De Late Leeuw Chatcorner Deel 48! (34/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

LilQuint    posted on 22-01-2011 10:58
Hier is nummer 48 alweer!

De late leeuw.
In 1 zin.... Het gezelligste Topic van heel DJResource!

Regels: ?
  • Geen discriminatie.
  • Geen gevloek!?
  • Geen sms/chat taal, AN wordt gewaardeerd

Kom lekker warm in de DjR sauna,
    Aangezien het buiten zo verschikkelijk koud is!

En speciaal voor onze TH3llC ....

Veel plezier en houd het netjes!

Groetjes,
    Stef

[EDIT]
    Willen jullie allemaal stemmen op het zoontje van het altijd gezellig DJR lid Tekhead?
    Hij doet namelijk binnekort zijn communie, en daar hoort natuurlijk een feest bij! En die kan hij daar namelijk winnen!
    Dus, allemaal stemmen! Happy, laughing
    http://www.jbc.be/_wedstrijd/walloffame/index.php?lang=nl&page=detail&SID=80269745
    Alvast bedankt!

[LET OP] Er word een IPod nieuw in doos verloot onder de DJR leden die hebben gestemt als Tekhead (En zijn zoontje natuurlijk!) in de top 10 eindigen met het aantal stemmen!
    Dus zeker een reden om te stemmen!
User edit by LilQuint on 04-02-2011 @ 17:08:25 (100%)

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 48! ??

Vote :   

Ashley    posted on 14-02-2011 20:02
Hahaha, denk niet dat ik het ooit zal doenCool
Maar wat nou als het lukt, mama?
MaximDJ    posted on 14-02-2011 20:08
Zeg het dan ook niet hahaha xD Ik vind die nieuwe traditie eigenlijk niet zo storend :P
Party Sensations. Excellence in entertainment.
Bootstrap    posted on 14-02-2011 20:09
Wel heel nice dat je in de Monza staat Ashley, heb ik nog nooit gestaan Cool Deurbeleid is inderdaad om te huilen, maar de Monza is wel bezig om z'n imago om te gooien. Ze geven wat meer techno parties de laatste tijd inplaats van commerciele house. Ik ben benieuwd of ze daarmee weer studenten gaan aantrekken.
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Kevinova    posted on 14-02-2011 20:10
@ Ashley,

We kunnen ook je hoofd ergens op photosjoppen. Als het een beetje goed gedaan word merkt niemand het Thumbs Up Meteen een contestje? Nee grapje
Ashley    posted on 14-02-2011 20:10
Poster: MaximDJ
Ik vind die nieuwe traditie eigenlijk niet zo storend :P

Nee goh goh Cool
Ik ga wel de volgende LL starten met een mooie man erin Cool
Weet iig zeker dat Esmee dat kan waarderen (denk ik)... dat is iig 1 xD

@Bootstrap
Thanks! Ja idd hoor dat van heel veel mensen.. maar wel heel nice dat ze meer techno/tech dingetjes gaan doen en minder commercieel, ben idd benieuwd of daar veel op afkomt qua 'mainstream' studenten.. maar voor ons is het iig wel leukSmile
User edit by Ashley on 14-02-2011 @ 20:12:45 (100%)
Tekhead    posted on 14-02-2011 20:11
Poster: Ashley
Hahaha, denk niet dat ik het ooit zal doenCool

Ha je hebt het grapje begrepen. Geen probleem, het zou erg zijn om je suc6 te verdienen door je borsten te moeten tonen, zou getuigen van weinig respect en seksistisch gedrag.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
MaximDJ    posted on 14-02-2011 20:14
Nee goh goh Cool
Ik ga wel de volgende LL starten met een mooie man erin Cool
Weet iig zeker dat Esmee dat kan waarderen (denk ik)... dat is iig 1 xD

Ik zal vast even een fotootje maken van mezelf xDCool GRAPJUHH
Ashley    posted on 14-02-2011 20:15
Poster: Tekhead
Ha je hebt het grapje begrepen. Geen probleem, het zou erg zijn om je suc6 te verdienen door je borsten te moeten tonen, zou getuigen van weinig respect en seksistisch gedrag.

En dat is precies waar het fout gaat bij veel vrouwelijke DJ's.
Als ik om mee heen kijk staan de meeste vrouwelijke DJ's behalve als plaatjesdraaier ook als lustobject achter de booth.

Dat de dame in kwestie af en toe ook nog niet eens goed kan draaien nemen de meeste mannen dan maar voor lief..

Ik hoop dat ik het tegendeel kan gaan bewijzen met mijn draaiskills/productiesCool
Bootstrap    posted on 14-02-2011 20:16
@Bootstrap
Thanks! Ja idd hoor dat van heel veel mensen.. maar wel heel nice dat ze meer techno/tech dingetjes gaan doen en minder commercieel, ben idd benieuwd of daar veel op afkomt qua 'mainstream' studenten.. maar voor ons is het iig wel leukSmile

Ik bedoelde eigenlijk dat ze op het moment met de commerciele house geen studenten trekken, omdat de sfeer heel erg achteruit is gegaan in de laatste paar jaar. Er komt veel 'kijk-mij-eens-naar-house-feestjes-gaan-popie-jopie-publiek' op die housefeesten af, daar willen ze volgens mij een beetje vanaf. Misschien dat ze door die meer underground techno feestjes juist meer studenten trekken. De techno scene in Utrecht is redelijk groot, dus wie weet Happy, laughing Als het imago van de Monza iets verbetert de komende tijd is het een mogelijke locatie voor een Moeilijk! in de toekomst.
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
MaximDJ    posted on 14-02-2011 20:16
Super instelling! 100% met je eens, ook al heb ik zelf (echt waar) een hekel aan topless draaiende DJ's....Ik val op vrouwen, maar dat is te doorzichtig. Laat ze maar op andere momenten uit de kleren gaan?Cool
User edit by MaximDJ on 14-02-2011 @ 20:17:10 (36%)
Tekhead    posted on 14-02-2011 20:57
Als ik om mee heen kijk staan de meeste vrouwelijke DJ's behalve als plaatjesdraaier ook als lustobject achter de booth.

Dat de dame in kwestie af en toe ook nog niet eens goed kan draaien nemen de meeste mannen dan maar voor lief..

Ik hoop dat ik het tegendeel kan gaan bewijzen met mijn draaiskills/productiesCool

tja, daarom moet je je kunnen inleven in de mannelijke materie Ash.
Ashley    posted on 14-02-2011 21:26
Poster: Bootstrap
Ik bedoelde eigenlijk dat ze op het moment met de commerciele house geen studenten trekken, omdat de sfeer heel erg achteruit is gegaan in de laatste paar jaar. Er komt veel 'kijk-mij-eens-naar-house-feestjes-gaan-popie-jopie-publiek' op die housefeesten af, daar willen ze volgens mij een beetje vanaf. Misschien dat ze door die meer underground techno feestjes juist meer studenten trekken. De techno scene in Utrecht is redelijk groot, dus wie weet Happy, laughing Als het imago van de Monza iets verbetert de komende tijd is het een mogelijke locatie voor een Moeilijk! in de toekomst.

Ah, op die manierHappy, laughing ik dacht dat je het precies andersom bedoelde!

@Tekhead, ik snap het ook wel, maar dat betekent nog niet dat ik erin mee ga tochSmile
Maikelxxl    posted on 14-02-2011 21:54

Dat de dame in kwestie af en toe ook nog niet eens? goed kan draaien nemen de meeste mannen dan maar voor lief..

het oog wilt ook wel wat he ashley.

ik bedoel de meeste zeggen dan OW die is goed? terwel ze waarschijnlijk niet kan draaien.

Ik hoop dat jij het voor je zelf kan veranderen dat jij niet zo bent. Maar ik wil graag wel weer zone Female DJ zien.
DJSHAK3S    posted on 14-02-2011 22:04
Nogmaals niet vergeten te stemmen op levi! (Veel mensen lezen dit dus spam het maar ef :P)

Ontopic: Het is ook hoe anderen en jezelf je presenteren, als je daar halfnaakt staat of als je fatzoenlijk gekleed bent bvb. die eerste mensen nemen het (waarschijnlijk) niet zo serieus maar willen gewoon een lustobject zijn, in tegenstelling tot de vrouwelijke dj's op dit from Cool
Ashley    posted on 14-02-2011 22:05
Poster: Maikelxxl
het oog wilt ook wel wat he ashley.

ik bedoel de meeste zeggen dan OW die is goed? terwel ze waarschijnlijk niet kan draaien.

Ik hoop dat jij het voor je zelf kan veranderen dat jij niet zo bent. Maar ik wil graag wel weer zone Female DJ zien.

Natuurlijk wil het oog ook wat. Maar tussen er gewoon goed uitzien en een goede uitstraling hebben of als sekssymbool fungeren zit wel een heel groot verschil Winking my eye
Tekhead    posted on 14-02-2011 22:10
Ah, op die manierHappy, laughing ik dacht dat je het precies andersom bedoelde!

@Tekhead, ik snap het ook wel, maar dat betekent nog niet dat ik erin mee ga tochSmile

idd, daar beslis jij en jij alleen over.
main    posted on 14-02-2011 22:52
Natuurlijk wil het oog ook wat. Maar tussen er gewoon goed uitzien en een goede uitstraling hebben of als sekssymbool fungeren zit wel een heel groot verschil Winking my eye

goeie uitstraling is belangrijk, sekssymbool is een pre. (qua pr dan haha)
User edit by main on 14-02-2011 @ 22:52:51 (7%)
Bouncy    posted on 14-02-2011 23:26

Dus daarmee zeg je dat je niet sexy bent?
DiVario    posted on 14-02-2011 23:33
Je hebt wel een punt Ashley Happy, laughing
Practise makes perfect!
mrmagix    posted on 15-02-2011 01:08
Zoow zoooow, dit weekend nieuw speelgoed aangekregen, dan wel niet met dj'ing te maken.

Eindelijk de oude crt televisie buiten gesmeten (ondertiteling van ??n was te lezen toen ik playstationde op AV kanaal --> kanalenkiezer naar de kl*ten + de mensen op tv werden hoe langer hoe meer smurfen, kleuren werden door elkaar gesmeten etc.)

Dus nieuw speelgoedje van Sony:
KDL-46HX800

Bangelijke 46inch 3D-ready tv. Zo geef je niet teveel geld aan een klaargemaakte 3D tv, als 3D dan misschien toch niet het van het zou worden in de huiskamer. Breekt het wel door, dan koop ik er een stukje bij van 50 euro en hoppaaah, 3D tv Happy, laughing. Wel buiten de schandalig hoge kostprijs (?100) van de brilletjes gerekend...
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
TH3llC    posted on 15-02-2011 01:35
ik ben dus echt tegen 3D films!
ik moet er echt niets van hebben, de heletijd zo'n stom brilletje op hebben..
ik kijk v??l liever naar een normale film
Winston    posted on 15-02-2011 01:53
Hopelijk kunnen jullie het bekijken. Wie kent hier madonna?

Leuk, echt vet cool, wat er allemaal gebeurt tijdens de show. Maar hoe doen ze dat wat op 3.54 min begint!!!

Tic Toc
TH3llC    posted on 15-02-2011 02:50
lijkt me onmogelijk^^
volgens mij is het bijgewerkt..
het ziet er TE zuiver uit in het filmpje
Ashley    posted on 15-02-2011 11:44
Poster: Bouncy
Dus daarmee zeg je dat je niet sexy bent?

Nee dat is dus totaal niet waar ik op doelde Winking my eye
Winston    posted on 15-02-2011 12:24
Het is een live optreden en geen video clip. Dus de mensen zien het wel echt gebeuren. Dus rara. Cool
Tic Toc

178 Users online: 103 Guests (75 Unknown)
Pages generated today : 11.743
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.705.134