Nieuwe track eerder gehoord
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

djwillem    posted on 25-12-2005 20:10
ik heb vandaag pas het nieuwe liedje van Marcel Woods gehoort.
en hij kwam mij bekent voor.
:S dit nummer heefd tiesto met de TMF awards gedraait en dat is al ongeveer in de lente..
kan het dat een andere dj een nummer van een dj eerder draait voordat de dj hem heefd uitgegeven (weet niet hoe je dit noemt)

ik kan alleen niet de set van tiesto geven..
maar wel van marcel woods
http://www.marcelwoods.com/mw/website.htm
en dan het 1e nummer bij music advanced

(ik weet niet hoe hier de regels zijn van het plaatsen van een website)
Mod edit by Lead on 25-12-2005 20:26 (1%)

What do you think about Nieuwe track eerder gehoord ??

Vote :   
Lead    posted on 25-12-2005 20:24
(links mogen hier, alleen niet naar illegale links/warez of webshops)
(Ik heb je titel iets meer omschrijvend gemaakt, dan blijft het forum overzichtelijk)

Het kan altijd dat een artiest als Tiesto zo'n plaat maanden voor de release heeft. Meestal gaat er wel een paar maanden tussen het uitgeven van een promo en de uiteindelijke release.

Ook kan het zo zijn dant Marcel de track naar Tiesto heeft gemaild. Voor hem is het natuurlijk ook lekker als een artiest als Tiesto hem draait. En voor Tiesto is het goed om tracks eerder te hebben dan andere mensen....
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 25-12-2005 20:26 (18%)
Prozei    posted on 25-12-2005 20:50
een artiest probeert gewoon d.m.v. een promo een hype te creeëren.
je hoort een goede track maar je kent m niet.
even later wordt ie gereleased en staat er bij supported by tiesto(of een andere grote dj)
en dan ga je hem luisteren en meestal ook wel kopen

User edit by Prozei on 25-12-2005 @ 21:05:52 (100%)
denricco    posted on 25-12-2005 21:09
en vaak zit d'r bij een promo een reactieformulier die je kan invullen en terugsturen zodat degene die plaat heeft gemaakt / zijn platenmaatschappij cq label weet hoe bijvoorbeeld de reactie van het publiek is op de plaat, wat de dj zelf er van vind en dergelijke.
djwillem    posted on 25-12-2005 23:38
:Doke bednakt voor de info
Bobson    posted on 29-12-2005 16:25
Jah, Marcel Woods - Advanced, toen dat ik Tiësto's set van Disney Land zag op tv wou ik die plaat direct kopen, wat bleek is dat die nog moest uitkomen, dit stak wel grandioos tegen eerst van april tot oktober (6 maand) moeten wachten tot ze uitkwam, die promo's zijn wel goed dat ze die in hun set lanceren ma ze trekken het wel superlang, spijtige zaak...
Frantic    posted on 29-12-2005 18:35
Mjah het duurt bij sommige platen nog langer hoor.. Een plaat van Angel City bijvoorbeeld, weet niet meer welke, is in '99 de promo in gegaan.. En is vorige zomer pas officieel released... Was volgens mij love me right of touch me.
the-melody    posted on 29-12-2005 19:15
Poster: Bobson
Jah, Marcel Woods - Advanced, toen dat ik Tiësto's set van Disney Land zag op tv wou ik die plaat direct kopen, wat bleek is dat die nog moest uitkomen, dit stak wel grandioos tegen eerst van april tot oktober (6 maand) moeten wachten tot ze uitkwam, die promo's zijn wel goed dat ze die in hun set lanceren ma ze trekken het wel superlang, spijtige zaak...
  ook naar gekeken dus was wel een goede set en ik ging ook direct kijken op site's voor dat nummertje:p
Prozei    posted on 29-12-2005 20:32
Poster: Bobson

advance zou eerst op de b kant van cherry blossom komen te staan.
maar omdat niemand had verwacht dat dit nummer zo aan zou slaan werdt er een aparte release aan gekoppelt. en daarom moesten jullie zo lang wachten.

User edit by Prozei on 29-12-2005 @ 20:39:36 (7%)
Bobson    posted on 30-12-2005 00:20
Ahzooow, dat wist ik niet, dermee, thanx voor het weetje DJProzei Happy, laughing
(ma cherry blossom slaagt voor mij wel dik tegen hoor...)

This is an old Topic

No new postings for 7.211 days.
 Post CommentThat would be 240.4 months
or a whopping 19.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

369 Users online: 42 Guests (327 Unknown)
Pages generated today : 437
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.767.555