De Late Leeuw Chatcorner Deel 48! (26/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

LilQuint    posted on 22-01-2011 10:58
Hier is nummer 48 alweer!

De late leeuw.
In 1 zin.... Het gezelligste Topic van heel DJResource!

Regels: ?
  • Geen discriminatie.
  • Geen gevloek!?
  • Geen sms/chat taal, AN wordt gewaardeerd

Kom lekker warm in de DjR sauna,
    Aangezien het buiten zo verschikkelijk koud is!

En speciaal voor onze TH3llC ....

Veel plezier en houd het netjes!

Groetjes,
    Stef

[EDIT]
    Willen jullie allemaal stemmen op het zoontje van het altijd gezellig DJR lid Tekhead?
    Hij doet namelijk binnekort zijn communie, en daar hoort natuurlijk een feest bij! En die kan hij daar namelijk winnen!
    Dus, allemaal stemmen! Happy, laughing
    http://www.jbc.be/_wedstrijd/walloffame/index.php?lang=nl&page=detail&SID=80269745
    Alvast bedankt!

[LET OP] Er word een IPod nieuw in doos verloot onder de DJR leden die hebben gestemt als Tekhead (En zijn zoontje natuurlijk!) in de top 10 eindigen met het aantal stemmen!
    Dus zeker een reden om te stemmen!
User edit by LilQuint on 04-02-2011 @ 17:08:25 (100%)

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 48! ??

Vote :   

DJADMIN    posted on 07-02-2011 10:51
Poster: Tekhead
Klopt, en jammer dat Saskia niet meer te zien is hier, of andere female's die echter snel off line blijven.

Sas heeft het drukkkk ! Dus daarom...weinig tijd voor djr !
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Tekhead    posted on 07-02-2011 13:01
Poster: Ashley
Wat lief dat je dat zegt TekheadHappy, laughing

Cool?En dat meen ik ook, hou zelf niet van sexistisch gedrag t.o. vrouwelijke medemensen.

Vind het zelf ook jammer dat er niet zoveel andere vrouwelijke DJ's actief zijn hier op DJR, daar voel je je toch mee verbonden.
Hoewel Esmee en ik ook regelmatig contact met elkaar hebben!

Goed dat jullie elkaar helpen en steunen, de juiste instelling is dat.
Mss dat?stephanie en saskia samen veel optrekken. Jammer dat ze weinig of niet nog naar djr surfen, zijn toch ook 2 dj's die weten waarmee ze bezig zijn.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
DJADMIN    posted on 07-02-2011 13:08
Poster: Tekhead
img title='Cool' src='////www.djresource.eu/images/smiles/blush.gif' border='0' alt='Cool'>?En dat meen ik ook, hou zelf niet van sexistisch gedrag t.o. vrouwelijke medemensen.

Goed dat jullie elkaar helpen en steunen, de juiste instelling is dat.
Mss dat?stephanie en saskia samen veel optrekken. Jammer dat ze weinig of niet nog naar djr surfen, zijn toch ook 2 dj's die weten waarmee ze bezig zijn.

Sas en Steph trekken niet direct zo veel met elkaar op...

Sas en ik hebben geregeld contact...binnenkort draait ze weer op een van mijn feestjes :D
Tekhead    posted on 07-02-2011 13:43
Poster: DJADMIN
Sas en Steph trekken niet direct zo veel met elkaar op...

Sas en ik hebben geregeld contact...binnenkort draait ze weer op een van mijn feestjes :D

Goed zo voor jullie die samenwerking. Ik vermoede dat enkel maar omdat ze elkaar kennen, en beide nu even weinig hier online zijn. Doe ze nog eens de groetjes van mij Admin als je wil.
DJADMIN    posted on 07-02-2011 14:39
Zeg maar de volgende keer Rick, Tek.

Maar dat ga ik zeker doen. Sas en ik gaan op 26-2 CLUB ADK rocken !!
Tekhead    posted on 07-02-2011 14:48
Ok Rick, dat praat wat makkelijker
Esmee    posted on 07-02-2011 19:59
Wat lief dat je dat zegt TekheadHappy, laughing
Vind het zelf ook jammer dat er niet zoveel andere vrouwelijke DJ's actief zijn hier op DJR, daar voel je je toch mee verbonden.
Hoewel Esmee en ik ook regelmatig contact met elkaar hebben!

Leuk dat jullie dat zeggen inderdaad! Ash en ik hebben idd onderling nog wel wat contact, maar verder ken ik geen vrouwelijke DJ's. Zou leuk zijn als er meer komen, al ben ik/zijn we, zo natuurlijk wel uniek en vallen we meer op :P En met het mannelijk volk kan ik het ook goed vinden Winking my eye

Net gehoord dat ik doorben met de Challenge DJ Contest! (Google maar even op challenge hoofddorp en je vind een club voor 1500-1800 man) Nog 1 ronde doorkomen en dan sta ik er sowieso een zaterdag avond te draaien! als ik dan 2 rondes win krijg ik geloof ik een contract! (Maargoed zover ben ik nog niet)
Zit wel druk in de contest deze tijd, woensdag contest, vrijdag kunstbende. Me moeder wordt helemaal gek, haha :P
mrmagix    posted on 07-02-2011 20:19
Zo zijn moeders :D.
Ze worden gek dat je dat allemaal doet en dat je niet voor school werkt etc. etc.
Maar als je uiteindelijk wint of een mooie plaats behaald, zijn ze toch zooo trots op je Happy, laughing.

En proficiat! Vette prestatie alleszins!
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
Tekhead    posted on 07-02-2011 20:57
Poster: Esmee
Leuk dat jullie dat zeggen inderdaad! Ash en ik hebben idd onderling nog wel wat contact, maar verder ken ik geen vrouwelijke DJ's. Zou leuk zijn als er meer komen, al ben ik/zijn we, zo natuurlijk wel uniek en vallen we meer op :P En met het mannelijk volk kan ik het ook goed vinden Winking my eye

Net gehoord dat ik doorben met de Challenge DJ Contest! (Google maar even op challenge hoofddorp en je vind een club voor 1500-1800 man) Nog 1 ronde doorkomen en dan sta ik er sowieso een zaterdag avond te draaien! als ik dan 2 rondes win krijg ik geloof ik een contract! (Maargoed zover ben ik nog niet)
Zit wel druk in de contest deze tijd, woensdag contest, vrijdag kunstbende. Me moeder wordt helemaal gek, haha :P

Gek worden je moeder Confused? Ze zou zo trots als een paauw moeten zijn met zo'n dochter, zeker als ziet hoe druk je het hebt, met je hobby, sport, enz... en dat je er dan nog in slaagt om goede resultaten op school te behalen. Ik zou in elk geval super tevreden en mega trots zijn als jij m'n dochter moest zijn, en dat meen ik echt meid. Cool
MaximDJ    posted on 07-02-2011 21:13
Ik ben uitgedaagd voor een contest xD Wat is dat toch met al die contesten de laatste tijd
Party Sensations. Excellence in entertainment.
Ashley    posted on 07-02-2011 21:16
over contests gesproken, ik ga binnenkort weer een contest uitschrijven op DJR voor mijn eigen feest Intense dat gepland staat in juni!
ik zou het namelijk heel tof vinden als er weer een aantal dj's/een dj van DJR komt draaien!
dus beware Cool
Maar wat nou als het lukt, mama?
User edit by Ashley on 07-02-2011 @ 21:16:50 (3%)
MaximDJ    posted on 07-02-2011 21:20
over contests gesproken, ik ga binnenkort weer een contest uitschrijven op DJR voor mijn eigen feest Intense dat gepland staat in juni!
ik zou het namelijk heel tof vinden als er weer een aantal dj's/een dj van DJR komt draaien!
dus beware Cool

I'm in (Als het mag haha)! :P
Party Sensations. Excellence in entertainment.
TH3llC    posted on 08-02-2011 01:40
nu is het toch een beetje uit de hand aan het lopen met musicstore (keulen)
heb eind december een timecode pakket besteld en de leverings datum werd steeds verzet..
en nu staat er opeens 31 maart.. vind ik er net wat over..
ga eens kijken of ik de bestelling kan annuleren en mn geld terug krijgen, ga daar echt niet op wachten
bambamstudio    posted on 08-02-2011 01:50
nee idd, want met wat geluk is dan de nieuwe versie al uit Winking my eye
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
TH3llC    posted on 08-02-2011 02:17
gaat niet over traktor maar over mixvibes cross.
Bootstrap    posted on 08-02-2011 18:53
Nu live op blogtv!!

edit: ziek! 128 viewers op het hoogtepunt!!

Nu live op DeepFM Happy, laughing
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
User edit by Bootstrap on 08-02-2011 @ 20:12:36 (100%)
-FLoriZ-    posted on 08-02-2011 20:44
Tenminmix inzending is eindelijkk af: http://soundcloud.com/ffect/f-fect-djresource-tenminmix
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
Estacy    posted on 08-02-2011 20:58
live op blog!
http://www.blogtv.com/people/estacy

oei oei daar werd je niet vrolijk van, als ik op blog zit lijkt het wel alsof ik niks meer kan...
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
User edit by Estacy on 08-02-2011 @ 21:30:08 (100%)
Estacy    posted on 08-02-2011 21:40
hebben meer mensen daar last van, dat als je probeert op te nemen ofzo dat je echt bagger gaat draaien?
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
TH3llC    posted on 08-02-2011 21:43
misschien klink je altijd zo maar hoor je het niet omdat je teveel in je hp luisterd Cool
neenee, grapje.
misschien omdat je het dan te goed wilt doen omdat je opneemt?
gewoon rustig aan doen en niet TE goed willen zijn.
DjVictorF    posted on 08-02-2011 22:18
Poster: Estacy
hebben meer mensen daar last van, dat als je probeert op te nemen ofzo dat je echt bagger gaat draaien?

Ja! Altijd eigenlijk..
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Maikelxxl    posted on 08-02-2011 22:24
IK BEN ER WEER...

Ik mag weer de LL Komen plazanten (A)
Ywe    posted on 08-02-2011 22:28
Ook maar weer eens bezig Happy, laughing

http://twitcam.com/3tdqo
TH3llC    posted on 08-02-2011 22:36
ja de ll wat niet meer het zelfde zonder jou..Cool
main    posted on 08-02-2011 22:37
Poster: TH3llC
ja de ll wat niet meer het zelfde zonder jou..Cool

Cool

366 Users online: 274 Guests (92 Unknown)
Pages generated today : 12.309
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.761.781