Poster: iGrasmat
Ja en der was nog een nadeel aan RCA, dat is 'unbalanced' ofzo? Weet iemand daar wat over?
Ja en der was nog een nadeel aan RCA, dat is 'unbalanced' ofzo? Weet iemand daar wat over?
Poster: Astronaut
...Eerst morgen 2x RCS kabel halen. Nog tips over de lengte? Is puur voor tussen Pioneer en mixer. Toch vrij kort?
Poster: TH3llC
je kan idd ook die goedkope kabels kopen die direct stuk zijn
Ik heb ze nou al 3 jaar hoor? En ookal gaan ze een keertje kapot, dan koop je gewoon nieuwe, na een stuk of 8 keer heb je de prijs van die andere er pas uit.
Poster: Mixt-Ape
Ik heb net XLRs gekocht zonder vergulde fiches, ben ik nu een slecht mens? ??
Poster: Phenix
Nu we het toch over DAP kabels hebben. Met de XLR kabels heb ik zelf 1 slechte ervaring en dat is als ik hem gebruik voor mijn microfoon. De XLR connector gaat namelijk net niet voldoende in de microfooningang van mijn mixer (Reloop RMX-40 BPM), waardoor ik geen geluid uit mijn microfoon krijg. Als ik de connector iets aandruk dan maakt hij net wel contact. Dit probleem heb ik met Neutrik connectoren niet. Deze maken wel voldoende contact.
9/10 keer zal een goedkope kabel prima werken, maar soms heb je toch gewoon een kwaliteitskabel nodig.
Poster: Oliviero
XLR is altijd beter dan RCA, dus als ik jou was zou ik gewoon 5/10 euro meer dokken voor de extra kwaliteit.
Poster: Dolivieira
Heb ik geen problemen mee. Bij mijn DJM gaat die gewoon er in. ook gebruik ik ze wel eens op andere mengtafels en versterkers en daar gaat het ook gewoon goed. Is er wat met je aansluiting van je Reloop RMX?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.