Poster: TH3llC
een adapter, handleiding, rca kabel en iets van waarborg
je gaat naar een dj shop en je vraagt het zo voorkom je zinloze vragen in het forum
en dat voor een club dj?
een adapter, handleiding, rca kabel en iets van waarborg
je gaat naar een dj shop en je vraagt het zo voorkom je zinloze vragen in het forum
en dat voor een club dj?
Poster: iGrasmat
Ik gebruik zelf tulpkabels (ook wel RCA kabels genoemd)
Deze kan je best makkelijk vinden met google.
?
Als je van plan bent heel veel tegelijk te kopen (in verband met verzendkosten) raad ik www.bigdennis.com aan.
Poster: DJELVRIESO
Geen links naar andere webshops en dergelijke!
Verder had je zelf misschien kunnen bedenken dat er sowieso een handleiding bij had moeten zitten en evt. een doos.
RCA kabels (ook wel tulpjes)?zijn makkelijk te krijgen, daar hoef je niet helemaal voor op internet te gaan.
Poster: Seca
Als het een tweedehandsaankoop was is het normaal dat er geen RCA kabels/handleidingen bijzitten indien dit niet vermeld was. U hoeft nog enkel 2x RCA kabel te kopen in een winkelEn vervolgens de kabels aan de cd spelers en het mengpaneel te hangen, that's it.
Ik vind ze wel aan de dure kant, persoonlijk hoor ik het verschil niet tussen merkloze 'bagger'kabels en dure kabels..
?
@Seca: Je vergeet het geluid: Nog 1 kabel van je mixer naar je geluid
Inderdaad, maar dat hoeft niet per s?, je kan ook een versterker hebben en met XLR werken, maar daar heb ik geen verstand van.
?
Maar RCA moet voldoende zijn!
Geen idee haha, kijk gewoon achter in je speakers of daar een RCA input in zit, zo niet dan moet je kijken welke input er dan in zit en dan kabels naar een versterker kopen of gewoon een kabel van RCA naar de input van je speakers...
Poster: Astronaut
Bedankt mensen zo kom ik ergens. Eindelijk binnenkort weer muziek draaien.
sorry maar..? WEER?
hoe kan je nu ooit hebben gedraait als je niet weet hoe je een cd-speler op een mixer moet aansluiten??
wil je niet aanvallen ofzo maar??
nieuwe mischa ofzo?
Poster: Astronaut
Maar ik heb dus wel alleen nog een RCA kabel nodig als ik een actieve speakers heb. Bij passief een XLR?
Misschien bij vrienden of in een club?