Poster: Tekhead
Klopt, en jammer dat Saskia niet meer te zien is hier, of andere female's die echter snel off line blijven.
Poster: Ashley
Wat lief dat je dat zegt Tekhead![]()
Vind het zelf ook jammer dat er niet zoveel andere vrouwelijke DJ's actief zijn hier op DJR, daar voel je je toch mee verbonden.
Hoewel Esmee en ik ook regelmatig contact met elkaar hebben!
Poster: Tekhead
img title='Cool' src='////www.djresource.eu/images/smiles/blush.gif' border='0' alt='Cool'>?En dat meen ik ook, hou zelf niet van sexistisch gedrag t.o. vrouwelijke medemensen.
Goed dat jullie elkaar helpen en steunen, de juiste instelling is dat.
Mss dat?stephanie en saskia samen veel optrekken. Jammer dat ze weinig of niet nog naar djr surfen, zijn toch ook 2 dj's die weten waarmee ze bezig zijn.
Poster: DJADMIN
Sas en Steph trekken niet direct zo veel met elkaar op...
Sas en ik hebben geregeld contact...binnenkort draait ze weer op een van mijn feestjes :D
Wat lief dat je dat zegt Tekhead
Vind het zelf ook jammer dat er niet zoveel andere vrouwelijke DJ's actief zijn hier op DJR, daar voel je je toch mee verbonden.
Hoewel Esmee en ik ook regelmatig contact met elkaar hebben!
Poster: Esmee
Leuk dat jullie dat zeggen inderdaad! Ash en ik hebben idd onderling nog wel wat contact, maar verder ken ik geen vrouwelijke DJ's. Zou leuk zijn als er meer komen, al ben ik/zijn we, zo natuurlijk wel uniek en vallen we meer op :P En met het mannelijk volk kan ik het ook goed vinden
Net gehoord dat ik doorben met de Challenge DJ Contest! (Google maar even op challenge hoofddorp en je vind een club voor 1500-1800 man) Nog 1 ronde doorkomen en dan sta ik er sowieso een zaterdag avond te draaien! als ik dan 2 rondes win krijg ik geloof ik een contract! (Maargoed zover ben ik nog niet)
Zit wel druk in de contest deze tijd, woensdag contest, vrijdag kunstbende. Me moeder wordt helemaal gek, haha :P
over contests gesproken, ik ga binnenkort weer een contest uitschrijven op DJR voor mijn eigen feest Intense dat gepland staat in juni!
ik zou het namelijk heel tof vinden als er weer een aantal dj's/een dj van DJR komt draaien!
dus beware
Poster: Estacy
hebben meer mensen daar last van, dat als je probeert op te nemen ofzo dat je echt bagger gaat draaien?
Poster: TH3llC
ja de ll wat niet meer het zelfde zonder jou..