[DJR] Moderator gezocht (1/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Lead    posted on 08-01-2011 21:12
Gezien de toegenomen drukte de laatste tijd is DJResource op zoek naar 1 (of 2) nieuwe moderators om ons team te versterken. Door toeneemend aantal postings de laatste tijd hebben we plaats voor mensen die tijd en zin hebben om DJResource te helpen onderhouden.

Wat zoeken we precies ?
Iemand de liefst dagelijk wat tijd heeft, schrijft in ABN en verstand heeft van dj gear. Leeftijd minimaal 16 jaar of ouder.

Wat doet een Moderator ?
We verwachten van een moderator iemand die meedenkt en constructieve bijdragen kan leveren aan ons forum en de rest van DJResource. Een moderator bekijkt liefst dagelijkse naar de ingediende Topic Reports en neemt actie indien het nodig is. Dit houdt in het verplaatsen van topics indien ze gepost zijn in een verkeerd forum, het actieve begeleiden van members die niet handelen volgens de guidelines, etc.

Voor hoe lang is het ?
In principe zijn we op zoek naar blijvend uitbreiding, maar in eerste instantie gaat het om een test periode van 6 maanden.

Als je interesse hebt
Stuur ons dan een mail op dit e-mail adres : waarin je in ieder geval het volgende vermeld: leeftijd, relevante dj ervaringen, de hoeveelheid beschikbare tijd die je hebt en eventuele achtergrond informatie.

Belangrijk bij je aanmelding is in ieder geval je motivatie waarom juist jij degene bent die we zoeken.

Wat niet te doen ?
Je aanmelding hier op her forum posten, we zullen hier niet op reageren en deze verwijderen. In dit topic zullen alle offtopic postings verwijderd worden, hier is alleen plaats voor inhoudelijk vragen over het moderatorschap...
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 08-01-2011 21:21 (7%)

What do you think about [DJR] Moderator gezocht ??

Vote :   

Tekhead    posted on 08-01-2011 21:42
Over hoeveel uurtjes per dag spreken we Lead ?
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Lead    posted on 08-01-2011 21:47
We zoeken geen minimale hoeveel tijd iedere dag, maar een gemiddelde wat je per dag ongeveer op DJResource bent als je over een week terug kijkt. Niemand kan natuurlijk op voorhand precies zeggen hoeveel minuten hij op een bepaalde site zit. De vraag wordt gesteld om een inzicht te krijgen.
Let the BASS be louder
Tekhead    posted on 08-01-2011 21:50
Dat is in mijn geval zo goed als een gemiddeld werkweek zegt mijn vrouw altijd !
W.i.M    posted on 09-01-2011 12:57
Even een bump voordat dit topic van de voorpagina af is
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Tekhead    posted on 09-01-2011 12:58
do you do you wanna bump.
Edit: wie vind er eigenlijk dat mijn vraag niet in't mederatortopic past (zie dislikes)
User edit by Tekhead on 09-01-2011 @ 12:59:57 (100%)
venzi    posted on 09-01-2011 13:57
helaas maar 15 jaren jongUnhappy kon anders wel uurtje of 3/4 per dag online zijn.
Roov    posted on 09-01-2011 15:04
Wanneer wordt de nieuwe moderator bekend gemaakt?
W.i.M    posted on 09-01-2011 17:33
Poster: Roov
Wanneer wordt de nieuwe moderator bekend gemaakt?

Zodra we de uitslag hebben Cool
TH3llC    posted on 10-01-2011 01:22
Poster: W.i.M
Even een bump voordat dit topic van de voorpagina af is

Tekhead    posted on 10-01-2011 10:21
welke uitslag
niiicola    posted on 10-01-2011 10:47
Wie het is geworden...
Gewoon.
no-rush    posted on 10-01-2011 10:51
ik zou wel willen maar heb niet zo veel tijd Winking my eye
Tekhead    posted on 10-01-2011 16:54
dan moet je het niet doen.
Sebasz    posted on 10-01-2011 18:49
Poster: niiicola
Wie het is geworden...
 Ik denk dat er wel wat meer tijd overheen gaat dan deze paar dagen. ik denk dat we nog wel een week moeten wachten?Cool
W.i.M    posted on 10-01-2011 19:06
Poster: Sebasz
Ik denk dat er wel wat meer tijd overheen gaat dan deze paar dagen. ik denk dat we nog wel een week moeten wachten?Cool

Inderdaad, we zullen nog even wachten totdat er geen aanmeldingen meer binnenkomen en pas daarna kijken we verder. Een tijd kan ik dus niet noemen maar verwacht niet binnen een uur meer informatie hier over.
Tekhead    posted on 10-01-2011 19:18
op wat gaan jullie zich baseren Wim ?
Lead    posted on 10-01-2011 19:59
Er is niet een ding waarop we ons kunnen richten want iedereen zijn situatie en verhaal in de mail verschilt. We moeten dus het hele verhaal van iedereen bekijken en daar de plussen en de minnen uit zien te halen.

We hebben nu al meer aanmeldingen dan we aan moderators zouden kunnen gebruiken dus zelfs als er geen inzendingen meer bij komen kunnen we tegen minder mensen JA zeggen dan NEE... Gaat dus nu al lastig worden en wie weet wat er nog bij komt...
Let the BASS be louder
Roov    posted on 10-01-2011 20:12
Ik ben bang dat ik niet genoeg achtergrond informatie heb gegeven in mijn sollicitatie...
Lead    posted on 10-01-2011 20:42
Je kunt altijd nog een aanvullende mail sturen... die niet ik er zo aan vast Winking my eye
Let the BASS be louder
timmy90    posted on 10-01-2011 21:04
is het mss een idee, als jullie als mod 3/5 mensen kiezen, dat de leden een stem kunnen uitbrengen, waaar jullie dan rekening meee houden?
Lead    posted on 10-01-2011 21:13
Hehehe, nee lijkt me geen goed idee... het is geen Popstars Happy, laughing
Let the BASS be louder
Esmee    posted on 10-01-2011 21:14
Ik denk dat je dan eerder een vriendjes politiek krijgt op djr...
Volgensmij kunnen de huidige mods gewoon t beste zelf beslissen wie de nieuwe mod moet worden Winking my eye
timmy90    posted on 10-01-2011 21:16
was maar een idee...
Bouncy    posted on 10-01-2011 21:25
Poster: Lead
Er is niet een ding waarop we ons kunnen richten want iedereen zijn situatie en verhaal in de mail verschilt. We moeten dus het hele verhaal van iedereen bekijken en daar de plussen en de minnen uit zien te halen.

Tsja, er zijn een hoop mensen die nogal geilen op het bordje 'moderator', ik hoop dat die mensen wel beseffen waar ze aan beginnen...
Sebasz    posted on 10-01-2011 21:27
Poster: Bouncy
Tsja, er zijn een hoop mensen die nogal geilen op het bordje 'moderator', ik hoop dat die mensen wel beseffen waar ze aan beginnen...
 Idd, maar ik denk dat Jeroen en Wim die mensen er wel uit pikken?Cool

279 Users online: 61 Guests (218 Unknown)
Pages generated today : 55.452
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.390.983