Logic Pro opent mijn project niet meer
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Rodje    posted on 20-01-2011 18:31
Ik werkte gisteren aan een nieuwe track waarin ik voornamelijk de ReFX Nexus gebruikte en alles verliep vlot, maar vandaag wil ik Logic openen (die mijn project dan wilt openen) en hij hapert tijdens het laden van Nexus. Het ziet er als volgt uit:?
En zo blijft het dus waardoor ik Logic geforceerd moet stoppen.
Iemand enig idee wat er gebeurd?
Ik heb de nexus.component al eens verwijderd uit de componenten lijst. Hierdoor kan ik mijn project weer openen, maar vanaf dat ik nexus er terugzet (en logic heropstart) werkt het niet meer. Een ander project waar ik ook een aantal keer Nexus gebruik opent wel vlot, dus ik weet niet wat er gebeurd...

(moest iemand nieuwsgierig zijn over de track waaraan ik werkte: http://soundcloud.com/rodfunk/rodfunk-wide-preview )

What do you think about Logic Pro opent mijn project niet meer ??

Vote :   

Gery    posted on 20-01-2011 19:57
waarschijnlijk een probleem in een nexus spoor in je project.

wat je kan doen is een nieuw logic project starten

dan rechts boven bij media naar browser gaan en daar naar je logic project gaan dat hapert

dubbelklikken om te openen, dan krijg je een overzicht van alle sporen in je beschadigd project.

spoor per spoor importeren, opslaan afsluiten en kijken of het nog opent tot je de fout gevonden
hebt of je weet welk spoor lastig doet.?

(vergeet de checkboxen niet aan te klikken om de content en plugins in je channel strip mee te importeren)

om te importeren is het dan gewoon onderaan op add klikken.
DJ - Producer

This is an old Topic

No new postings for 5.335 days.
 Post CommentThat would be 177.8 months
or a whopping 14.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

232 Users online: 125 Guests (107 Unknown)
Pages generated today : 91.216
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.888.253