[TK] Technics 1200's, CDJ-800MK2's, JB Syst
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

spilo    posted on 16-01-2011 16:43
Titel
Technics 1200, Technics 1210, 2 CDJ-800MK2, 1 JB-Systems Beat6
Staat
Gebruikt
Prijs
Bieden/pakket
Transport
Ophalen
Beschrijving
Besten,

Bij deze bied ik mijn (praktisch) voltallige DJ-set te koop aan bestaande uit:
- 2x CDJ-800MK2 van pioneer
- 1x Technics 1200
- 1x JB-Systems Beat-6 Mengpaneel

Verkoop wegens geen ruimte/tijd meer om hobby voort te zetten, ga overschakelen naar een compactere medium.

CDJ800MK2
In piekfijne staat, lichte gebruikerssporen voor de rest geen mankementen.

De andere bevat beetje hardere gebruikerssporen aan de linkerkant (wegens mengpaneel). Tevens zijn de CUE & Play knop aan vervanging toe, heb 2 microswitches klaarliggen maar deze dienen gesoldeerd te worden. Voor de rest geen schade of mankementen.

Technics 1200
Goede staat, praktisch geen gebruikerssporen, geen dubbele 0%-punt, gecalibreerd en perfect werkende staat.

Erbij geleverd: Ortofon Concorde in goede (nieuw)staat (incl doos)

(Eventueel) Technics 1210
Deftige staat, styluslamp dient vervangen te worden en de beugel om de toonarm vast te zetten (voor tijdens transport) dient vervangen te worden.

Erbij geleverd: Ortofon naald in goede (nieuw)staat (incl doos)

JB-Systems Beat-6
6 kanaals mixer, perfecte staat, geen gebruikerssporen, doos aanwezig, normaliter ook nog een garantie aanwezig. Geen ruis, ...

----

Technicsen kunnen appart gekocht worden (220 euro)

JB-Systems Beat-6 kan appart gekocht worden (140 euro)

CDJ's Verkoop ik liefst tezamen (500 euro, 450 voor degene met mankementen) Indien men tezamen aankoopt 800,- euro!

Indien men alles tezamen koopt: 1100,- euro -

Biedingen toegestaan!

[Advertentie ook aangeboden op andere site's]

User edit by spilo on 16-01-2011 @ 20:08:08 (1%)

What do you think about [TK] Technics 1200's, CDJ-800MK2's, JB Syst ??

Vote :   

Xtremer    posted on 16-01-2011 16:47
Zou je je afbeeldingen even willen resizen naar 500px breed? Dit scheelt een hoop laadwerk voor ge?nteresseerdeSmile.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
specialm    posted on 16-01-2011 17:05
Poster: Xtremer
Zou je je afbeeldingen even willen resizen naar 500px breed? Dit scheelt een hoop laadwerk voor ge?nteresseerdeSmile.

Hij doet ze werk goed Bravo Happy, laughing
spilo    posted on 16-01-2011 20:08
Aangepast Happy, laughing
Tekhead    posted on 16-01-2011 20:27
150,00 euro voor de SL 1210 bied ik.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
djAmbeye    posted on 17-01-2011 10:31
hoe oud zijn je CDJ's?
spilo    posted on 17-01-2011 12:59
CDJ's zijn van 2008 en 2006, beide MK2 met laatste 'besturingsysteem'.
Heb momenteel 3 biedingen voor het totaalpakket, uiteraard gaat totaalpakket voor. Tenzij hier alles verkocht geraakt (appart) Happy, laughing

150,00 is beetje laag, kan ik hem beter bijhouden voor in de toekomst platen op te nemen. Sorry.

Plan is om S4 aan te schaffen + een TT te hebben voor platen op te nemen dus moet dat doel in het achterhoofd houden.
D-Vine    posted on 17-01-2011 17:38
Check je inbox, ik heb je een bericht gestuurd.
Tekhead    posted on 17-01-2011 20:10
moet wel rekening houden, dat je de stylus lamp moet vervangen, het armklemmetje, en niet vergeten het werk omdat allemaal te doen.
spilo    posted on 17-01-2011 21:41
Beantwoord D-Vine.

En ja tekhead, het armklemmetje kost je ruwweg 6 euro en kost 1 minuut werk. Styluslampje is een andere vraag maar het is maar of je het echt nodig hebt. Ik snap wat je bedoelt hoor daar niet van Happy, laughing maar ik wil (nadien) nog een TT hebben voor platen op te nemen en daar is die dus (onder andere) handig voor.

Maargoed, morgen komt iemand langs & 1 onder voorbehoud.

Grtz
User edit by spilo on 17-01-2011 @ 21:42:57 (59%)
Seca    posted on 17-01-2011 22:35
Poster: spilo
Beantwoord D-Vine.

En ja tekhead, het armklemmetje kost je ruwweg 6 euro en kost 1 minuut werk. Styluslampje is een andere vraag maar het is maar of je het echt nodig hebt. Ik snap wat je bedoelt hoor daar niet van Happy, laughing maar ik wil (nadien) nog een TT hebben voor platen op te nemen en daar is die dus (onder andere) handig voor.

Maargoed, morgen komt iemand langs & 1 onder voorbehoud.

Grtz

Om het armklemmetje te vervangen dien je de ganse turntable uit elkaar te halen.
Tekhead    posted on 18-01-2011 01:41
Poster: spilo
Beantwoord D-Vine.

Grtz

6,00 euro ? zonder verzendingkosten, in het Antwerpse niet in een winkel te vinden !! en?mijn antwoord op je pop-up lampje verklaring, Natuurlijk moet dat werken, het is duidelijk dat je nog nooit een Technics SL-12xx opengegooid hebt, en het is zoals Seca zegt, je dient de SL te openen om dat stom klemmetje te kunnen monteren, idem voor vervanging van het pop-up lampje, en een SL opengooien daar ben je al eventjes zoet mee, om nog? maar te zwijgen van terug ineen zetten,
Poster: Seca
Om het armklemmetje te vervangen dien je de ganse turntable uit elkaar te halen.

Onvoorstelbaar eigenlijk he Dries, om die 2 kleine onderdeeltjes te? kunnen vervangen moet je je TT slopen Winking my eye
spilo    posted on 18-01-2011 14:24
Seca, die TT was nog van jou trouwens :D die defecte.

Anyway, alles is verkocht in 1 trek. Mag gesloten worden Happy, laughing
Sebasz    posted on 18-01-2011 14:42

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

216 Users online: 62 Guests (154 Unknown)
Pages generated today : 813
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.407.447