Poster: Mixt-Ape
Bij mij is het altijd omgekeerd.
Poster: main
Poster: Maikelxxl
maar check ook ff me website : www.djmaikimo.nl
Welkom op de nieuwe website van DJ Maikimo.
We zijn druk bezig om alles voor elkaar te krijgen.
Zo kun je mijn nieuwste mixen downloaden en zien waar ik optreed.
Ook kun je foto's bekijken in mijn fotoboek, en natuurlijk nog veel meer!
Veel plezier op de site.
Groeten,
Maikimo
Poster: Limb-Girdle
Maikimo, omdat ik wat tijd over heb, heb ik besloten om je even te helpen bij de teksten op je website.
De tekst van je homepagina, kan je het beste vervangen door de onderstaande tekst:
Poster: Maikelxxl
Geweldig man.. Ik ben niet zone held met spelling
maar ik vind dit echt harstikke tof van je.
Poster: Limb-Girdle
No problem. You're more than welcome
Nog een tip: haal alle menu-kopjes weg, die geen inhoud hebben voor je website, zoals het fotoboek bijvoorbeeld.
Poster: djmathijs
Is het met de Kontrol x1 ook mogelijk om het volume te regelen met traktor? Of moet ik dan mijn djm 800 als midi controller extra aansluiten?
Poster: MaximDJ
Iemand een idee tegen de zenuwen? Moet vanavond proefdraaien voor mijn eerste residentie...Al heel wat grotere dingen gedaan..Waarom ben ik dan nu zo zenuwachtig?
Poster: MaximDJ
Hebben jullie dit ook wel eens? Ik heb 7 Januari een groot gala gedraaid in Zwolle (1000 leerlingen) en naar mijn idee (en van nog heel veel meer mensen) was het een mega-feest, en er werd veel gedanst en er hing een goede sfeer...Alleen nou hoor ik ook wat slechte verhalen uit sommige hoeken dat er niet veel gedanst werd enzo...Dus ik twijfel nu een beetje hierover en of het nou wel echt zo top was als ik dacht...Nogmaals, ik heb er goed op gelet, en volgens mij ging het echt heel lekker
En denken jullie dat het feit, dat dit gala dit jaar bij hun in school was (wij stonden er met een grote Drive-in + Truss Carre) en vorig jaar in een grote discotheek (Takens Balkbrug) ook meespeelt aan de hoeveelheid dansen?
Poster: djmathijs
De afbeelding moet al in vector zijn opgemaakt, anders zou je kunnen proberen om het over te trekken in een vector programma als CorelDraw, Illustrator, etc.