Hey DJ's, Ben 2 dagen bezig geweest met deze track. Het is een echte uplifting / feelgood dance track. Dus niet komen haten als je dat niks vindt . In pinciepe is hij helemaal af, maar misschien dat ik op jullie advies nog een paar kleine dingen finetune.
Staat op zippyshare (link in HM). Ik hoor graag jullie comments! (en dat is meer dan alleen checken )?
What do you think about [T] Sebasz - Uplifing / Feelgood Dance ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
btw sebas, ik vroeg jou laatst om die regensound in predator. Ik heb hem echt heel hard nodig voor een project waar ik aan meewerk. Ik kan hem niet vindenin mn eigen predator! zou je voor mij een stukje willen exporteren en die naar me mailen?
Edit: build-up misschien een bar of 2 verkorten. Goede break, misschien die laatste 2 kleine bliepjes, voordat de beat komt (op 1 min 57), wat luider zetten. (Mijn mening)
Anders is dit een zeer sterke track. Ik zou hem kopen?
User edit by Rodje on 19-01-2011 @ 20:14:37 (100%)
Ik ga ?eens checken, misschien koop je er wat voor Woow, men boxen stonden veel te luid voor net wakker te worden :P De melodie doet me een beetje denken aan Samen op de moto van Samson & Gert, echt waar. Misschien zou ik op de 4 keer een variatie aanbrengen, de 3de of de 4de noot wat lager en dan wat prutsen hoe het verder loopt.
Let the magic begin
User edit by Bonchanoize on 23-01-2011 @ 09:52:44 (100%)
Edit: klinkt goed! niet echt mijn ding, vind hem iets te feelgood, maar zoals je ziet vinden de meeste mensen van niet dus van mij niets dan lof!
User edit by MrCuddles on 25-01-2011 @ 08:20:35 (100%)
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community