Heb gisteren een nieuwe track gemaakt, een fidget track met veel wobbles en lekkere basjes. laat me weten wat jullie er van vinden.. track is free omdat ik geen zin meer heb om dingen naar labels te sturen. misschien dat ik nog wat aanpassingen doen maar je kunt m al downloaden. hate it or love it.
User edit by Bumpinace on 18-01-2011 @ 11:18:47 (22%)
What do you think about Wobble track (Bumpin' Ace body to bassline) ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Graag afgemaakte producties uploaden in de producties en alleen test versies via Soundcloud, dan blijven dingen bewaart, ook als ze meer dan 10x gestreamed zijn. De productions geeft meer overzicht en meer kans op reactie van anderen members.
No new postings for 5.359 days. Post CommentThat would be 178.6 months or a whopping 14.7 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.