Poster: Maikelxxl
Nou ok ik merk dat hier niemand aan de drugs is behalve af en toe een vette jiont.
( ik gebruik niks ) Maar ik hoorde dat Speed op natuurlijke basis. En van die reincanatie was gewoon lollig bedoeldt.
dus voor de mensen no hard feelings.
Poster: Crazy
Als die snoeihard in het dak van het doel wordt geschoten hoeft die hem niet altijd te hebben, maar deze had die voor 98% toch zeker wel moeten hebben, maar hij schatte het verkeerd in, dacht dat die bal voor werd gegeven, maar dat gebeurde dus mooi niet. Hij kon ook niet dichter tegen z'n paal aan gaan staan, want als die toch werd voorgegeven, had die nooit meer op tijd geweest bij de bal.
Poster: Roov
Ik kan je vertellen dat als je speed op hebt, je niet meer goed kan draaien
Poster: DJADMIN
Dat heeft met kansberekening te maken.
90 van de 100 keer gaat die bal voor
8 van de 100 keer gaat die bal in het zijnet
2 van de 100 keer gaat de bal der in.
ik haat het dat mensen meteen zo naar de keeper wijzen. Ik ben er zelf een, en ook op best een hoog nivo...maar als keeper moet je ook risico durven nemen. Als hij die bal voorlegt...dan word hij er in gelopen. Het ziet er knullig uit, maar er speelt voor zon topkeeper echt nog wel meer. Ik hou daar wel van. Hij kan wel de eerste paal afschermen en de bal voor laten komen, waardoor ze 1-1 scoren, en dat hij dan kan zeggen : ''maar ik schermde mijn gebied af''. Daaaag
Mijn ex-vriendin van een hele tijd geleden is opgepakt wegens een foute grap op Twitter:
Scholiere (17) gearresteerd wegens bom-tweets
De politie heeft zojuist de 17-jarige scholiere Charlotte Bouwman gearresteerd wegens bom-tweets. Meisje twitterde eerder deze week dat ze?een bom op haar school (Johan van Oldenbarnevelt Gymnasium) in Amersfoort ging plaatsen. Als grap, als ironie, als wat scholieren zo vaak roepen als ze weer naar dat vermaledijde kennisinstituut moeten. Maar in Nederland Politiestaat MAG dat niet. Hoewel onze medewerker Bert Brussen haar er nog opmerkzaam op maakte dat het niet zo slim was dergelijke tweets de wereld in te slingeren, deed ze er nog een schepje?bovenop. Vier agenten (!) en 1 hulpofficier van justitie gingen vanavond op huisbezoek in Soest, en arresteerden Charlotte op verdenking van bedreiging en terreur en zo. Welterusten Nederland, ook namens?zusje. Later meer.
Ja dat bedoel ik ook, welk niveau keep jij dan? Heb zelf ook vroeger gekeept, nu alleen nog gewoon voor de lol met wat vrienden.
Poster: Awave
Even voor de autisten onder ons,
Welke ronde van de Champions League zitten we nu?
Heb het dit jaar niet echt gevolgd.
Poster: Roov?
Ik kan je vertellen dat als je speed op hebt, je niet meer goed kan draaien
Poster: Muis
Dan heb jij nog nooit speed gehad met draaien.. Je wordt echt niet vaag van Speed, je wordt alleen niet moe en je wordt druk. Je kan ook met gemak autorijden met Speed. Je concentratie wordt zelfs beter, je ziet alles en hoort alles. Alleen soms ook de dingen die je juist niet wilt zien of horen.?
En op het moment dat je in bed ligt, en eindelijk wil slapen; Dan kan je het niet!! Das echt kut!?
Tweede ronde is nu bezig, hierna volgen de kwartfinales.
En @ admin, 3e klasse is inderdaad mooi genoeg, en zolang je lol in het spelletje hebt maakt het geen bal uit op welk niveau je speelt
?
Dan heb jij nog nooit speed gehad met draaien.. Je wordt echt niet vaag van Speed, je wordt alleen niet moe en je wordt druk. Je kan ook met gemak autorijden met Speed. Je concentratie wordt zelfs beter, je ziet alles en hoort alles. Alleen soms ook de dingen die je juist niet wilt zien of horen.?
En op het moment dat je in bed ligt, en eindelijk wil slapen; Dan kan je het niet!! Das echt kut!?
Poster: Roov?
Ik heb nog nooit speed gedaan tijdens het draaien nee, ga ik ook niet doen. Heb het wel gewoon een keer gedaan, en ik moet zeggen dat ik me daardoor niet beter kon concentreren...
Nou ok ik merk dat hier niemand aan de drugs is behalve af en toe een vette jiont.
( ik gebruik niks ) Maar ik hoorde dat Speed op natuurlijke basis. En van die reincanatie was gewoon lollig bedoeldt.
dus voor de mensen no hard feelings.
ja ik snap je muis.
maar nog een vraag he :P ik zie dat digitaal de nieuwe tijdperk is.
Maar ik ben geen fan van traktor nu heb ik gehoord dat VDJ ook een leuk programma is.
is dat zo ??
Jij bent zo ongelofelijk random he. Eerst vraag je of er nog iemand wat voor valentijn heeft gekregen, daarna vraag je iets over drugs en nu vraag je of Virtual DJ leuk is... En dat allemaal in een paar uur
Poster: DJADMIN
Klopt, maar als je tezeer onder je niveau speelt, is dat ook niet tof...
dus ik heb nu een klasse gevonden die pittig is...maar wel lekker ! Waar speel jij ?
Poster: Tekhead
thanx, en wat een leuke verrassing deze ochtend van vrouwke en kindjes, ze waren heel vroeg naar de Warme bakker geweest om mij een surprise te bezorgen, een hele ontbijtmand vol met lekkernij, cote d'or chocolade en artisanale choco, vers geperst fruitsap, champagne, croissants, boterkoeken, Thee, praline's, peperkoek, witte en rode wijn, pistolete's etc... en leuke verjaardagskaarten getekend door de klein mannen, zo lief is dat, m'n dag kan al niet meer stuk.