Voorstellen ChasisB
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ChasisB    posted on 17-01-2011 15:54
Hey Heb me hier net aangemeld. Ben nog geen echte dj want heb nog geen gear plannen zijn er zeker: 2x cdj1000 mk2 of 3. 2de hands, Een mixer (geen idee welke), En nog een koptelefoon. Ik kende de site van bax al en zat net even te kijken en ik vond de Reloop RHP-10 er zijn verschillende kleuren van.

Genre: House
Ervaringen: Geen

Meer weten of tips over de koptelefoon wil het graag weten

Bedankt

What do you think about Voorstellen ChasisB ??

Vote :   

mrmagix    posted on 17-01-2011 16:17
Welkom hier!

Grootse plannen voor iemand zonder ervaring! Probeer eerst kleiner te beginnen voordat je veel geld uitgeeft en er misschien spijt van krijgt Happy, laughing.

Over hp's kan je genoeg vinden hier op het forum! Happy, laughing

H??l veel plezier en succes met je nieuwe hobby Happy, laughing
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
ChasisB    posted on 17-01-2011 16:19
Poster: mrmagix
Welkom hier!

Grootse plannen voor iemand zonder ervaring! Probeer eerst kleiner te beginnen voordat je veel geld uitgeeft en er misschien spijt van krijgt Happy, laughing.

Over hp's kan je genoeg vinden hier op het forum! Happy, laughing

H??l veel plezier en succes met je nieuwe hobby Happy, laughing

Goed dat je het zegt heb wel enige ervaring heb namelijk lessen :D
Rusafli    posted on 17-01-2011 16:20
Welkom?Cool
dj-zero    posted on 17-01-2011 16:34
welkomHappy, laughing
idd hoge eisen voor een beginner:P ben benieuwd:D
ChasisB    posted on 17-01-2011 16:49
Poster: dj-zero
welkomHappy, laughing
idd hoge eisen voor een beginner:P ben benieuwd:D

die plannen duren nog wel even. Maar zit op les dus in die tijd kan ik het denk ik wel :D
Winston    posted on 17-01-2011 17:26
Welkom op DJResource ChasisB. Succes met de aanschaf van je gear.
Tic Toc
TH3llC    posted on 17-01-2011 17:27
welkom
Mixt-Ape    posted on 17-01-2011 17:35
Beter ineens goeie stuff kopen dan prul! Als het je niet bevalt of als je er niks van bakt kan je het nog altijd verder verkopen. Succes met je aankoop en welkom.
ChasisB    posted on 17-01-2011 17:52
Kan al beatmatchen zonder de bpm. Op gevoel dus kan er wel iets van denk ik :p. Weet niet of hier veel mensen zijn die dat kunnen Happy, laughing
Mixt-Ape    posted on 17-01-2011 17:55
LOL
ChasisB    posted on 17-01-2011 18:12
Poster: Mixt-Ape
LOL

waarom lol :p
Oliviero    posted on 17-01-2011 19:25
ik denk dat mixt-ape bedoelt dat vrijwel iedereen hier dat kan :P, maar toch knap hoor om dat te kunnen na een paar lessen.

ik heb zelf de rhp-10 en dat is zeker een aanrader. de bass weergave is heel goed, dus dan is het beatmatchen ook weer wat gemakkelijker Winking my eye, maar de rhp-10 is wel een groot ding; veel groter dan andere hps.
met wat voor hp heb jij het geleerd??
een goede hp is zeker wel belangrijk en aangezien jij genoeg te besteden hebt voor cdj1000s, is het misschien beter om naar nog betere hps te kijken, zoals die van technics, senheiser of pioneer.

veel succes met het aanschaffen van je gear Cool

misschien zou je ook kunnen kijken naar de dn-s3700. de cd spelers van denon zijn zeer goed, maar de meesten vinden de jogwheels van de cdj's fijner.

en over de mixer: als je meer dan 1000 euro hebt te besteden voor een mixer, zou ik zoiezo de xone-92 of de djm800 kopen, maar dat ligt er ook aan hoe je mixt:
als je veel met EQs werkt, zou ik voor de xone92 gaan, want die heeft 4 bands eq en dat brengt je heel veel mogelijkheden.
EDIT: het is zelfs de enige mixer (buiten de xone62) die dat heeft.
als je liever goede effecten hebt, zou ik voor de djm800 gaan en bovendien is de djm800 een clubstandard.

als je niet zoveel te besteden hebt, zou ik voor de xone42/32 gaan of de elcer nuo 5. als je genoeg geld hebt voor een djm700 zou je ook die kunnen kopen, maar die is toch wel een beetje aan het verouderen. ik zou iig niet voor de djm600/400/350 gaan. de djm600 is gewoon heel erg verouderd en de djm400/350 zijn gewoon het geld niet waard. voor de zelfde prijs van een djm400/350 heb je een xone42 of een ecler nuo5 (correct me if im wrong) en die zijn in mijn mening een stuk beter.

als je die ook niet kunt betalen (zoals ik :P), zou ik voor een mixer gaan van reloop. zij maken mixers voor onder de 500 euro, die van zeer goed kwaliteit zijn. ik heb zelf de rmx40, die nieuw 360 kost en ik ben er zeer tevreden over. de prijs/kwaliteit verhouding is zeer hoog, want voor 360 euro kan je geen betere mixer krijgen (vind ik).

succes nog verder !

www.soundcloud.com/oliverheldens
User edit by Oliviero on 17-01-2011 @ 19:34:35 (100%)
ChasisB    posted on 17-01-2011 19:37
Bedankt voor de tips. Ik ga 2e hands halen dus dat scheelft al dit doe ik omdat ze die daar ook hebben zeer chill. En daar hebben ze stanton hp's. Maar vind t wel chill dat ze groot zijn heb nu ook zoon hp met grote schelpen (20euro). Er is hier nog een topic van een clone van xone die behringer mischien als die wat is en goedkoop koop ik die Happy, laughing
zee-eend    posted on 18-01-2011 17:07
welkom op DJR Winking my eye

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

243 Users online: 57 Guests (186 Unknown)
Pages generated today : 693
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.407.327