Beginner needs comment!
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Ace-Twisted    posted on 14-01-2011 17:42
Hey people,

ik ben niet zolang begonnen met opnieuw muziek te maken. Dit doe ik naast het draaien zelf.
Nu ben ik benieuwd wat andere mensen er van vinden!

Dus kunnen jullie wat comment geven zodat ik mijn track nog kan aanpassen of wat anders?

Hieronder de link , Bedankt!

http://www.youtube.com/watch?v=KAd0fRsxarY

Hidden Message

Reply to view the Secret Message
User edit by Ace-Twisted on 14-01-2011 @ 17:42:52 (59%)

What do you think about Beginner needs comment! ??

Vote :   

Tekhead    posted on 14-01-2011 17:43
welkom, maar stel jezelf eerst even voor, voordat je vraagt naar onze mening ok ? Cool
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
TH3llC    posted on 14-01-2011 17:45
ik denk ook dat dat het beste is
Limb-Girdle    posted on 14-01-2011 17:54
Waarom een hidden message??Cool

What about your track:
  • De kick die je gebruikt, is erg saai en beukt niet.
  • De beat na je break & build-up is erg... ja, irritant. Tegenwoordig hoor je bij veel Dutch House plaatjes de welbekende bleeep. Je kick loopt ook niet helemaal gelijk, met de 'lepels die op de melkkannen slaan effectje'.
  • 4.06 > shit. Met welk doel heb je deze track gemaakt? Als ik deze track in een club zou horen, zou ik wegrennen (als ik dat zou kunnen).
  • Je outro wordt erg overstuurd door de diepe bassline die je gebruikt. En waarom een 'back-spin' aan het eind?

Where the music meets the deejay!
Ace-Twisted    posted on 14-01-2011 17:55
sorry tuurlijk,

Ik ben Floris en mijn DJ naam is Ace Twisted
Ik woon in Dordrecht en ik ben de afgelopen 2 jaar verliefd geworden op alles wat met muziek te maken heeft.
Ik draai af en toe op feestjes met mijn American Audio VMS4 en ik hoop dat ik dit over een tijdje kan uitbreiden tot Pioneers.

Ik wil nu naast het draaien ook proberen om zelf muziek te producen maar ik vind het moeilijk om goed commentaar te vinden bij vrienden die er niet zo kritisch op kijken als andere DJ's/producers dus vandaar dat ik opzoek was naar een goed DJ/produere forum en zo ben ik hier terrecht gekomen.

User edit by Ace-Twisted on 14-01-2011 @ 18:10:47 (2%)
Tekhead    posted on 14-01-2011 18:05
Voila, al wat vollediger zo. en hoe oud ben je, en waarom wil je pioneers (ben ik altijd benieuwd naar).

@Limb . Hij is nieuw hier,? dus spaar de jongen een beetje he ! Cool
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
User edit by Tekhead on 14-01-2011 @ 18:07:23 (64%)
Ace-Twisted    posted on 14-01-2011 18:06
  • De kick die je gebruikt, is erg saai en beukt niet.
  • De beat na je break & build-up is erg... ja, irritant. Tegenwoordig hoor je bij veel Dutch House plaatjes de welbekende bleeep. Je kick loopt ook niet helemaal gelijk, met de 'lepels die op de melkkannen slaan effectje'.
  • 4.06 > shit. Met welk doel heb je deze track gemaakt? Als ik deze track in een club zou horen, zou ik wegrennen (als ik dat zou kunnen).
  • Je outro wordt erg overstuurd door de diepe bassline die je gebruikt. En waarom een 'back-spin' aan het eind?

- ik gebruik kicks uit de vegeance sound packs enig idee hoe ik aan betere kicks kan komen?
- na de break & break down bedoel je dan de 'bleep synth' of de 'fluit synth' ?

Bedank!
Oliviero    posted on 14-01-2011 18:07
precies, er zijn nog veel andere merken behalve pioneer, die in bepaalde prijsklasses zelfs veel beter zijn dan pioneer.
www.soundcloud.com/oliverheldens
Ace-Twisted    posted on 14-01-2011 18:08
Poster: Tekhead
Voila, al wat vollediger zo. en hoe oud ben je, en waarom wil je pioneers (ben ik altijd benieuwd naar).

Ik ben 16 jaar, in oktober jarig dus nog niet zo heel lang 16!
Pioneers, ik werk nu met de VMS4 met mijn laptop erbij en ik moet zeggen het werkt erg lekker maar wil ik op gelegenheden gaan draaien dan staat er meestal niets of Pioneers. Als ik dus met Pioneers kan draaien vergroot het mijn kansen om meer te draaien op feesten Happy, laughing

precies, er zijn nog veel andere merken behalve pioneer, die in bepaalde prijsklasses zelfs veel beter zijn dan pioneer.

Merken zoals reloop, numark?
User edit by Ace-Twisted on 14-01-2011 @ 18:12:16 (36%)
tek-zotic    posted on 14-01-2011 18:29
Poster: Ace-Twisted

- ik gebruik kicks uit de vegeance sound packs enig idee hoe ik aan betere kicks kan komen?

zelf maken?

Poster:?Ace-Twisted ?
andere merken zoals

Denon, Reloop
User edit by tek-zotic on 14-01-2011 @ 18:30:17 (55%)
ThirTeen    posted on 14-01-2011 18:34
Pioneers, ik werk nu met de VMS4 met mijn laptop erbij en ik moet zeggen het werkt erg lekker maar wil ik op gelegenheden gaan draaien dan staat er meestal niets of Pioneers. Als ik dus met Pioneers kan draaien vergroot het mijn kansen om meer te draaien op feesten Happy, laughing

Pioneer staat inderdaad overal (op grote feesten etc.). Bij het lokale danscaf? daarintegen kom je vaak een dubbele denon tegen en andere merken, ben zelfs al een keertje aangekomen en wat stond er... jb-systems. Was toch een vet feestje.

Wat ik hiermee wil zeggen is dat je geen pioneer moet kopen omdat het overal staat. Men gaat je niet sneller een event geven omdat je daarmee kan draaien. Btw, een avondje op een pioneer draaien en je bent er zeker mee weg Winking my eye.

Je moet een set kopen die je ligt op alle vlakken:
1) die je kan betalen
2) die van de kwaliteit is die jij wenst
3) waar jij goed mee overweg kan
4) ....
...
n) die je kan betalen!

Kortom, kijk verder dan het bekende en neem dan je keuze. Komt er dan nog steeds pioneer uit... dan koop je pioneer. Maar als je bij iets anders uitkomt... even goed koop je dat merk dan. Happy, laughing
Music makes my day.
Ace-Twisted    posted on 14-01-2011 18:37
Poster: ThirTeen
Pioneer staat inderdaad overal (op grote feesten etc.). Bij het lokale danscaf? daarintegen kom je vaak een dubbele denon tegen en andere merken, ben zelfs al een keertje aangekomen en wat stond er... jb-systems. Was toch een vet feestje.

Wat ik hiermee wil zeggen is dat je geen pioneer moet kopen omdat het overal staat. Men gaat je niet sneller een event geven omdat je daarmee kan draaien. Btw, een avondje op een pioneer draaien en je bent er zeker mee weg Winking my eye.

Je moet een set kopen die je ligt op alle vlakken:
1) die je kan betalen
2) die van de kwaliteit is die jij wenst
3) waar jij goed mee overweg kan
4) ....
...
n) die je kan betalen!

Kortom, kijk verder dan het bekende en neem dan je keuze. Komt er dan nog steeds pioneer uit... dan koop je pioneer. Maar als je bij iets anders uitkomt... even goed koop je dat merk dan. Happy, laughing

Ik ga nu nog geen andere set kopen. Ik heb mijn american audio vms4 net tijdje geleden gekocht en het gaat hiermee prima. Maar als ik in clubs wil gaan draaien dan heb ik een andere set nodigHappy, laughing
Oliviero    posted on 16-01-2011 13:21

merken zoals: reloop, denon, ecler, allen en heath. de cd spelers van denon zijn heel goed. de mixers van reloop zijn voor de prijs zeer goed. A&H en Ecler zijn wat duurdere mixers, maar die hebben ook echt kwaliteit.
als je veel met EQs werkt moet je echt voor de xone 62/92 gaan; die hebben 4 bands eq.
de xone 92 wordt vaak vergeleken met de djm800. 2e hands kan je een xone 92 wel krijgen voor 800/900 euro.
volgens mij verkoopt mixt-ape er 1tje voor 850.

wat is je budget?
www.soundcloud.com/oliverheldens

This is an old Topic

No new postings for 5.364 days.
 Post CommentThat would be 178.8 months
or a whopping 14.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

228 Users online: 49 Guests (179 Unknown)
Pages generated today : 5.698
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.412.332