Eerste fuif draaien (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

jochemke    posted on 10-01-2011 16:35
Hey allemaal,

ik ben nog een beginnende dj (toch nog weinig ervaring) en ik heb net te horen gekregen dat ik zaterdag mag draaien op mijn eerste fuif. Van kwart voor 10 tot half 11. Nu is mijn vraag of jullie mij misschien wat tips kunnen geven in hoe ik mijn set kan voorbereiden (ik zou het deze keer graag voorbereiden zodat ik wat geruster zal zijn op het moment zelf). En misschien hebben jullie wat leuke tracks om te draaien. Ik zou graag commercieel, dutch house draaien.

alvast bedankt

What do you think about Eerste fuif draaien ??

Vote :   

Esmee    posted on 10-01-2011 21:09
Poster: DJADMIN
Ik zou anders eerder barbera streisand draaien in het begin als my feelings for u, bromance en born again....maargoed, d?t is mijn mening haha !?

Alleen JIJ kan bepalen welke nummers je er in gooit.

Als het publiek klaar voor happy hardcore is en jij voelt dat aan, perfect ! Maar alleen als het publiek er klaar voor is....

Ik gaf meer een aantal voorbeelden van commerci?le nummers die hij eventueel zou kunnen draaien en geen dirty house tintje bezitten.
Barba streisand vind ik ook wel aardig op t zelfde energy niveau als bromance en born again, maar barbra streisand is nog bekender dus zou ik meer bewaren voor het einde.

Maargoed, ik zou als ik de topic starten was ook wat minder commerciele muziek draaien.

jochemke    posted on 10-01-2011 21:16
Ik ga proberen te doen wat jullie zeggen, zowel wat commercieele als niet commercieele muziek te draaien. Ik heb er al in ieder geval veel zin in en ik ga toch elke avond een uurtje(minstens) oefenen Happy, laughing.
Oliviero    posted on 10-01-2011 21:25
Poster: jochemke
Ik ga proberen te doen wat jullie zeggen, zowel wat commercieele als niet commercieele muziek te draaien. Ik heb er al in ieder geval veel zin in en ik ga toch elke avond een uurtje(minstens) oefenen Happy, laughing.

deed je dat dan nog niet dan :O :P
www.soundcloud.com/oliverheldens
jochemke    posted on 10-01-2011 21:32
jawel zoals ik in een van mijn vorige posts al zei oefen ik elke dag Happy, laughing. zou beetje te laat zijn om nu nog moeten beginnen met te oefenen he. ik oefen toch altijd minstens 30 minuten maar meestal wel wat langer.
M-Tine    posted on 10-01-2011 23:34
Kan je niet veel tips meer meegeven als dat er al genoemd zijn, maar: doe geen gekke dingen: hou het simpel. Als je dat doet zal het ook een stuk beter gaan, wat je eigen gevoel ook beter maakt, maar probeer ook niet daardoor dingen te proberen die je eigenlijk nog nooit gedaan hebt.

Daarnaast: check van tevoren je gear & Cd's. Stel je gear af op hoe je het altijd doet, vergeet dat echt niet, want dan kan het nog wel eens heel anders uitpakken dan dat je wilde. (vooral vinyl of cdj mode). Daarnaast cd's checken of dat je ze wel allemaal bij je hebt, dan kom je ook niet voor verrassingen te staan van: Fuck... die ligt thuis! Weg vertrouwen.

Waar is het precies? Maybe kom ik ff een kijkje nemen.

Grtz!
You can find all your answers, in Music!
Jizzy    posted on 11-01-2011 00:00
Ik heb ooit eens een checklist gemaakt wat ik allemaal mee moet nemen, zo kan ik niks vergeten. Vooral als het haasten wordt. Extra dingen schrijf ik er van te voren bij.

This is an old Topic

No new postings for 5.353 days.
 Post CommentThat would be 178.4 months
or a whopping 14.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

386 Users online: 321 Guests (65 Unknown)
Pages generated today : 3.147
Most visitors online this month : 576
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.271.120