Beatmatch?? (2/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Blackaround    posted on 08-01-2011 12:48
Kan ik mijn sound late gaan door mijn pc scherm en door mn headset beatmatchen??

hoe moet ik dat dan instellen?

What do you think about Beatmatch?? ??

Vote :   2 members like this  

Winston    posted on 08-01-2011 15:13
1 member likes this  
Poster: jannickv
Wat bedoel je met uitbreken?

Als je DJ bent in een gevangenis en er ff uit wil .....Cool
Tic Toc
Blackaround    posted on 08-01-2011 15:36
Hha lol .. Kbedoel .. je kent iemand die dj nodig heeft voor een feestje..

De buurt kent je naam .. meer feestjes..

Dus de master nemen dan?

het is maar 50 euro verschil ..

Winston    posted on 08-01-2011 15:52
1 member likes this  Er bestaan wat topics over hoe je langzaamaan bekender wordt. Draai voor vrienden, geef je op als vrijwilliger voor feestjes van je school, organiseer je eigen kleine feestjes om te beginnen.

Doe maar de master ja.
Tic Toc
Blackaround    posted on 08-01-2011 15:57
Welke boxen neem ik best??

Het is gewoon voor thuis..

Moet niet luid kunnen..

als je het zelf beetje goed hoort is het genoeg..

MatthiasDB    posted on 08-01-2011 15:59
niets ondernemen en gewoon tmf kijken, dat is wat jij moet doen...

je wil 'draaien', maar niet met cd's of vinyl...
je wil 'draaien', maar weet niet wat beatmachen is...
je wil een controller kopen, maar je hebt schrik dat je het niet zal kunnen...
je hebt nul ervaring, maar zit nu al te dromen om op grote fuiven te draaien...

Sorry dat ik me hier op jou laat gaan maar dit lijkt mij weer het duizendste typische voorbeeld van ??n of andere juppie die wil gaan draaien, niet omdat hij de muziek goed vind maar om te kunnen zeggen 'ik ben dj'.
(DJ Coone heeft hier ooit een passende tekst voor gemaakt die hier wederom van toepassing is)

Is dit het generatieverschil? ik weet het niet... misschien wel.
Toen ik begon was er van virtual dj's helemaal geen sprake! Toen moest je nog de ballen hebben om te beginnen draaien, toen ging je zelf op zoek hoe alles in elkaar zat, toen ging je eerst tien keer op je bek voor er iets deftigs uit kwam, toen waren er nog ECHTE dj's die verliefd waren op hun muziek en er alles voor deden!

ik schijt zeven kleuren str*nt als ik mensen zoals TS bezig hoor... h?t willen worden omdat h?t cool klinkt en een mooie status oplevert

pff... ik ben gewoon te oud aan het worden denkik Cool
User edit by MatthiasDB on 08-01-2011 @ 16:04:39 (1%)
jannickv    posted on 08-01-2011 16:13
Poster: MatthiasDB
blablabla

pff... ik ben gewoon te oud aan het worden denkik Cool

Te oud? kerel je bent 21... je scheeld ocharme 4 jaar met de ts
TH3llC    posted on 08-01-2011 16:19
die kerel doet asof hij 50 is lol!
maar hij heeft over de rest wel gelijk..
MatthiasDB    posted on 08-01-2011 16:21
Te oud? kerel je bent 21... je scheeld ocharme 4 jaar met de ts

haha, had zijn leeftijd nog niet bekeken... maar aan de manier van zinsbouw dacht ik dat we hier met iemand van een jaar of 14 te doen hadden...

i'm sorry, but you get my point!
Dolivieira    posted on 08-01-2011 17:08
Nou ik kom nog uit de tijd dat er nog geen Fatsoenlijke DJ cd speler was en al helemaal geen PC of MAC. LOL.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
sweebee    posted on 08-01-2011 18:30
waarom zou je niet de sync knop gebruiken op een controller? ik heb zelf een denon hc4500 ?waar ik meestal met pc mee draai (vooral omdat ik veel drive-in werk doe). Ik draai ook in een discotheek waar ik dan wel weer met cds draai icm. pc.

Maar met cds beatmatchen vind ik op een of andere manier leuker en makkelijkermet CDS dan met een pc. Daar druk ik gwoon altijd op de sync knop.
Blackaround    posted on 08-01-2011 19:16
blablabla .. xD

Welke boxen neem ik dan best ??

Moet niet luid kunnen..

Liefst niet te duur..
TimmyV    posted on 08-01-2011 19:24
Poster: Blackaround
lablabla .. xD

Welke boxen neem ik dan best ??

Moet niet luid kunnen..

Liefst niet te duur..

Zou zeggen, koop dan gewoon gewoon een 2.1 computer setje als geluid je niks uitmaakt. Sluit je hem gewoon aan op je Main output via jack.
Let's go f*cking mental
Winston    posted on 08-01-2011 20:23
Koop geen gewone 2.1 PC setje, maar de flinkste die je kunt vinden. Je zegt dat het volume niet uitmaakt, maar als je bezig bent wil je toch luider. En een setje die luider kan gaat minder snel stuk als je zomaar het volume luider zet, terwijl je erg weinig kennis hebt van geluidstechniek. De sound quality is dan ook beter.

Trouwens, hoef je niet steeds een nieuw topic te openen als niet meer wordt gereageerd. Na een dag of zo kun je je oude topic weer kicken op de mainpage door een goede vraag te stellen, antwoordt men toch wel op. Dat het echt beginners vragen zijn maakt voor mij in ieder geval niet uit. Daarvoor is het rookie forum voor.Cool
Tic Toc
Tekhead    posted on 08-01-2011 20:28
Poster: Dolivieira
Nou ik kom nog uit de tijd dat er nog geen Fatsoenlijke DJ cd speler was en al helemaal geen PC of MAC. LOL.

En ik uit de tijd dat er helemaal geen cd speler was, bestond zelfs nog niet

En ik moet matthias toch ook gelijk geven, alhowel het me beetje stoort dat hij doet of hij 40 is.
Begrijp niet waarom de TS wil beatmatchen, de sync knop en een programma op zijn pc wil hij hebben, waarom nog leren beatmatchen. Cool
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
User edit by Tekhead on 08-01-2011 @ 23:47:38 (2%)
pieterb    posted on 08-01-2011 23:44
1 member likes this  en ik ben van de laatste generatie (denk ik (1995)) ben ook begonne met een midicontroller, hdjcMKII, toen was k 11 fzo, nu ben k 15 en heb ik ook mun pio's bij elkaar weten te sparen, draai regelmatig op leuke feesten en weet daar ook wel een eurotje of hondert te verdien, en btw. ik begon omdat ik hield van muziek, en knopjes xd beatmatchen ed. allemaal zelf gelukt, gwn diehard oefenen en het zal lukken Winking my eye

'en dat is mijn levensverhaal'???? xdCool

succes!
Bambilaner    posted on 09-01-2011 00:00
Poster: MatthiasDB

(DJ Coone heeft hier ooit een passende tekst voor gemaakt die hier wederom van toepassing is)

Zou dat niet Noir geweest zijn?
www.facebook.com/vinniebegooddj
jannickv    posted on 09-01-2011 02:07
1 member likes this  
Poster: Bambilaner
Zou dat niet Noir geweest zijn?

nee coone - words of the gang :D en dat ken ik zelf als house dj :D
iGrasmat    posted on 09-01-2011 02:10
nee coone - words of the gang :D en dat ken ik zelf als house dj :D

Dan ken je het toch nog niet helemaal goed, de vocals uit Words From The Gang komen van 'Noir - All About House Music'

Poster:?MatthiasDB

Denk het niet, we zijn niet allemaal zo. Ik DJ een half jaar en probeer met pijn en moeite beatmatchen onder de knie te krijgen (vooral pitchen). Ik heb een aantal aanvragen voor een gig afgewezen omdat ik weet dat ik het nog niet waard ben...
''A DJ is not a jukebox, fuck your request!''
User edit by iGrasmat on 09-01-2011 @ 02:15:18 (100%)
Tekhead    posted on 09-01-2011 02:21

Denk het niet, we zijn niet allemaal zo. Ik DJ een half jaar en probeer met pijn en moeite beatmatchen onder de knie te krijgen (vooral pitchen). Ik heb een aantal aanvragen voor een gig afgewezen omdat ik weet dat ik het nog niet waard ben...

Zelfkennis is het begin van alle wijsheid Cool
TH3llC    posted on 09-01-2011 02:24

Ik heb een aantal aanvragen voor een gig afgewezen omdat ik weet dat ik het nog niet waard ben...

nooit geschoten is altijd mis! neem de kans als hij er is zou ik zeggen!
ik kies er zelf voor om niet op gigs te draaien^^
iGrasmat    posted on 09-01-2011 02:26
Ja en dan? Lekker voor lul staan??Cool
TH3llC    posted on 09-01-2011 02:27
Poster: iGrasmat
Ja en dan? Lekker voor lul staan??Cool

zolang je zorgt dat de muziek niet stopt gaat het goed voor een eerste keer denk ik^^
fouten maken is menselijk, en als je een fout maakt knal je erna een bekende plaat in dan is iedereen het vergeten :p
Tekhead    posted on 09-01-2011 02:28
wat is voor lul staan ? Degene die er dan kritiek op heeft is zelf de lul, want die kan het alvast niet beter.
iGrasmat    posted on 09-01-2011 02:29
Haha, ja die is wel slim bedacht ja!?Cool
?
@Tekhead: Ja maar als jij zelf een fout maakt tijdens het draaien voor publiek voel je je er ook niet lekker bij of wel??Cool
User edit by iGrasmat on 09-01-2011 @ 02:30:08 (100%)
TH3llC    posted on 09-01-2011 02:35
Poster: iGrasmat
Haha, ja die is wel slim bedacht ja!?Cool

@Tekhead: Ja maar als jij zelf een fout maakt tijdens het draaien voor publiek voel je je er ook niet lekker bij of wel??Cool

maakt toch niet uit.. de eerste keer is altijd anders, en meestal ook geen gig waar men weet ik veel wat van je verwacht dan moeten ze maar een topdj inhuren!
je moet jezelf er natuurlijk wel goed bij voelen voor dat je gaat draaien

94 Users online: 13 Guests (81 Unknown)
Pages generated today : 49.171
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.437.545