papieren tracklist voor in de cd-map (3/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

bresser28    posted on 09-01-2011 13:22
hoe maken jullie een papieren tracklist voor in de cd-map. is dat gewoon alles overtypen in word en dan maar een beetje proberen of het in de cd-map past? moet toch makkelijker kunnen...? en dat nero cover designer is me te veel gedoe. ik wil gewoon simpel op een papiertje en dan print ik het wel op wat dikker papier..

What do you think about papieren tracklist voor in de cd-map ??

Vote :   2 members like this  

MaximDJ    posted on 14-02-2011 19:41
Ik brand altijd ongeveer 16 nummertjes per CD. Daarna heb ik een compleet custom opmaak in Word ontworpen met mijn DJ naam erop, en met genre en CD nummer. Heb bijvoorbeeld 10 pagina's met Carnaval 2011 - DJ Maxim - CD 4. Typ de titels gewoon zelf, en knip ze daarna uit. Gaat prima hoor.Is netjes en overzichtelijk
Party Sensations. Excellence in entertainment.
User edit by MaximDJ on 14-02-2011 @ 19:41:46 (8%)
Nazdrovje    posted on 14-02-2011 23:22
Poster: Craven
Ik gebruik gewoon word hiervoor.

Hier ook hetzelfde. Al heb ik na het aanschaffen van een timecode pakket, geen cd's meer gebrand.
http://soundcloud.com/dj-nazdrovje
Dolivieira    posted on 15-02-2011 07:27
Idd ik ook sinds ik met Traktor en Serato werk. Heb ze allebij. Brand ik ook geen?CDs meer. Heel af en toe een paar. En ook gebruik ik veel USB als er ergens CDJs van de nieuwe gerneratie staan. Maar toen ik nog veel met CDsdraaide gebruikte ik NeroCoverDesign. Maar dat zit niet meer in het nieuwe Nero pakketten. ?
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
MaximDJ    posted on 15-02-2011 09:21
Die avatar van Nazdrovje is zo vet! Krijgt van mij een 10+!
Party Sensations. Excellence in entertainment.
Tekhead    posted on 15-02-2011 09:42
mooi jaja, en stemmen op levi
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Salvino    posted on 16-02-2011 01:36
Powerpoint! Ik maak altijd een sheet in powerpoint waarop dat netjes is uitgewerkt. Vervolgens moet je bij afdrukken selecteren dat het hand-outs zijn ipv dia's en dan 2 per pagina selecteren. Ik heb een UDG CD tas en bij mij passen ze na een kleine aanpassing (met de schaar) prima in het vakje v??r de cd. Zo heb je een duidelijk overzicht en is je CD tas ook geen chaos ! Cool
DJKIWI    posted on 17-02-2011 01:52
Branden met Nero, daarna hoesjes maken met een enkele muisklik met Nero Coverdesigner.
Bij Nero Coverdesigner kun je kiezen uit diverse hoesontwerpen.
De gebrande tracks komen gelijk in de juiste volgorde met tracknr, artiest, titel en tijd op de hoes te staan.

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

139 Users online: 17 Guests (122 Unknown)
Pages generated today : 27.540
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.764.055