Hoe Ben je begonnen?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

robinhh    posted on 09-01-2011 21:38
oke,...

ik ben juist begonnende dj aleen beetje thuis draaien je weet wel maar jullie dj's draaien toch al op feestjes
dus hoe zijn jullie beginnen draaien op feestjes enz,,. en met welk dj gear ?,

Cool
User edit by robinhh on 10-01-2011 @ 19:12:46 (12%)

What do you think about Hoe Ben je begonnen? ??

Vote :   

Limb-Girdle    posted on 09-01-2011 21:44
Daar hebben we al een heel mooi topic voor.?
Volgende keer even de zoekfunctie gebruiken voordat je een topic opent Winking my eye.
Where the music meets the deejay!
mrmagix    posted on 09-01-2011 21:57
@?Limb-Girdle
Die gaat over het idee van dj te worden Happy, laughing. Beetje gerelateerd maar toch dat tikkeltje anders Happy, laughing.

Mijn verleden.
- 2 disc-mans en een versterker waarmee je tussen tape en CD wisselt Happy, laughing. H?h?, wat een tijd!
- Dan een dubbele cd speler van denon en mengpaneel van een onbekend merk ge?rft bijna :D, was toch wel een goede 15 jaar oud denk ik...
- Hierna mijn eerste digitale paneeltje van het merk hercules! Heb ik na een jaar afscheid moeten van nemen want dit werkte enkel op XP en ik kreeg een vista Unhappy
- Dan, in mijn ogen the real shit toen, 2 dikke table tops van JB-systems (mcd200) en een premium paneeltje van JB... (Vanaf dit punt deed ik feestjes, vooral verjaardagen van vrienden --> Naambekendheid is een must!)
- Premium paneel na half jaar buiten gesmeten voor een SynQ SMX 3
- 3 de table top aangeschaft: Denon S 3700?
- Binnenkort de jb's weg en een 2de Denon S3700
- Deck 3 en Deck 4 worden ingevuld door traktor. Heb deze aangesloten op een korg NanoPad waarvan ik momenteel nog de midi aan het mappen ben

Grote feesten doe ik zelf ook niet Happy, laughing, al zou ik het wel kunnen. Alles is legaal aangekocht (muziek), een goede set en zeer grote wil. Het enigste wat ik nog steeds vind is dat ik de 'skills' niet heb. Beatmatchen lukt mij niet, heb er ook (nog) niet echt op geoefend... Waarom? Ik speel all around, alle stijlen door elkaar. Voordeel hieraan is dat je vaak vanalles kan verdoezelen zodat je niet moet beatmatchen Happy, laughing. En dat lukt me aardig! Maar op grotere events letten ze wel op alles, dus ook beatmatchen. Ach ja, met de tijd zal ik er wel raken Happy, laughing.

Ik amuseer me nu dus op kleinere chiro, scouts-feestjes, in jeugdhuizen, verjaardagen, jubeleums en huwelijken, ...

Ik vind het leuk hoe ik nu in het dj milieu zit en Thats what it's all about! Het maakt niet uit dat je voor 900 man staat of voor je eigen familie, als je je maar amuseert en je er goed bij voeld!
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
jannickv    posted on 09-01-2011 22:01
het feit alleen al dat je topic titel op niks slaat (de laatste 2 woorden) en dat je je netlog hier spamt? doet mij mij aansluiten bij het feit dat we daar al een topic voor hebben Winking my eye
iGrasmat    posted on 09-01-2011 22:20
Waar staat het deel dat ik zeker moet lezen?
''A DJ is not a jukebox, fuck your request!''
Lead    posted on 10-01-2011 21:17
Poster: Limb-Girdle
Daar hebben we al een heel mooi topic voor.?
Volgende keer even de zoekfunctie gebruiken voordat je een topic opent Winking my eye.

Let the BASS be louder

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

213 Users online: 101 Guests (112 Unknown)
Pages generated today : 39.302
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.946.594