zit er al een tijdje naar te kijken..wil graag snel, goed, gemakkelijk en mobiel sets gaan opnemen. Ook wil ik er niet te veel geld aan uitgeven (natuurlijk). nou kwam ik op het www een boss tegen type br1180 cd inc. 20gb. hdd. nou is mijn vraag; is dit wat ?? ik wil niet met een pc opnemen, want dat is niet klein genoeg....weten jullie of er ook nog ander soort app. zijn die hier op lijken of beter zijn voor het opnemen van sets?
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Weet ook niet precies hoe dat met die afbeelding zit...... Maar ik heb net al mijn md recorders verkocht (verouderd) en een laptom moet je ook weer apparte geluidskaart hebben en dat gaat dan weer een hoop geld kosten plus dat er ook weer van alles in de weg staat. Nee, dat is niet wat ik zoek........
This is an old Topic
No new postings for 7.199 days. Post CommentThat would be 240 months or a whopping 19.7 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.