Poster: MaximDJ
Ik vind die nieuwe traditie eigenlijk niet zo storend :P
Poster: Ashley
Hahaha, denk niet dat ik het ooit zal doen
Nee goh goh
Ik ga wel de volgende LL starten met een mooie man erin
Weet iig zeker dat Esmee dat kan waarderen (denk ik)... dat is iig 1 xD
Poster: Tekhead
Ha je hebt het grapje begrepen. Geen probleem, het zou erg zijn om je suc6 te verdienen door je borsten te moeten tonen, zou getuigen van weinig respect en seksistisch gedrag.
@Bootstrap
Thanks! Ja idd hoor dat van heel veel mensen.. maar wel heel nice dat ze meer techno/tech dingetjes gaan doen en minder commercieel, ben idd benieuwd of daar veel op afkomt qua 'mainstream' studenten.. maar voor ons is het iig wel leuk
En dat is precies waar het fout gaat bij veel vrouwelijke DJ's.
Als ik om mee heen kijk staan de meeste vrouwelijke DJ's behalve als plaatjesdraaier ook als lustobject achter de booth.
Dat de dame in kwestie af en toe ook nog niet eens goed kan draaien nemen de meeste mannen dan maar voor lief..
Ik hoop dat ik het tegendeel kan gaan bewijzen met mijn draaiskills/producties
Poster: Bootstrap
Ik bedoelde eigenlijk dat ze op het moment met de commerciele house geen studenten trekken, omdat de sfeer heel erg achteruit is gegaan in de laatste paar jaar. Er komt veel 'kijk-mij-eens-naar-house-feestjes-gaan-popie-jopie-publiek' op die housefeesten af, daar willen ze volgens mij een beetje vanaf. Misschien dat ze door die meer underground techno feestjes juist meer studenten trekken. De techno scene in Utrecht is redelijk groot, dus wie weetAls het imago van de Monza iets verbetert de komende tijd is het een mogelijke locatie voor een Moeilijk! in de toekomst.
Als ik om mee heen kijk staan de meeste vrouwelijke DJ's behalve als plaatjesdraaier ook als lustobject achter de booth.
Dat de dame in kwestie af en toe ook nog niet eens? goed kan draaien nemen de meeste mannen dan maar voor lief..
Poster: Maikelxxl
het oog wilt ook wel wat he ashley.
ik bedoel de meeste zeggen dan OW die is goed? terwel ze waarschijnlijk niet kan draaien.
Ik hoop dat jij het voor je zelf kan veranderen dat jij niet zo bent. Maar ik wil graag wel weer zone Female DJ zien.
Ah, op die manierik dacht dat je het precies andersom bedoelde!
@Tekhead, ik snap het ook wel, maar dat betekent nog niet dat ik erin mee ga toch
Natuurlijk wil het oog ook wat. Maar tussen er gewoon goed uitzien en een goede uitstraling hebben of als sekssymbool fungeren zit wel een heel groot verschil
Dat de dame in kwestie af en toe ook nog niet eens goed kan draaien nemen de meeste mannen dan maar voor lief..
Poster: Bouncy
Dus daarmee zeg je dat je niet sexy bent?