Poster: MaximDJ
Iemand een idee tegen de zenuwen? Moet vanavond proefdraaien voor mijn eerste residentie...Al heel wat grotere dingen gedaan..Waarom ben ik dan nu zo zenuwachtig?
Jeeee! De avond ging helemaal super! Ben aangenomen als Resident DJ! Toen ik eenmaal de eerste plaat aanzette waren alle zenuwen weg...Heeft van 1 tot 3 een dikke rij gestaan voor dei ngang en het cafe was zelf ook al ramvol
Jeeee! De avond ging helemaal super! Ben aangenomen als Resident DJ! Toen ik eenmaal de eerste plaat aanzette waren alle zenuwen weg...Heeft van 1 tot 3 een dikke rij gestaan voor dei ngang en het cafe was zelf ook al ramvol
Poster: Tekhead
voetbal gaan kijken jelle ?
Poster: T-to-the-J
Ik heb gister zo een KUT feest gehad.. Verlichting die keer op keer uitviel, vastlopende Radius 3000 spelers, waarvan de cue knoppen ook al niet werkte.. Stroboscoop die door brandde..?
De rookmachine was het enige wat de hele avond heeft gewerkt, net als de DJX-750 trouwens
Poster: tek-zotic
nee, ik ben ni zo ne voetbalfan :D?
door die stomme match moestek de laatste nacht nog in nen andere jeugdherberg gaan slapen :D want alles was daar volzet ( lag op ongeveer 3 min van het stadion :D ) ( khad geen reservatie gemaakt :D gewoon vertrokken de maandag )
Poster: venzi
euhh, saw? alle delen zijn wel chill:D
bassie en adriaan? =P
btw, mensen, zal ik een ipad kopen of niet?de 16GB + WiFi?