Track / nummer gezocht verzameltopic
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Sandr    posted on 16-01-2011 18:25
Dit is vanaf heden het topic om een nummer te vinden. Voorheen maakte iedereen een apart topic aan voor elk nummer. Dit is niet meer de bedoeling.

Hoe werkt het?

Als je een nummer zoekt, geef dan een zo uitgebreid mogelijke beschrijving van wat je zoekt. Denk hierbij aan genre, tekst, clip, sound etc. Een youtube filmpje of kort fragment (via bijvoorbeeld soundcloud) vergroot de kans op een snel en correct antwoord.

Als je het antwoord weet of denkt te weten quote dan de post (of een deel van de post) waarin de vraag wordt gesteld. Dit voorkomt verwarring omdat er tegelijkertijd meerdere nummers gezocht kunnen worden.

En als laatst: Gelieve geen posts als: 'Ken ik niet', 'Lekkere plaat' enzovoort.
Alleen vraag en antwoord. Anders wordt het een onoverzichtelijk geheel.
Play that funky music white boy....
Mod edit by Sandr on 16-01-2011 22:28 (25%)

What do you think about Track / nummer gezocht verzameltopic ??

Vote :   

TH3llC    posted on 16-01-2011 18:32
is wel makkelijker alleen staat het topic denk ik verkeert, moet dit niet in de afdeling 'find your record' komen?
Oliviero    posted on 16-01-2011 18:32
ik zoek een remix van drop down, waarvan ze de melodie hebben verandert in de melodie van die efteling carnavals dinges.
tis gewoon precies hetzelfde nummer als drop down, maar de melodie is alleen anders.
www.soundcloud.com/oliverheldens
Sebasz    posted on 16-01-2011 18:45
Poster: Oliviero
ik zoek een remix van drop down, waarvan ze de melodie hebben verandert in de melodie van die efteling carnavals dinges.
tis gewoon precies hetzelfde nummer als drop down, maar de melodie is alleen anders.
 Heb hem wel ergens liggen

Drop Down(DJ Chaosz?Carnaval Festival Remix) als ik mij niet vergis!

Maar de vraag is of je deze uberhaupt wil draaien. Heb dat ??n keer gedaan op een feestje, maar heb zo snel mogelijk een ander nummer ingemixt?Cool iedereen stond echt met een blik te kijken van WTF doe je nu toen ze het hoorden?Cool
Sandr    posted on 16-01-2011 19:38
Poster: TH3llC
is wel makkelijker alleen staat het topic denk ik verkeert, moet dit niet in de afdeling 'find your record' komen?

Je hebt gelijk, gefixt ondertussen!

Poster: Oliviero

En Sebasz heeft gelijk voor wat betreft de drop down remix. Heb hem ook wel eens gedraaid, maar is meer een plaat voor een feestcaf? of als de 'apres ski stemming' er goed inzit. Als serieuze houseplaat zou ik hem niet draaien. Het origineel van drop down ook niet meer trouwensWinking my eye
Mod edit by Sandr on 16-01-2011 22:30 (53%)
Oliviero    posted on 17-01-2011 10:09
ach, het is toch altijd goed om zo'n track bij je te hebben.
je weet maar nooit wat voor publiek je krijgt :P

www.soundcloud.com/oliverheldens
User edit by Oliviero on 17-01-2011 @ 10:10:10 (8%)
Decepticon    posted on 20-01-2011 12:57
Op 26 minuten komt er een plaat in deze set van Monika Kruze, deze ontwikkelt zich met een wel heel vet roffeltje tot iets waanzinnigs!! Wie weet hoe dit nummer heet? Techno/minimal fans kunnen vast helpen! Thanx!

http://www.dancetrippin.tv/lib.cfm/4618/DJ_set_episodes_90/Monika_Kruse_&_Defex/?expandBlock=detailsbox
Bootstrap    posted on 20-01-2011 13:01
Vet nummer inderdaad, geen idee wat het is helaas..
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Dyno    posted on 20-01-2011 13:11
Ik wil me nergens mee bemoeien (ik doe het lekker toch), maar waarom 1 post voor als je een track zoekt als er een heel verzamel topic voor is?! 'T is nu een verzamel topic in een verzamel topic ...
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
User edit by Dyno on 20-01-2011 @ 13:12:48 (38%)
mrmagix    posted on 20-01-2011 13:32
Poster: Dyno
Ik wil me nergens mee bemoeien (ik doe het lekker toch), maar waarom 1 post voor als je een track zoekt als er een heel verzamel topic voor is?! 'T is nu een verzamel topic in een verzamel topic ...

'K had ook al zo'n idee dat dit een beetje raar was, maar ik zweeg maar omdat het precies enkel aan mij lag :D
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
Sandr    posted on 20-01-2011 14:06
Poster: Dyno

Klopt helemaal wat je zegt. We hebben dit echter intern overlegt en omdat het aantaal topics waarin een nummer wordt aangevraagd nogal toenam hebben we besloten om er een verzameltopic voor te maken. Dit om te voorkomen dat de frontpage straks vol staat met aanvraag nummers.

De eerlijkheid gebied te zeggen dat het met de drukte op dit moment weer meevalt, dus de noodzaak lijkt nu niet zo hoog. We hebben echter afgesproken dat we dit topic in de gaten houden. Als het niet bevalt is hij zo gesloten en kunnen we weer terug naar de oude situatie.
Mod edit by Sandr on 20-01-2011 14:07 (32%)
Decepticon    posted on 20-01-2011 16:35
Poster: Bootstrap
Vet nummer inderdaad, geen idee wat het is helaas..

Heb mn track-id van de telefoon er al op los gelaten, maar geen succes. Misschien iemand met Shazaam die meer succes heeft? Vanaf 26 min ongeveer dus...

http://www.dancetrippin.tv/lib.cfm/4618/DJ_set_episodes_90/Monika_Kruse_&_Defex/?expandBlock=detailsbox

Bartjens    posted on 31-01-2011 08:59
Poster: Decepticon
Heb mn track-id van de telefoon er al op los gelaten, maar geen succes. Misschien iemand met Shazaam die meer succes heeft? Vanaf 26 min ongeveer dus...

Bedoel je toevallig?DJ Simi - Errore di sistema??
www.djbrowbeat.com
Ziax    posted on 31-01-2011 11:43
Poster: Decepticon

DJ Simi - Errore di sistema (original mix)
http://www.youtube.com/watch?v=lyZXNDkzGgU

edit: eerst heel het topic lezen dan antwoorden.. maar toch :p
sonik    posted on 31-01-2011 15:33
Ik ben op zoek naar het nummer wat Basement Jaxx hier draaien:

http://www.youtube.com/watch?v=i4avfRPsW00

Alvast bedankt.
stefanmplayer    posted on 01-02-2011 01:00
Heey, ik hoorde laatst in de lokale discotheek een nummer en ben sindsdien al opzoek naar dat nummer, kan het alleen niet vinden, kan iemand helpen?

het gaat hier om een (house) remix / bootleg van ''she goes nana'' ik meen dat het originele daarvan van ''the radio's'' is..

alvast bedankt.
stefan

Bonchanoize    posted on 01-02-2011 22:03
Poster: stefanmplayer
Heey, ik hoorde laatst in de lokale discotheek een nummer en ben sindsdien al opzoek naar dat nummer, kan het alleen niet vinden, kan iemand helpen?

het gaat hier om een (house) remix / bootleg van ''she goes nana'' ik meen dat het originele daarvan van ''the radio's'' is..

alvast bedankt.
stefan

Is het Milk & Sugar vs Vaya Con Dios - Hey (Nah Neh Nah)?
Je zei dat het origineel van the radio's is, maar het kan zijn dat je het op die van Vaya Con Dios hebt.
Let the magic begin
Ewoud    posted on 02-02-2011 15:10
Ik kwam deze track een paar maanden geleden tegen: http://www.youtube.com/watch?v=rPmjGLRN5LY
Maar heb de titel helaas nog niet gevonden, heb het ook al geprobeerd met shazam, maar die herkend het nummer niet omdat die MC er doorheen zit te praten.

Suggesties die al zijn binnengekomen zijn:??? - Blasterjaxx & Chaosz - Bambu
- Run DMC, It's like that
- Tek Soldierz - Work This

Heb ook al op remixen van deze nummers gezocht, maar heb nog niks kunnen vinden.
Tek Soldierz met Work This komt wel het meest overeen met de melodie.

Alvast Bedankt,
Ewoud

DJ Ecs
dj-zero    posted on 02-02-2011 23:18
Hey,
Ik ben op zoek naar een acapella van like a g6....heb even rond gekeken maar kon nergens echt een goede vinden...
En via youtube converter zou uiteraard kunnen maar zou fijn zijn als iemand toch een goede versie weet?
sonik    posted on 03-02-2011 04:27
Het origineel van 'Like A G6' is van Dev - Booty Bounce.
Daar is vokgens mij wel 'n acapella van.
Sebasz    posted on 14-02-2011 19:04
In overleg besloten dat dit topic dicht kan. Is niet echt een succes. Gezochte tracks kunnen weer in een eigen topic vanaf nu?Smile

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

258 Users online: 61 Guests (197 Unknown)
Pages generated today : 57.108
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.392.639