Poster: Sjoewe
Bootleg DJ Cafe?
Poster: DiVario
hahahaha TH3IIC,
Kan die SYNC knop nog groter? :s
erg! :p
Poster: Crazy
Heb je ervaring met die locatie?
Ik woon er zelf misschien 10 minuutjes vanaf, dus locatie is uitstekend, alleen ben ik bang dat de prijs niet mee zal vallen.
Het is voor een verrasingsfeest, dus ik wil echt de hele shit voor mezelf hebben dan. Daarom was ik eerder aan het kijken naar een feestzaaltje, maar de meeste zijn echt ontiegelijk duur.
Poster: ScottB
Bedenk me net dat er al meer dan 48.000 posts in de LL zijn geplaatst ... Vraag me af waar dat allemaal over ging en vooral waar het nog over zal gaan in de toekomstige delen. Hoelang zal de LL blijven bestaan, of is de LL inmiddels gelijk aan DJR geworden?
hahahaha TH3IIC,
Kan die SYNC knop nog groter? :s
erg! :p
Poster: MaximDJ
Op DJR zijn precies op dit moment al 380.422 post gepost :P Dus het valt nog aardig in het niets...Het ging denk ik over onzin en daar zal het ook wel over blijven gaan :P Maar de LL gaat wel keihard
LOL @ Awave :p
best leuke booth!
heb ook die platenspelers ^^,
waarom 2 traktor consoles?
Poster: Bootstrap
Haha wat maakt dat in godsnaam uit?
Poster: MaximDJ
Het zegt denk ik wat over de doelgroep waarop ze zich richten?De Amateur/Semi-Pro DJs (Niet dat alle SemiPros of Amateurs nu ineens allemaal de SYNC gebruiken hoor :P Laat dat duidelijk zijn)
Poster: specialm
Nog iemand wat gehoord van Wytse ( Dj Bouncy ) en Esmee ( Miss Etack )
Zit te wachten op hun nieuwe clipmix Maar ik zie niks zijn ze er mee opgehouden..