dj meubel tekenen (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

youngbeatsz    posted on 15-01-2011 19:38
hallo, is hier iemand die met google sketchup of dergelijk programma een dj meubel kan tekenen volgens mijn wensen? ik had graag eens een beeld gekregen van m'n dj meubel, hoe ik het in gedachten heb, maar zelf kan ik het niet verwezenliken.. de bedoeling is dat ik dan dit meubel ga bouwen. met mn pa.
het meubel zou ik maken in mdf 18mm dikte.. ik zou graag dit meubel met zo weinig mogelijk naden maken. zodat je niet van die vuile kantjes hebt.

wat heb ik in gedachten:
een dj meubel als hoekbureau. met rechts een producerplaatsje dat later slechts zal worden opgevuld en nu zal worden gebruikt voor de cdkoffer.
links van het hoekpunt had ik graag mn dj set gezien. deze wordt niet ingebouwd. maar word tegen een verhoog geplaatst, zodat de kabels allemaal onder dit verhoog mooi weg zitten. ook zou ik graag een soort boekenplaat willen die schuin komt te staan voor mn cd-map op te plaatsen. aan deze plank komt dan een stukje voor mn koptelefoon rond te hangen.

dit zijn de afmetingen:
de basis:
-de breedte: 80 cm links
-de lengte: 143 cm
-de hoogte: 90 cm (langs 1 kant komt een plaat van 101 cm zodat de set afgeschermd staat.)
?de achterste plank die tegen de muur komt en die over de volledige lengte van het meubel zit moet een hoogte hebben van 131 cm, op een hoogte van 90 cm komt over gans de lengte het stuk waar de kabels onder komen, het heeft een hoogte van 11 cm en is 35 cm breed en dit over de gehele lengte, enkel waar het rechtse en linkse deel elkaar overlappen daar wordt ook deeze hoogte aangenomen. vanop de grond op een hoogte van 116 cm start een rechte plank (evenwijdig met de grond) deze over een breedte van 30 cm. schuin hierop komt een plank van 37 cm tot tegen de achterste plank. en onder de plank evenwijdig met de grond zou ik graag een kleurlicht gezien hebben. (lange ledbuis)

als het mogelijk is dit te tekenen.. dank bij voorbaat
youngbeatsz.

What do you think about dj meubel tekenen ??

Vote :   

jannickv    posted on 16-01-2011 21:00
Het zijn nogal straffe lampen (a) :D maar alle panelen staan nu wit en er zitten 3 blauwe lampen in :D (heb geen neonbuis... Unhappy
youngbeatsz    posted on 16-01-2011 21:05
de set en laptop erop zetten gaat ws niet e? xd
jannickv    posted on 16-01-2011 21:22
Sorry :D dat ligt niet binnen mijn capaciteiten :D zou niet weten waar ik die dingen moet halen :D
youngbeatsz    posted on 16-01-2011 21:26
deze vindt ik wel heel vet prachtig gewoon..?
maar 1 vraagj, hebj dat 3 hoekig plank vanboven, laten doorlopen tot tegen de kant?
jannickv    posted on 16-01-2011 21:29
uhm ik heb de plank gewoon laten lopen tot boven en dan die 3hoek ertegen geplakt
youngbeatsz    posted on 16-01-2011 21:33
heb het over de andere kant xd, want mn bedoeling is om waar de 2 delen van de hoekbureau elkaar overlappen daar mn laptop te plaatsen. zodus, en kan je evt enkele verschillende beelden tonen? dat ik ze kan opslaan?
jannickv    posted on 16-01-2011 21:48
ow ja ik zie het op je tekening :D komt voor mekaar Winking my eye
youngbeatsz    posted on 16-01-2011 21:51
danku, sorry dat ik zo veeleisend ben (a)
jannickv    posted on 16-01-2011 22:05

youngbeatsz    posted on 16-01-2011 22:08
danku, echt waar,
perfect
jannickv    posted on 16-01-2011 22:10
Dankje en graag gedaan hoor! :D als het meubel af is plaats je hier dan wat foto's? dan kunnen we de gelijkenis zien!
youngbeatsz    posted on 16-01-2011 22:12
komt in orde, zal ws voor deze zomer zijn, het is nogal druk met school enzo, btw jij bent pro, heb jij zo enig idee wat voor schappen ik moet hebben. onder de set..
jannickv    posted on 16-01-2011 22:17
Poster: youngbeatsz
komt in orde, zal ws voor deze zomer zijn, het is nogal druk met school enzo, btw jij bent pro, heb jij zo enig idee wat voor schappen ik moet hebben. onder de set..

Hehe dat pro ding onder mijn naam wil enkel zeggen dat ik hier nogal veel post...
Wat ik je wel kan zeggen is maak je lades groot/hoog genoeg! het is namelijk erg handig als je een plek hebt om je hp te leggen. Als je flightcases hebt is het ook handig dat die erin kunnen, eigenlijk zowat alles wat je bij je gear krijgt zou ik in dat meubel opbergen: Handleidingen, extra kabels...

In mijn meubel heb ik ook vakjes gemaakt die geschikt zijn om platen in op te bergen maar ik heb mijn meubel dan ook laten maken.... dus ik kon heel ver gaan in details...
youngbeatsz    posted on 16-01-2011 22:19
euhm, ik draai met cd's en beschik over een cdmap en een cd koffer, die moeten erin kunnen, mijn hp die wil ik aan dat driehoekig ding bovenaan het meubel om een haakj hangen.

kanj deze schapjes ng tekenen? (sorry) (a)
en hebj een idee van heoveel het zou kosten?
User edit by youngbeatsz on 16-01-2011 @ 22:38:01 (51%)

This is an old Topic

No new postings for 5.345 days.
 Post CommentThat would be 178.2 months
or a whopping 14.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

209 Users online: 101 Guests (108 Unknown)
Pages generated today : 19.226
Most visitors online this month : 378
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.138.192