Hij geeft geen foutcode aan. Als ik hem na een tijdje niet gebruiken opstart, er een CD in stop, komen er geen cijfers op het scherm, dus ook geen 00 0:00:00, maar alleen ':'
Dan hoor je het zoemende geluid van het laden (zoals normaal), dan stopt hij daarmee en geeft die een knorrend/brommend/laag geluid.
Daarna probeert hij het overnieuw, na een paar keer dat knorren eject hij de CD.
Dan moet ik de CD er iets van 5x opnieuw in doen en dit doorlopen voordat 'ie hem laad.
Als dat eenmaal is gelukt doen de rest van de cd's die ik er daarna instop het wel gewoon normaal.
Poster: mrmagix
Persoonlijk, met de garantie dat jij hebt, zou ik hem niet aanraken en gewoon terug brengen. Of ben je niet zeker dat de vorige eigenaar wel braaf is geweest en hem niet heeft open gemaakt?
Poster: Dolivieira
Jongens die Unit is gewoon kapot. Maar wie niet luitseren wil moet voelen. Als je geen gerantie meer hebt gaat het je +/-200 euro kosten? om hem te vervangen
Poster: iGrasmat
Is Media Markt een officiele dealer?
Poster: Estacy
jij koopt CDJ's bij de mediamarkt? je gaat toch ook geen operatie apparatuur bij de apotheek??
Poster: mashupmasterz
de vorige eigenaar heeft hem bij de media markt vandaan
Poster: Dolivieira
Jongens die Unit is gewoon kapot. Maar wie niet luitseren wil moet voelen. Als je geen gerantie meer hebt gaat het je +/-200 euro kosten? om hem te vervangen