@?
Limb-GirdleDie gaat over het idee van dj te worden

. Beetje gerelateerd maar toch dat tikkeltje anders

.
Mijn verleden.
- 2 disc-mans en een versterker waarmee je tussen tape en CD wisselt

. H?h?, wat een tijd!
- Dan een dubbele cd speler van denon en mengpaneel van een onbekend merk ge?rft bijna :D, was toch wel een goede 15 jaar oud denk ik...
- Hierna mijn eerste digitale paneeltje van het merk hercules! Heb ik na een jaar afscheid moeten van nemen want dit werkte enkel op XP en ik kreeg een vista

- Dan, in mijn ogen the real shit toen, 2 dikke table tops van JB-systems (mcd200) en een premium paneeltje van JB... (Vanaf dit punt deed ik feestjes, vooral verjaardagen van vrienden --> Naambekendheid is een must!)
- Premium paneel na half jaar buiten gesmeten voor een SynQ SMX 3
- 3 de table top aangeschaft: Denon S 3700?
- Binnenkort de jb's weg en een 2de Denon S3700
- Deck 3 en Deck 4 worden ingevuld door traktor. Heb deze aangesloten op een korg NanoPad waarvan ik momenteel nog de midi aan het mappen ben
Grote feesten doe ik zelf ook niet

, al zou ik het wel kunnen. Alles is legaal aangekocht (muziek), een goede set en zeer grote wil. Het enigste wat ik nog steeds vind is dat ik de 'skills' niet heb. Beatmatchen lukt mij niet, heb er ook (nog) niet echt op geoefend... Waarom? Ik speel all around, alle stijlen door elkaar. Voordeel hieraan is dat je vaak vanalles kan verdoezelen zodat je niet moet beatmatchen

. En dat lukt me aardig! Maar op grotere events letten ze wel op alles, dus ook beatmatchen. Ach ja, met de tijd zal ik er wel raken

.
Ik amuseer me nu dus op kleinere chiro, scouts-feestjes, in jeugdhuizen, verjaardagen, jubeleums en huwelijken, ...
Ik vind het leuk hoe ik nu in het dj milieu zit en Thats what it's all about! Het maakt niet uit dat je voor 900 man staat of voor je eigen familie, als je je maar amuseert en je er goed bij voeld!