CDJ-800MK2 probleempje met laden van CD (4/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

iGrasmat    posted on 16-01-2011 01:37
Hij geeft geen foutcode aan. Als ik hem na een tijdje niet gebruiken opstart, er een CD in stop, komen er geen cijfers op het scherm, dus ook geen 00 0:00:00, maar alleen ':'
Dan hoor je het zoemende geluid van het laden (zoals normaal), dan stopt hij daarmee en geeft die een knorrend/brommend/laag geluid.
Daarna probeert hij het overnieuw, na een paar keer dat knorren eject hij de CD.
Dan moet ik de CD er iets van 5x opnieuw in doen en dit doorlopen voordat 'ie hem laad.
Als dat eenmaal is gelukt doen de rest van de cd's die ik er daarna instop het wel gewoon normaal.

Kan iemand mij helpen?

Edit:

Video van het probleem:

Note: De eerste poging in deze video was al de 3e poging (ik begon te laat met filmen)
''A DJ is not a jukebox, fuck your request!''
User edit by iGrasmat on 16-01-2011 @ 02:21:06 (35%)
Mod edit by Xtremer on 16-01-2011 13:35 (4%)

What do you think about CDJ-800MK2 probleempje met laden van CD ??

Vote :   

Mantana    posted on 21-01-2011 20:32
Poster: iGrasmat
Even proberen...

(even later) Ja, in beide modes.

Dan ligt het in ieder geval al niet aan die touch sensitive schijf. Heb een keer een CDJ-1000 gehad die dat wel had. Maar ook na openschroeven was het verholpen.

Nja, ik woon nu niet meer in Enschede, maar kom oorspronkelijk uit Winterswijk. Woon nu in Almere en dat is wel een stukje van Didam vandaan. Je kan hier wel een keer langskomen en dan kan ik hem wel openschroeven en er naar kijken? Of dat je hem opstuurt ofzo, maar ik kan je geen garantie geven.

Over de 2 jarige garantie heb ik al wel eens gelezen dat een bedrijf garantie moet geven waarin een product naar behoren blijft te werken. Die is vastgesteld op 2 jaar. Maar niet elk bedrijf geeft 2 jaar garantie.

Ik zou eerst even nagaan of je garantie hebt ...
iGrasmat    posted on 21-01-2011 23:56
venzi    posted on 22-01-2011 00:14
goed nieuws toch! ;D
iGrasmat    posted on 05-06-2011 19:48
Het probleem is opgelost!
Ik heb hem naar de garantie gebracht van de Media Markt, 4 weekjes gewacht, en nou is hij er weer zo goed als nieuw Happy, laughing
Ze hebben het hele moederbord vervangen. Cool
User edit by iGrasmat on 05-06-2011 @ 19:49:25 (2%)
Dolivieira    posted on 05-06-2011 20:07
Ook weer opgelost, ik zei toch als je garantie heb lossen ze het probleem wel op.?
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
iGrasmat    posted on 06-12-2011 16:41
Even dit topic weer bumpen.

Zoals hierboven beschreven is, was het probleem verholpen door hem naar de Pioneer garantie te brengen. Maar, nu een paar maanden later is het probleem weer terug! Precies hetzelfde probleem, met de zelfde errors en geluidjes. Nou is mijn garantie alleen w?l verlopen! Wat moet ik nou doen? Cool
kuituhh    posted on 07-12-2011 09:44
Op reparaties wordt vaak apart weer garantie gegeven. Weer even bellen / contact opnemen.
Spin that Sh!t BAM!

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

124 Users online: 38 Guests (86 Unknown)
Pages generated today : 61.895
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.734.847