Poster: Ashley
En dat is precies waar het fout gaat bij veel vrouwelijke DJ's.
Als ik om mee heen kijk staan de meeste vrouwelijke DJ's behalve als plaatjesdraaier ook als lustobject achter de booth.
Dat de dame in kwestie af en toe ook nog niet eens goed kan draaien nemen de meeste mannen dan maar voor lief..
Ik hoop dat ik het tegendeel kan gaan bewijzen met mijn draaiskills/producties
Poster: tek-zotic
er zijn er nog andere ook hoor, bvb Day Mar ( het is geen knappe, maar man wat een skillz :D, tegenovergestelde van korsakoff, ze ziet er niet slecht uit, maar ik vind de sets maar troep :D )
Poster: tek-zotic
er zijn er nog andere ook hoor, bvb Day Mar ( het is geen knappe, maar man wat een skillz :D, tegenovergestelde van korsakoff, ze ziet er niet slecht uit, maar ik vind de sets maar troep :D )
Poster: DiVario
hoe plaats je hier een youtube filmpje?
Poster: Xtremer
Vanaf gisteren is mijn nieuwe website te bewonderen. Zie http://www.djxtremer.nl
Qua design heb ik de opzet gebruikt van een thema genaamd Pendulum en heb hier mijn eigen draai aangegeven. Qua techniek is alles van mijzelf.
Ik weet het, ik doe een opleiding als webdesigner, maar heb weinig tijd door klanten en mijn stage.
Poster: TH3llC
EINDELIJK!!
mixvibes is vandaag binnen gekomen!
Poster: Tekhead
aan de slag dan maar zeker ?
Poster: Crazy
Nice! Kan niet wachten tot ik ook volgend jaar kan beginnen! Nog een jaar, hoop dat die verrekte snel gaat!
Poster: Tekhead
prijs ?
Poster: DiVarioJep, geweldige aflevering gister.
ty winston
btw,
kijkt iemand hier naar Basta! ??
Neveneffecten heeft u bij uw kersen, basta, internetfraude
Poster: Mixt-Ape
Technics!
Poster: TH3llC
direct, ga het gewoon eens proberen, lukt het dan lukt het
en in de toekomst misschien tt's kopen