De Late Leeuw Chatcorner Deel 48! (22/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

LilQuint    posted on 22-01-2011 10:58
Hier is nummer 48 alweer!

De late leeuw.
In 1 zin.... Het gezelligste Topic van heel DJResource!

Regels: ?
  • Geen discriminatie.
  • Geen gevloek!?
  • Geen sms/chat taal, AN wordt gewaardeerd

Kom lekker warm in de DjR sauna,
    Aangezien het buiten zo verschikkelijk koud is!

En speciaal voor onze TH3llC ....

Veel plezier en houd het netjes!

Groetjes,
    Stef

[EDIT]
    Willen jullie allemaal stemmen op het zoontje van het altijd gezellig DJR lid Tekhead?
    Hij doet namelijk binnekort zijn communie, en daar hoort natuurlijk een feest bij! En die kan hij daar namelijk winnen!
    Dus, allemaal stemmen! Happy, laughing
    http://www.jbc.be/_wedstrijd/walloffame/index.php?lang=nl&page=detail&SID=80269745
    Alvast bedankt!

[LET OP] Er word een IPod nieuw in doos verloot onder de DJR leden die hebben gestemt als Tekhead (En zijn zoontje natuurlijk!) in de top 10 eindigen met het aantal stemmen!
    Dus zeker een reden om te stemmen!
User edit by LilQuint on 04-02-2011 @ 17:08:25 (100%)

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 48! ??

Vote :   2 members like this  

Mixt-Ape    posted on 03-02-2011 22:22
Och shit, vergeten! Ben met mijn hoofd bij m'n laatste examen morgen...
Tekhead    posted on 03-02-2011 22:24
was gewoon curieus of hij nog te koop was that's all.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
TH3llC    posted on 03-02-2011 23:14
Poster: Tekhead
Er is toch iets met haar stofwisseling dacht ik h? ? Wat zijn dan de lichamelijke problemen bij haar ziekte, en is dat blijvend of niet ?
Geef ze maar een dikke kus van mij en dat ik zal duimen, voor jullie beide .

stofwisselingsziekte idd, aangeboren en zal nooit genezen..
ze heeft zowat vanalles als gevolg: leveraandoening, stapelingsziekte op de nieren (door suiker) , soort van reuma, en nog wat 'kleine' dingetjes..
nu heeft ze een keelontsteking (heel stom) en koorts, bij een 'normaal iemand' is het gewoon uitzieken maar bij haar niet, ze moet dan direct naar het ziekenhuis enzo..
maar je merkt het niet aan mn vriendin dat ze zoiets heeft, enkel als ze ziek is enzo, anders is het een gewoon meisje gelijk een ander
Tekhead    posted on 03-02-2011 23:35
Oei, dat is geen prettig vooruitzicht voor de toekomst. Je toekomstplannen die ernstig beperkt worden door zo een smerige ziekte. Als het afweermechanisme niet (genoeg) werkt, dan moet je leven met de rem op. Ik vind dit zo erg voor je vriendin, en voor jou ook natuurlijk. Heb veel respect voor jou, omdat je zoveel om haar geeft, en?die ziekte erbij neemt, moet zeker niet makkelijk zijn, maar wat wel betekend dat je haar doodgraag ziet, dat siert je Stef Cool?
TH3llC    posted on 03-02-2011 23:51
ik zie ze ook graag! en die ziekte moet ik er dan maar bijnemen..
we zijn nu bijna 2jaar samen dus ik ben het wel 'gewoon'
Tekhead    posted on 03-02-2011 23:59
mag ik weten hoeveel lente's ze telt ?
mrmagix    posted on 04-02-2011 00:08
Poster: TH3llC
ik zie ze ook graag! en die ziekte moet ik er dan maar bijnemen..
we zijn nu bijna 2jaar samen dus ik ben het wel 'gewoon'

In hoeverre je zo'n dingen gewoon kan worden he Happy, laughing...
't is altijd een herinnering hoe hard het leven wel kan zijn. Je kan je zo goed amuseren een hele tijd lang en dan plots hervalt ze weer en dan weet je toch voor jezelf dat je elke dag moet genieten 'Carpe Diem' Happy, laughing
Mijn vader is MS pati?nt, ik weet ongeveer ook hoe het is met mensen te leven die ongeneeslijk ziek zijn...
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
User edit by mrmagix on 04-02-2011 @ 00:08:59 (1%)
Tekhead    posted on 04-02-2011 00:20
je leert er?mee leven, zo goed als mogelijk, maar wennen zal dat nooit.
TH3llC    posted on 04-02-2011 00:20
mag ik weten hoeveel lente's ze telt ?

nu is ze 16
Poster: mrmagix
In hoeverre je zo'n dingen gewoon kan worden he Happy, laughing...
't is altijd een herinnering hoe hard het leven wel kan zijn. Je kan je zo goed amuseren een hele tijd lang en dan plots hervalt ze weer en dan weet je toch voor jezelf dat je elke dag moet genieten 'Carpe Diem' Happy, laughing
Mijn vader is MS pati?nt, ik weet ongeveer ook hoe het is met mensen te leven die ongeneeslijk ziek zijn...

gewoon wordt je het niet maar je leeft er mee leven..
ken ook iemand die MS patient is, ook niet om mee te lachen hoor.
mn vriendin ligt dan op de kanker afdeling in het kinderziekenhuis (antwerpen) als je daar door de gang loopt denk je 2 keer na voor je zelf begint te zagen over hoe slecht je het hebt..
Tekhead    posted on 04-02-2011 00:25
In't Paola ziekenhuis ? Zo een kinderziekenhuis raakt je zo hard, dat is niet te beschrijven. Onze Levi heeft zijn eerste 3 levensjaren daar ook vele keren gelegen, ook 2x kantje-boord, en je kan als vader helemaal niks doen, alleen mar sterk zijn en hopen, en daar ligt het vol van zwaar zieke kinderen, daar breek je kompleet van, zeker als vader, hoe stoer en sterk je ook bent, breken doe je zowiezo.
TH3llC    posted on 04-02-2011 00:27
idd in het paola ziekenhuis..
Tekhead    posted on 04-02-2011 00:36
daar is ze gelukkig wel in de beste handen.
TH3llC    posted on 04-02-2011 00:37
das wel waar, beste ziekehuis in het land (toch voor metabole aandoeningen en kanker enzo)

User edit by TH3llC on 04-02-2011 @ 00:37:40 (2%)
Tekhead    posted on 04-02-2011 00:40
In Belgie zijn gelukkig bijna alle hospitalen zeer goed. Mogen we best trots op zijn.
TH3llC    posted on 04-02-2011 00:45
behalve herentals dan toch!
ben het daar vorig jaar afgetrapt omdat het daar niet te doen was
Tekhead    posted on 04-02-2011 02:26
en sinds er vele geprivatiseerd zijn, en dan gefusioneerd is het er niet op vooruit gegaan voor de kleine man, wel voor de gefortuneerde.
TH3llC    posted on 04-02-2011 03:01
idd.. sinde het geprivatiseerd is lopen de rekeningen snel omhoog..
zolang je kind/vriendin/weet ik veel wat maar de beste verzorging krijgt.
zeker in mn vriendin haar geval.. de ziekte wordt niet herkend door (even vergeten) die ervoor zorgen dat je een hele hoop geld terug krijgt (niet de ziekenkast).
in sommige (nja de meeste) metabole aandoeningen moet je 0 euro betalen maar omdat de ziekte van mn vriendin zo zeldzaam is (3 op de hele wereld) valt die daar dus niet onder..
echt belachelijk, in bv. nederland maakt het niet uit welk type je hebt je krijgt altijd de zelfde financieele bijstand, daar kan belgie alleen maar van leren.
in belgie moet je spijtig genoeg kanker hebben voor ze je financieel op handen dragen (bij wijze van spreken)
Tekhead    posted on 04-02-2011 03:26
Poster: TH3llC
idd.. sinde het geprivatiseerd is lopen de rekeningen snel omhoog..
zolang je kind/vriendin/weet ik veel wat maar de beste verzorging krijgt.
zeker in mn vriendin haar geval.. de ziekte wordt niet herkend door (even vergeten) die ervoor zorgen dat je een hele hoop geld terug krijgt (niet de ziekenkast).
in sommige (nja de meeste) metabole aandoeningen moet je 0 euro betalen maar omdat de ziekte van mn vriendin zo zeldzaam is (3 op de hele wereld) valt die daar dus niet onder..
echt belachelijk, in bv. nederland maakt het niet uit welk type je hebt je krijgt altijd de zelfde financieele bijstand, daar kan belgie alleen maar van leren.
in belgie moet je spijtig genoeg kanker hebben voor ze je financieel op handen dragen (bij wijze van spreken)

De ziekenzorg tussen Belgie en Nederland vergelijken is hetzelfde als appelen met peren vergelijken Stef. Zijn beide totaal verschillend, echt niet te vergelijken hoor. Belgen hebben vrije keus van (huis)arts, als je ziek bent, stap je bij gelijk welke huisarts z'n kabinet binnen voor een consultatie, in Nederland moet je eerst een arts zoeken die nog plaats en tijd heeft voor nieuwe patienten, dat bestaat bij ons niet verplicht zijnde. Je hebt in Belgie ook geen wachtlijsten voor een opname in't ziekenhuis voor bvb een heelkundige ingreep, als die noodzakelijk is belt de arts naar een ziekenhuis en je mag gelijk vertrekken. In Belgie bevallen bijna 92% van de vrouwen in een ziekenhuis en verblijven er dan nog ?een paar dagen na de bevalling? om op adem te komen, in Nederland bevallen de vrouwen bijna allemaal thuis, en degene die in een hospitaal bevallen, kunnen er meestal maar 1 dag blijven.
TH3llC    posted on 04-02-2011 03:36
wist niet dat het verschil zo groot was^^
Mixt-Ape    posted on 04-02-2011 06:17
Ben al een uur op, straks laatste examen om 10 uur. Wish me luck!
User edit by Mixt-Ape on 04-02-2011 @ 06:17:45 (6%)
TH3llC    posted on 04-02-2011 07:30
succes!
Mixt-Ape    posted on 04-02-2011 07:32
Thanks nigga, deze avond nog eens een gig (heb voor de maand januari geen boekings aangenomen door examens), BRING ON THE BOOZE.
Esmee    posted on 04-02-2011 08:13
..... In Belgie bevallen bijna 92% van de vrouwen in een ziekenhuis en verblijven er dan nog ?een paar dagen na de bevalling? om op adem te komen, in Nederland bevallen de vrouwen bijna allemaal thuis, en degene die in een hospitaal bevallen, kunnen er meestal maar 1 dag blijven.

Das niet helemaal waar hoor... ik weet niet hoe dat zit in derest van Nederland, maar hier in de randstad bevalt eigenlijk 99% van de vrouwen in het ziekenhuis. Degene die dat thuis doen, doen dat omdat ze dat leuker vinden.
TH3llC    posted on 04-02-2011 09:32
nieuwe foto?
timmy90    posted on 04-02-2011 09:56
straks ga ik voor mijn 2de tattoo...

82 Users online: 13 Guests (69 Unknown)
Pages generated today : 17.262
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.405.636