[DJR] Moderator gezocht (2/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Lead    posted on 08-01-2011 21:12
Gezien de toegenomen drukte de laatste tijd is DJResource op zoek naar 1 (of 2) nieuwe moderators om ons team te versterken. Door toeneemend aantal postings de laatste tijd hebben we plaats voor mensen die tijd en zin hebben om DJResource te helpen onderhouden.

Wat zoeken we precies ?
Iemand de liefst dagelijk wat tijd heeft, schrijft in ABN en verstand heeft van dj gear. Leeftijd minimaal 16 jaar of ouder.

Wat doet een Moderator ?
We verwachten van een moderator iemand die meedenkt en constructieve bijdragen kan leveren aan ons forum en de rest van DJResource. Een moderator bekijkt liefst dagelijkse naar de ingediende Topic Reports en neemt actie indien het nodig is. Dit houdt in het verplaatsen van topics indien ze gepost zijn in een verkeerd forum, het actieve begeleiden van members die niet handelen volgens de guidelines, etc.

Voor hoe lang is het ?
In principe zijn we op zoek naar blijvend uitbreiding, maar in eerste instantie gaat het om een test periode van 6 maanden.

Als je interesse hebt
Stuur ons dan een mail op dit e-mail adres : waarin je in ieder geval het volgende vermeld: leeftijd, relevante dj ervaringen, de hoeveelheid beschikbare tijd die je hebt en eventuele achtergrond informatie.

Belangrijk bij je aanmelding is in ieder geval je motivatie waarom juist jij degene bent die we zoeken.

Wat niet te doen ?
Je aanmelding hier op her forum posten, we zullen hier niet op reageren en deze verwijderen. In dit topic zullen alle offtopic postings verwijderd worden, hier is alleen plaats voor inhoudelijk vragen over het moderatorschap...
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 08-01-2011 21:21 (7%)

What do you think about [DJR] Moderator gezocht ??

Vote :   

hoppie    posted on 10-01-2011 21:33
ik zou als moderator zijnde bij zoiets aleen pro's en pro+ ers selecteren, dan weet je zeker dat je er wat aan hebt (nee, ik probeer mezelf niet te promoten, ben ook niet geschikt)
Question everything
Joep    posted on 10-01-2011 21:40
Dat zou onzin zijn, vind ik persoonlijk. Een pro status is namelijk alleen gebaseerd op het aantal posts dat je hebt geplaatst, niet op de nuttige bijdrage van die posts...
Synq xtrm - NI X1 - KM402 - NI X1 - Synq xtrm - TSP
User edit by Joep on 10-01-2011 @ 21:42:39 (2%)
dJORD    posted on 10-01-2011 21:45
Poster: Joep
Dat zou onzin zijn, vind ik persoonlijk. Een pro status is namelijk alleen gebaseerd op het aantal posts dat je hebt geplaatst, niet op de nuttige bijdrage van die posts...

Dat ben ik niet helemaal met je eens, de pro status is niet alleen op de postcount gebaseerd maar ook op het aantal page-views e.d. dus zijn de pro's mensen die al langer op djr zitten en dus weten hoe het gaat...
hoppie    posted on 10-01-2011 21:52
daarom voegde ik ook toe dat het misschien nog beter is om alleen de pro+ members te vragen, want dat moet je namelijk wel zelf verdienen.
Question everything
Lead    posted on 10-01-2011 21:58
hehehe, de memberstatus is een geheime formule aan de hand van je activiteit op DJResource, dit zijn dus voornamelijk de actieve members die meer doen dan nodeloos posten.

Het klopt dat daarbij niet naar de effectieve bijdrage van iedere individuele posting kan worden gekeken... tenminste het kan wel, maar dan krijgen we wel een hele lange pagina laadtijd...
Let the BASS be louder
Tekhead    posted on 10-01-2011 22:54
jongens laat wim en lead gewoon hun werk doen, ze zullen hiermee al werk genoeg hebben
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Winston    posted on 11-01-2011 17:04
Poster: W.i.M
Inderdaad, we zullen nog even wachten totdat er geen aanmeldingen meer binnenkomen en pas daarna kijken we verder. Een tijd kan ik dus niet noemen maar verwacht niet binnen een uur meer informatie hier over.

Ik neem aan dat het dan alleen maar gaat om mensen die nog bedenktijd nodig hebben. Wie het topic nu pas leest is al uitgesloten.
Tic Toc
Basrose    posted on 11-01-2011 17:58
Poster: Lead
hehehe, de memberstatus is een geheime formule aan de hand van je activiteit op DJResource, dit zijn dus voornamelijk de actieve members die meer doen dan nodeloos posten.

Het klopt dat daarbij niet naar de effectieve bijdrage van iedere individuele posting kan worden gekeken... tenminste het kan wel, maar dan krijgen we wel een hele lange pagina laadtijd...

Op zn site als deze moeten er wel mods zijn met verstand van zaken en nuttige posts. Ik denk dat je ook goed en objectief naar verschillende posts moet kunnen kijken.
Jizzy    posted on 12-01-2011 00:22
Poster: hoppie
daarom voegde ik ook toe dat het misschien nog beter is om alleen de pro+ members te vragen, want dat moet je namelijk wel zelf verdienen.

Net of Pro+ members niet mee doen aan pesterijen hier op het forum.
Winston    posted on 12-01-2011 01:05
Die zijn de ergste pestkoppen, op de moderators na, en die weer na W.i.M, ja die vooral .... Cool
Tic Toc
User edit by Winston on 12-01-2011 @ 01:09:28 (100%)
Sandr    posted on 12-01-2011 11:15
Poster: Jizzy

Nou als ik voor mezelf spreek....

nananananaa Cool
Play that funky music white boy....
W.i.M    posted on 12-01-2011 11:51
Poster: Winston
Die zijn de ergste pestkoppen, op de moderators na, en die weer na W.i.M, ja die vooral .... Cool

Heb ik zo'n slechte naam?Cool
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Winston    posted on 12-01-2011 12:23
Geen slechte naam, maar als jij begint te pesten levert het gauw een ban op, haha.Cool
Tic Toc
User edit by Winston on 12-01-2011 @ 12:27:01 (44%)
Tekhead    posted on 12-01-2011 13:12
Poster: Winston
Geen slechte naam, maar als jij begint te pesten levert het gauw een ban op, haha.Cool

winston wat ben je weer stout vandaag !
Winston    posted on 12-01-2011 13:26
Ik hoor nu bijna de toon die past bij een moderator Rodger. Cool
Tic Toc
Tekhead    posted on 12-01-2011 13:50
heb je je ook gemeld voor moderator Winston ?
Edit: Moderator zal ik niet mogen worden denk ik (mss wel, wie weet) maar superpro hopelijk wel.
User edit by Tekhead on 12-01-2011 @ 13:51:37 (100%)
Winston    posted on 12-01-2011 13:52
Vanwege mijn plaag skills zou ik meteen worden aangenomen?Cool , maar nee.
Tic Toc
Tekhead    posted on 12-01-2011 13:58
al goed dat er nog plagers zijn, zou wat saai worden anders he Win.
hoppie    posted on 12-01-2011 14:00
Poster: Jizzy

daar gaat het me ook niet om, meer om het feit dat plus pro's mensen zijn die hun plusje verdienen en weer kunnen kwijtraken
Question everything
Winston    posted on 12-01-2011 14:06
@Tekhead: Nu je het zegt, die DJR mod's zijn erg rustig geworden. Vroeger had je nog spaMvie, Sp.i.M, Spamzei, Spamrip en Spamrrit. Dat waren de goede oude tijden.Cool

Ik vraag me af of ze nog die jaarlijkse DJResource moderator's zomer BBQ party's doen (met deze kennis zal het aantal aanmeldingen en de daarbij horende beoordelingstijd weer toenemen, vrees ik voor W.i.M en Lead Cool ).
Tic Toc
User edit by Winston on 12-01-2011 @ 16:56:38 (100%)
Dolivieira    posted on 12-01-2011 14:14
Ik vind die winston ook wel eentje voor de Moderator schap.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Tekhead    posted on 12-01-2011 14:27
zo gek als ne stop die winston he Dennis ?
Dolivieira    posted on 12-01-2011 14:42
Ik vind hem er wel een goede voor. Altijd de gulle middenweg zoeken. En goede adviezen geef die jongen. Kan zich neutraal opstellenen heeft verstand van zaken. En houd zich op de achtergrond als die er geen verstand hebt. En hij heeft DJR aan zijn hart en wel er altijd wel een steentje aan bij dragen. Ik had het wel geweten als ik Lead of W.i.M was. Dat is mijn Mening hoor. Maar daar ga ik niet over. Lead en W.i.M zullen wel weten wie ze moeten kiezen daar ga ik hun niet mee voor de voeten lopen.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Tekhead    posted on 12-01-2011 18:12
100% met je eens Dennis, hij is nen toffe gast, en houd van grappen, nooit bevooroordeeld, is een zeer goede keuze, denk alleen dat hij zich niet kandidaat heeft gesteld.
W.i.M    posted on 13-01-2011 22:53
De inschrijving is gesloten, we hebben alle aanmeldingen binnen en kunnen gaan alle inzendingen naast elkaar leggen om te kijken wie het gaan worden.

We hebben 20 aanmeldingen gehad en er is zoals al eerder gezegd plaats voor 2 mods... maar aangezien er zoveel goede inzendingen zijn worden het er waarschijnlijk 3. Dat wordt dus nog even zwoegen....

... wordt vervolgt, uitslag volgt aankomend weekend ....
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?

280 Users online: 59 Guests (221 Unknown)
Pages generated today : 55.317
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.390.848