Poster: Tekhead
Er is toch iets met haar stofwisseling dacht ik h? ? Wat zijn dan de lichamelijke problemen bij haar ziekte, en is dat blijvend of niet ?
Geef ze maar een dikke kus van mij en dat ik zal duimen, voor jullie beide .
Poster: TH3llC
ik zie ze ook graag! en die ziekte moet ik er dan maar bijnemen..
we zijn nu bijna 2jaar samen dus ik ben het wel 'gewoon'
mag ik weten hoeveel lente's ze telt ?
Poster: mrmagix
In hoeverre je zo'n dingen gewoon kan worden he...
't is altijd een herinnering hoe hard het leven wel kan zijn. Je kan je zo goed amuseren een hele tijd lang en dan plots hervalt ze weer en dan weet je toch voor jezelf dat je elke dag moet genieten 'Carpe Diem'
Mijn vader is MS pati?nt, ik weet ongeveer ook hoe het is met mensen te leven die ongeneeslijk ziek zijn...
Poster: TH3llC
idd.. sinde het geprivatiseerd is lopen de rekeningen snel omhoog..
zolang je kind/vriendin/weet ik veel wat maar de beste verzorging krijgt.
zeker in mn vriendin haar geval.. de ziekte wordt niet herkend door (even vergeten) die ervoor zorgen dat je een hele hoop geld terug krijgt (niet de ziekenkast).
in sommige (nja de meeste) metabole aandoeningen moet je 0 euro betalen maar omdat de ziekte van mn vriendin zo zeldzaam is (3 op de hele wereld) valt die daar dus niet onder..
echt belachelijk, in bv. nederland maakt het niet uit welk type je hebt je krijgt altijd de zelfde financieele bijstand, daar kan belgie alleen maar van leren.
in belgie moet je spijtig genoeg kanker hebben voor ze je financieel op handen dragen (bij wijze van spreken)
..... In Belgie bevallen bijna 92% van de vrouwen in een ziekenhuis en verblijven er dan nog ?een paar dagen na de bevalling? om op adem te komen, in Nederland bevallen de vrouwen bijna allemaal thuis, en degene die in een hospitaal bevallen, kunnen er meestal maar 1 dag blijven.