Poster: Oliviero
als je moeite hebt met beatmatchen zou je bij wat nummers die je moeilijk vind te beatmatchen erbij schrijven hoe veel % pitch erbij of eraf moet om precies 128.00 bpm te krijgen.?
dit kost veel tijd om het bij al je nummers te doen, maar dan weet je in iig dat het niet fout kan gaan.
Poster: Oliviero
als je moeite hebt met beatmatchen zou je bij wat nummers die je moeilijk vind te beatmatchen erbij schrijven hoe veel % pitch erbij of eraf moet om precies 128.00 bpm te krijgen.?
dit kost veel tijd om het bij al je nummers te doen, maar dan weet je in iig dat het niet fout kan gaan.
Poster: dj-zero
iverside lijkt mij persoonlijk eig nog iets te vroeg:x maar dat moet je zelf zien ter plekke eigenlijk... Gaat t goed los daar, dan kan t wel.
Poster: jochemke
Ik zat te denken aan liedjes zoals bangduck; riverside; bumpy ride; heartbreaker; rockin'; one; stereo love(zoals djadmin al zei) enzo... Zou dit een goed idee zijn?
Poster: Esmee
Van hoelaat tot hoelaat duurt het? Want als jij zegmaar het feest opent (en het dus duurt van 10 tot 4)
zou ik zeker geen one of barbra streisand draaien, veelste druk naar mijn idee om mee te openen.
Maar dat vind ik.
Poster: Mixt-Ape
Ultimate vibekill inderdaad.
Zo'n 'zucht laten we even naar de wc gaan' moment :P
Maar ik zou aangezien t feest tot 4-5 uur duurt zeker niet teveel dirty house draaien in het begin. Een beetje inna en stereo love zoals Admin al zei. Die style zou ik zeker aanhouden in het begin.
Mag je daar vaker draaien of is het een 1x ding? Als t maar voor 1x is kan je denken, even opbouwen en dan om 10 uur denken; nou bekijk t maar we gaan knallen. (Mits het publiek meedoet natuurlijk) Dan zou je eventueel nog wat knallendere nummers erin kunnen gooien (De DJ's na je zullen balen). Als het een feest is wat vaker gehouden wordt zou ik toch echt niet te druk beginnen en zeker geen One erin gooien. Gewoon wat tech-house progressive en andere rustige house. Aangezien het commercieel is kun je leuke bootlegs zoeken van commerciele tracks.
Memories van David Guetta kun je ook wel draaien lijkt me.
'even kijken wat er ookalweer op 538 best of 2010 stond'
Oja:
You Can't Deny
iTrack
My feelings for you
Inna - Amazing
Hot Girl (wel alweer wat drukker)
Crazy
Born again
Bromance
I'm In Love
This Is my Life
Dat waren wel even de rustige commerciele nummers die ik me kan bedenken. Succes
Zo'n 'zucht laten we even naar de wc gaan' moment :P
Maar ik zou aangezien t feest tot 4-5 uur duurt zeker niet teveel dirty house draaien in het begin. Een beetje inna en stereo love zoals Admin al zei. Die style zou ik zeker aanhouden in het begin.
Mag je daar vaker draaien of is het een 1x ding? Als t maar voor 1x is kan je denken, even opbouwen en dan om 10 uur denken; nou bekijk t maar we gaan knallen. (Mits het publiek meedoet natuurlijk) Dan zou je eventueel nog wat knallendere nummers erin kunnen gooien (De DJ's na je zullen balen). Als het een feest is wat vaker gehouden wordt zou ik toch echt niet te druk beginnen en zeker geen One erin gooien. Gewoon wat tech-house progressive en andere rustige house. Aangezien het commercieel is kun je leuke bootlegs zoeken van commerciele tracks.
Memories van David Guetta kun je ook wel draaien lijkt me.
'even kijken wat er ookalweer op 538 best of 2010 stond'
Oja:
You Can't Deny
iTrack
My feelings for you
Inna - Amazing
Hot Girl (wel alweer wat drukker)
Crazy
Born again
Bromance
I'm In Love
This Is my Life
Dat waren wel even de rustige commerciele nummers die ik me kan bedenken. Succes