Poster: venzi
Poster: Esmee
Wacchte, in april komt iPad 2. Ik wil ookal sinds januari een ipad, precies dezelfde als jij, ik wacht ook nog ff.
maarja, naar alle waarscheinlijkheid word de ipad 2 maar 7''.. dat scheelt best veel maar is expres zodat je hem handiger met 1 hand kunt vasthouden, die camera die erin komt is ook nietecht iets wat ik zouw gebruiken dus ik snap niet waarom die 2 beter zou zijn voor mij:P
Ik geburik de camera ook miss 1x in de maand / 3 maande :P Maar toch, als ik nu iPad koop, en dan denk ik straks, shit iPad 2 is toch wel heel mooi, dan baal ik. Als hij niet chill is, koop ik ipad 1, die dan wss veel goedkoper is.
En oja, waar haal jij vandaan dat hij kleiner wordt
Ik volg namelijk al een maand alle ins en outs... en die heb ik nog niet gehoord

'Apple is begonnen met de productie van de iPad 2. Dit meldt de Amerikaanse krant
The Wall Street Journal (WSJ). De krant meldt dat de iPad 2
dunner en lichter wordt dan de huidige iPad en beschikt over een
camera aan de voorzijde voor FaceTime. Daarnaast beschikt het apparaat volgens WSJ over een
snellere processor en videochip en heeft
meer intern geheugen dan de huidige versie. Het apparaat krijgt echter
geen Retina Display en ook de resolutie blijft gelijk aan die van de huidige iPad. De krant doet geen uitspraken over een datum waarop de iPad 2 op de markt verschijnt.
De prijs van de iPad 2 wordt volgens WSJ vergelijkbaar met die van de huidige iPad, die tussen de 499 euro en 799 euro ligt.'
edit 2:
ik vond ook nog dit;
In het afgelopen weekeinde kwamen op internet ook weer geruchten op gang dat Apple toch met een iPad met een scherm van 7 inch komt. Apple CEO Steve Jobs heeft altijd gezegd niets te zien in tablets die kleiner zijn dan de huidige iPad.