Escape 2 Exit Dj contest (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Bjorn1419    posted on 06-01-2011 21:06
De organisatie escape 2 exit organiseert een DJ contest om onbekend talent een kans te geven om hoger op te komen. De winnaar mag op 18 Februari draaien in Club Hifi, Leiden.

Wil jij mee doen?
Stuur een set van +/- 30 minuten naar info@escape2exit.nl en overtuig ons met jouw talent! ( inleveren via soundcloud )?

Hoe word de winnaar bepaald?

De winnaar wordt gekozen door een punten systeem. Het systeem werkt als volgt:?

-De jury ( telt voor 50%)

Bestaande uit de organisatie + een professionele producer verdeelt de punten als volgt:?
Het aantal inzendingen is eveneens het aantal punten, de winnaar krijgt het hoogste aantal punten en de laatste krijgt de minsten punten. Vb.: Er zijn 3 inzendingen dan krijgt de nummer 1, 3 punten de nummer 2, 2 punten en de nummer 3, 1 punt.?

- De stem van het publiek ( telt voor 50% )De stemmen van het publiek werken hetzelfde als het stemmen van de jury ( zie hierboven ). Hoe kan je stemmen? Er wordt een poll geplaatst op?http://exit-events.hyves.nl waar je je stem kan uitbrengen.?
De artiest met het hoogste punten aantal eindigt als eerste en is daarmee de winnaar van de DJ Contest?

Uiterlijke inleverdatum: woensdag 16 februari.?
Waneer de set is ingeleverd kunnen mensen op jou set stemmen.?

Mocht je nog vragen hebben stuur dan een email naar:?
info@escape2exit.nl

De gezochte stijl is house!Cool
Verder is dit een maandelijks terugkomend feest, wat altijd uitverkocht is!

What do you think about Escape 2 Exit Dj contest ??

Vote :   

Muis    posted on 12-01-2011 08:15
Ik doe ook mee, maar ik snap niet dat de organisatie sommige mixen er tussen zet.?
Daarbij is het volgens mij een typisch voorbeeld van vriendjespolitiek.

Maar we zullen het zien..
Bjorn1419    posted on 12-01-2011 13:24
de organisatie zet alle mixen die ze opgestuurd krijgen erop, dus ik snap niet helemaal wat je bedoeltCool
Decepticon    posted on 15-01-2011 15:54
Er komt er 1 uit het hoge Noorde jullie kant op...doe s gek, misschien vinden jullie wat toch!?

MaykFroix    posted on 30-01-2011 13:48

User edit by MaykFroix on 23-03-2011 @ 14:03:36 (100%)
Awave    posted on 30-01-2011 14:12
Heb je jezelf ingeschreven onder MaykFroix?
Zo ja, dan sta je er (nog) niet tussen :p
MaykFroix    posted on 30-01-2011 14:14

User edit by MaykFroix on 23-03-2011 @ 14:03:45 (98%)
Bumpinace    posted on 30-01-2011 14:19
dit is een promotie voor de hyves van de organisatie.... zoiezo als je 50 % stemmen publiek doet dan haak ik al af... hou niet van dat vriendjes gedoe... als de jury nou 100% de stemmen deed was het een ander verhaal geweest. maar stemmen via hyves? ?come on.... en dan moet je zeker eerst lid worden
MaykFroix    posted on 01-02-2011 21:07

User edit by MaykFroix on 23-03-2011 @ 14:03:22 (100%)
Awave    posted on 01-02-2011 23:04
Ik denk echter niet dat de organisatie zo achterlijk is dat ze zo'n gastje achter de tafels zetten.. Gezond verstand is er ook nog hoor Thumbs Up
jeffrey412    posted on 01-02-2011 23:44
Poster: MaykFroix
Ben bang dat deze dj-contest uiteindelijk toch uitdraait op een fiasco. Het ziet er naar uit dat een 14-jarige dj de publiekstemming makkelijk gaat winnen (die gast heeft namelijk na 1 dag al 81 stemmen). Op wie de jury stemt heeft daarom waarschijnlijk geen enkele invloed meer. Beetje jammer dit, helemaal als je zijn inzending hoort...

http://soundcloud.com/dj-stino/dj-stino-13-minutes-demo

Maar ach, dit was van te voren wel een beetje te verwachten. Mag hopen voor de organisatie dat ze nog van gedachten veranderen voor het einde van de dj-contest en gewoon een 100% jury stemming doen. Dan hebben ze de publiciteit die ze graag wilden hebben EN een DJ die hen het meest bevalt.

Ook lekker logisch, op zijn soundcloud staat dat zijn mix maar 74 x is beluisterd, hoe kan dat het dan dat de 14jarige dj al 81 stemmen heeft Winking my eye mensen luisteren dus niet eens zijn mix
DJ Mol / twitter: @DJJeffreymol
Bjorn1419    posted on 02-02-2011 16:12
Ben bang dat deze dj-contest uiteindelijk toch uitdraait op een fiasco. Het ziet er naar uit dat een 14-jarige dj de publiekstemming makkelijk gaat winnen (die gast heeft namelijk na 1 dag al 81 stemmen). Op wie de jury stemt heeft daarom waarschijnlijk geen enkele invloed meer. Beetje jammer dit, helemaal als je zijn inzending hoort...

http://soundcloud.com/dj-stino/dj-stino-13-minutes-demo

Maar ach, dit was van te voren wel een beetje te verwachten. Mag hopen voor de organisatie dat ze nog van gedachten veranderen voor het einde van de dj-contest en gewoon een 100% jury stemming doen. Dan hebben ze de publiciteit die ze graag wilden hebben EN een DJ die hen het meest bevalt.

Volgens mij heb ik duidelijk uitgelegd hoe het puntensysteem in elkaar zit. Als hij de meeste stemmen krijgt dan heeft hij die 48 punten omdat er 48 deelnemers zijn op dit moment, maar als jij nou de beste mix blijkt te hebben dan geeft de jury je dus 48 punten. Maar met die ene stem die je nu hebt zal je het niet gaan redden nee. De organisatie heeft genoeg keuze, dus ze hebben het liefst iemand die ook echt graag wil en zich ook een beetje voor de organisatie inzet. Als je hier geen zin in hebt dan zoek je lekker verder naar een contest die wel die 100% jury stemming doet. En wat is 81 stemmen nou, bij de starbeach contest had iedereen van de top 8 over de 700 stemmen dus om nou te zeggen dat de contest op een fiasco uitloopt omdat 1 iemand wel zijn best doet om stemmen te krijgen is onzin
Awave    posted on 02-02-2011 16:48
Maar het geeft wel een vertekenend beeld.. Blijkbaar gaat het de 'mensen' niet om wat er in de oren gaat maar om 'wie de meeste vrienden zover krijgt om te stemmen'. Het is stiekem ook een beetje vergelijkbaar met Tekheads oproep om op zijn zoontje te stemmen, niks mis mee, maar zo gaan dat soort dingen... Ik denk dat je misschien de balans naar 75% jury en 25% publiek moet veranderen om toch 'de beste' eruit te pikken.?
Daarnaast vind ik wel dat als je als deelnemer van te voren kritiek hebt op de jury je blijkbaar wel beter weet hoe het gaat.. Doe dit dan achteraf :p
Bjorn1419    posted on 02-02-2011 16:58
Poster: Bjorn1419
Daarom stemt de jury ook. Als je zelf een beetje je best doet om wat stemmen binnen te krijgen, bijvoorbeeld 1 berichtje op hyves rondsturen en wat mensen in je msn lijst vragen om te stemmen, dan zal je al redelijk wat stemmen hebben. Als je dan verder de beste dj bent, dan zal de organisatie jouw het hoogste aantal punten geven, dus grote kans dat je dan wint. De organisatie wilt natuurlijk kwaliteit, maar je kan uit zo'n poll ook opmaken hoe graag mensen het willen, en ze willen natuurlijk gemotiveerde mensen die hun best doen om de organisatie een beetje te promoten! Ik bood bijvoorbeeld aan om de contest een beetje te gaan promoten en op verschillende sites te zetten, dit stelt zo'n organisatie natuurlijk op prijs. Aangezien de concurrentie hier rond Leiden erg hoog is met veel goede dj's, zal je toch een beetje extra moeten doen om die boekingen binnen te krijgenCool

Moet ik mezelf nou echt gaan quoten? Ik denk dat ik inmiddels wel goed genoeg heb uitgelegd waar de organisatie naar opzoek is.
MaykFroix    posted on 02-02-2011 18:25

User edit by MaykFroix on 23-03-2011 @ 14:03:10 (100%)
Bjorn1419    posted on 02-02-2011 19:44
maakt niet uit, en maak je geen zorgen hoor, zo'n prutser gaat echt niet gekozen wordenCool
MaykFroix    posted on 18-02-2011 12:38

User edit by MaykFroix on 23-03-2011 @ 14:02:59 (99%)
MaykFroix    posted on 24-02-2011 14:30

User edit by MaykFroix on 23-03-2011 @ 14:02:42 (100%)
DJADMIN    posted on 24-02-2011 15:10
De organisatie neemt niet eens de moeite om de winnaar even bekend te maken (als die er al was). Terwijl er toch zo'n 50 DJ's aan mee deden...?Cool

Al met al is deze DJ-Contest erg goed geregeld hoor!?Cool

Zo zijn de meeste contests geregeld...
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Muis    posted on 24-02-2011 16:25
Dat hele contest gedoe met mixen opsturen werkt toch niet. Zelfs de Starbeach contest wordt daarmee vernaggeld!?
Stuur je link op naar alle sociale media waar je lid van bent, en je vrienden stemmen wel op je! Ook al hebben ze de mix niet geluisterd! En blijven spammen, vooral blijven spammen! Dan gaan je 'hyves-vrienden' wel op je stemmen, al is het gewoon om van het gezeik af te komen!
Bjorn1419    posted on 04-03-2011 20:57
ik heb te horen gekregen van de organisatie dat de dj contest is uitgesteld door ?omstandigheden?. De winnaar draait nu op 8 april en er kan nog tot 6 april gestemd worden. Er schenen problemen te zijn met de server van de mail dus ze konden de deelnemers niet mailen, waarom ze niet iets op hyves hadden gezet of op hyves een berichtje hadden gestuurd weet ik niet, ik was zelf op vakantie en heb er verder niets erover gehoordCool?Voor verdere vragen kan je mailen naar info@escape2exit.nl

This is an old Topic

No new postings for 5.298 days.
 Post CommentThat would be 176.6 months
or a whopping 14.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

166 Users online: 85 Guests (81 Unknown)
Pages generated today : 19.085
Most visitors online this month : 378
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.138.051