problemen met CDJ 2000
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

djroy16    posted on 13-01-2011 08:24
Hoi,

ik heb een aantal probleempjes met m'n CDJ 2000.

Als ik een track afspeel vanaf een USB stick, komt er allemaal gekraak door het nummer heen. Ook sprint het nummer uit zich zelf over. Ik heb het met diverse USB sticks geprobeerd maar het blijft terug komen. iemand een idee wat dit is of hoe je dit kan verhelpen?

Ik vindt de PLAY knop erg laat reageren. ik heb de speler al laten nakijken maar volgens de dealer werkte het ' klik ' mechanisme naar behoren. iemand een idee wat dit is of hoe je dit kan verhelpen?

Ik heb er nog geen nieuwe software opgezet...

alvast bedankt voor je reactie

GrRoy

What do you think about problemen met CDJ 2000 ??

Vote :   

Torque    posted on 13-01-2011 08:40
Raar, deze problemen heb ik nooit gehad. Als je met cd's draait heb je deze problemen niet?
Dolivieira    posted on 13-01-2011 10:05
Poster: djroy16
Hoi,

ik heb een aantal probleempjes met m'n CDJ 2000.

Als ik een track afspeel vanaf een USB stick, komt er allemaal gekraak door het nummer heen. Ook sprint het nummer uit zich zelf over. Ik heb het met diverse USB sticks geprobeerd maar het blijft terug komen. iemand een idee wat dit is of hoe je dit kan verhelpen?

Ik vindt de PLAY knop erg laat reageren. ik heb de speler al laten nakijken maar volgens de dealer werkte het ' klik ' mechanisme naar behoren. iemand een idee wat dit is of hoe je dit kan verhelpen?

Ik heb er nog geen nieuwe software opgezet...

alvast bedankt voor je reactie

GrRoy

Begin nu eerst met Updaten naar de nieuwe Firmware.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Torque    posted on 13-01-2011 10:23
ow, dat had ik niet goed gelezen. Inderdaad misschien goed om eens een update te draaien.
Echter heb ik deze update ook nog niet gedaan en heb er toch al veel verschillende sticks/externe hd's aangehangen zonder problemen.
Gery    posted on 13-01-2011 10:56
komt het probleem voor met telkens een of alle nummers?

Het is goed mogelijk dat je enkele corrupte MP3 bestanden hebt.
(bvb een CD die slecht geript geweest is)

Probeer eventueel of je het probleem ook ehbt met een MP3 waarvan je zeker weet dat hij van een betrouwbare bron komt.
DJ - Producer
djroy16    posted on 13-01-2011 11:30
Ik heb er geen last van met CD's.

Ik download alleen legale muziek van beatport of Itunes dus de bestanden moeten goed zijn.
Torque    posted on 13-01-2011 12:12
oh wacht eens. het kan aan je computer liggen waarbij je muziek op je stick kopieert. dat heb ik wel eens gehad. had hij niet goed gekopieerd ofzo.
Masterboy1970    posted on 14-01-2011 10:43
Is de stick ook FAT of FAT32 geformateerd, want dacht dat je niet NTFS mocht gebruiken.
Torque    posted on 14-01-2011 12:15
Laten we het even samenvatten.

- Draai een software update
- Formatteer de stick naar Fat
- Probeer eens muziek van andere usb poort/computer te kopieren.
- Sluit de usb stick recht aan op de cdj (geen hubs etc)

This is an old Topic

No new postings for 5.279 days.
 Post CommentThat would be 176 months
or a whopping 14.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

69 Users online: 48 Guests (21 Unknown)
Pages generated today : 41.132
Most visitors online this month : 200
Lifetime Pageviews since 2003 : 240.203.988