Poster: Bonchanoize
Ik kan wel melodies maken hoor (noten, geen akkoorden), maar de sound is ofwel te dirty naar mijn zin, ofwel te soft. Ik heb nu toch iets kunnen maken waar ik al wat meer tevreden over ben met toxic biohazard.
ik vind je kick te dof, de snares hebben te weinig low en moeten iets meer power hebben. toffe break opbouw kan nog wel beter en dan is de climax ineens weer zachter en doffer daar moet je wat aan doen.
Poster: Oliviero
zoiezo helpt het al om accoorden bij je melodie te gebruiken. dan heb je een veel vollere sound. als dat echt niet wil lukken, kan je hem natuurlijk altijd layeren door nog een extra melody-line een octaaf hoger of lager te maken.?
Poster: tparadise
ik vind je kick te dof, de snares hebben te weinig low en moeten iets meer power hebben. toffe break opbouw kan nog wel beter en dan is de climax ineens weer zachter en doffer daar moet je wat aan doen.
Poster: Oliviero
de kick heeft niet echt een punch, daarom is ie zo dof. bovendien heb ik ook alle high weggefilteerd bij de kicks, dus misschien moet ik dat ook ff aanpassen.
over de snares: daar heb ik juist alle low weggefilteerd, haha. ik dacht dat dat beter was, maar dat is dus niet echt verstandig?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.