. En een audio CD zou ik je ook inderaad eerder aanraden dan een mp3 CD. Audio CD's laden een stuk sneller en je weet zeker dat elke CD-speler ze ondersteunt?
Poster: Sebasz Je moet de mp3'tjes die je wil branden als audio track ID3 tags meegeven. En een audio CD zou ik je ook inderaad eerder aanraden dan een mp3 CD. Audio CD's laden een stuk sneller en je weet zeker dat elke CD-speler ze ondersteunt?
Kan dit niet met nero of itunes ? Als ik dit trouwens met alle nummers moet doen, dan ben ik dus wel eventjes bezig.. zijn er geen andere mogelijkheden ?
Ik burn met Winamp en dat lukt ook prima, maar dan moet je inderdaad die tags invullen. Ik doe dat niet, omdat ik toch alleen maar burn voor in de auto, ik draai digitaal.
Je kan ook het programma Tag & Rename kopen. Is voor mij ideaal. Dit programma schrijft automatisch je tags aan de hand van de titel. Als al je titels kloppen heb je met 1 druk op de knop ook al je tags goed staan...
No new postings for 5.338 days. Post CommentThat would be 177.9 months or a whopping 14.6 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.