Poster: tparadise
Afmix tussen je synth is niet goed, opent leuk die synth beetje simpel mja. die uplifter is leuk, zelf gemaakt? de 2de break is vet en dan de opbouw ook nog wel alleen dan komt de climax en daar komt je synth erineens heel raar en hard in. conclusie leuk idee zeker uitwerken alleen nog een beetje werken aan wat kleine dingetjes,ohja ik mis nog wat percussie en een vocal kan ook heeel leuk zijn in deze track en dan niet en vocal loopje maar een wat langere tekst.
Nu zou nog niemand hem releasen maar als je de sound wat layered word die wat 'dikker'?
Poster:?Bonchanoize
check
De opbouw is te lang, je denkt elke keer dat er een climax komt en dan komt er een nieuwe opbouw. Een beetje het Barbra Streisand-effect. De break is uit eindelijk wel goed, met nog een redelijk deftige synth erop. De intro vind ik ook een beetje vreemd, misschien eerst gewoon een drumloopje ervoor?
Poster: Sebasz
Haha Barbra Streisand effectWat bedoel je daar precies mee?
Die eerst anderhalve minuut heb ik expres zo lang gelaten, gezien je van de eerste minuut niet zo veel mee krijgt, daarna een 30 sec break, en daarna komt ie er in. Vind ik zelf altijd wel vet als ik uit ga en dat hoor.
De break was trouwens nog niet helemaal af, zitten nu wat drums in voor de opvulling en wat delay, maar moet er nog even wat verder ook aan sleutelen
Poster: LucaliciousIk was je voor
kijk, dat klinkt al een stuk beter! ik vind die synth juist wel vet opzich zo diep! misschien een tweede 'pianoachtige' synth er overheen layeren. die hoor ik er in ierdergeval bij, denk dat dat vet zal klinken. misschien wel even wat sidechain op die diepe synth, want hij overheerst de kick een beetje.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.