Sinds vorige week Zaterdag heb ik mijn Shure scl-3, die avond was mijn eerste boeking met deze in-ears en ze waren TOP! Vannacht draaide ik voor de 2de keer met deze in-ears, maar aan het eind van de avond kapt opeens 1 oortje ermee? Ik heb hem hele nacht ingehouden, en ben altijd zuinig op mijn spullen.. Heb iemand enig idee wat ik nu zou kunnen doen?
Greetz!
What do you think about Shure SCL 3 Kapot? ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
toch niet met je kabel ergens achter blijven haken ?
al getest op verschillende toestellen?? zou namelijk kunnen dat de output van je mixer niet meer goed is toch niet per ongeluk de plug er een beetje uitgekomen? kan soms ook zorgen voor maar geluid aan 1 kant
Jack heb ik aantal keren gecheckt lag het niet aan.. En blijven hangen helemaal niet Ik zal straks kijken of die het thuis wel doet..
This is an old Topic
No new postings for 5.338 days. Post CommentThat would be 177.9 months or a whopping 14.6 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.