Poster: Ywe
De 1000/800 set is van vriend van me, maar je kan misschien wel keertje langskomen om te kijken en te mixen. Voor een paar kratjes bier is dat zo geregeld?
Poster: ChasisB
Ik heb les 50 euro per maand je leerd alles op 2000. 900 en 1000
Poster: Estacy
je draait al 2 jaar, dus je snapt hoe je moet beatmatchen enzo. dan kun je best een Pioneer setje huren, zo moeilijk is het niet. beter nog, zoek iemand in de buurt met Pioneer gear en vraag of je ?eens mag komen draaien
Poster: Yorick
Keuze wat je zelf wil....
140 euro voor een dag een set waar je niks op kan of 360 euro voor een cursus op de zelfde set waar je alles over leert...
Anders vraag je iemand van DJ'R die jou wil helpen
Wonen genoeg jongens in de buurt!
(bij mij kan het niet want ik heb niks staan thuis)
Poster: Ywe
De 1000/800 set is van vriend van me, maar je kan misschien wel keertje langskomen om te kijken en te mixen. Voor een paar kratjes bier is dat zo geregeld?
Poster: tek-zotic
helemaal mee eens, ik vind trouwens van die workshops een boel nonsense. In mijn ogen kan je het nog altijd beter experimenterend zelf uitzoeken, is nog veel leuker ook :D
Poster: jeffrey412
Is er iemand die een uitleg op youtube kan vinden waarbij ze een overgang van house naar hiphop/R&B/Urban uitleggen, en hoe ze hiphop/R&B/Urban mixen ? Het liefst wel op een cdj, en niet op vinyl,
alvast bedankt
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.