Poster: iGrasmat
Trouwens, even een vraagje, als de speler na het opstarten een CD niet wil lezen, en naar een paar keer ejecten wel, en dan voor de rest van de cd's die je daarna er instopt ook wel. Is er dan iets mis met de laser?
Poster: Beatunite
Dat zou kunnen, maar hoeft natuurlijk niet pers?
Kan ook nog het inlaad mechanisme zelf zijn..
Ook is het verstandig om in zo'n geval te kijken of de CDJ een foutcode aangeeft, dit vertelt al een hoop in de meeste gevallen
Poster: Danielvb
Ik heb zelf een 2e hands mk3 gekocht, en kwam er later achter dat als die een cd speelt hij een tik geeft.
Ik weet niet of dit slecht is, hij doet het nu verder nog prima. Dus als iemand kan bevestigen dat dit niet hoort moet je daar ook ff opletten.
En verder due cue/play knop, die horen een klikje te geven (ook als de speler uitstaat).
Verder de pitch geeft geenklikje als die in het midden zit, wat bij een cdj800mk2 wel zo is.
Je zou hem eventueel kunnen open schroeven, zodat je kan zien dat er geen drank ingemikt is.
@Dolivieira, mk2s gaan echt niet voor 750 per stuk?? mk2 is op marktplaats 500-600 euro.
Mk3s gaan van 600 tot 850 euro, al vraag ik me af of ze voor 850 verkocht worden.
Poster: iGrasmat
Over mijn speler; ik heb nu wel een errorcode (zie mijn topic, kan hem niet bumpen).
Poster: Dolivieira
Vind ik niet. Omdat die in de verhuur heeft gezeten wil niet zeggen dat die in slechte staat is. Misschien zijn er wel allemaal nieuwe elementen in gegaan. En kan die weer jaren mee. Sorry, Bvanleeuwen beetje onzin verhaal.
Poster: TH3llC
dat heeft toch niets met dit topic te maken?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.