2 members like this Poster: DjRepeat
Kerol ik heb geen hp of wat geen set of wat ben beginner eerder ben jij triest door iemand triest te noemen zonder reden
?? Brave jonge heer, even uw aandacht aub.
1* Voor je zo een reactie geeft, lees dan eerst het antwoordt? 2x, want?dan had je direct begrepen dat het een antwoordt was met een vleugje humor,? dat?zie je ook aan het icoontje dat er achter het antwoordt staat !
2* Zou je ook eens wat aandacht kunnen geven aan je zinsopbouw en het gebruiken van leestekens, vergemakkelijkt het lezen uiteraard.

3* Begrijp dat je een HP zoekt, begrijp alleen niet waarom een HP Style moet hebben

?Een HP moet stevig zijn, comfortabel op je hoofd zitten, ook als je hem lange tijd op je hoofd hebt, en een mooie, krachtige en zuivere sound hebben, ook bij hoog volume, en de ene verkiest merk en type A, iemand anders B en nog iemand anders , D of F of G of ....? En kwaliteit kost geld, altijd ! Als je budget rond de 60,00 euro ligt, geef ik je de raad effe door te sparen tot je een goede HP eventueel 2de hands kan aanschaffen, die vind je hier regelmatig. Een HP is een werkgereedschap, niet een of ander mode-accessoire. Een dj is een werkmens geen modepop !
4* Als je niet weet of Technics een goed merk is, dan raad ik je ook aan om eens te googlen en wat lectuur te zoeken over alles wat met dj'ingen te maken heeft, vertrekkend vanaf de basis, want kennis van dj merken is toch echt wel een vereiste.