Escape 2 Exit Dj contest (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Bjorn1419    posted on 06-01-2011 21:06
De organisatie escape 2 exit organiseert een DJ contest om onbekend talent een kans te geven om hoger op te komen. De winnaar mag op 18 Februari draaien in Club Hifi, Leiden.

Wil jij mee doen?
Stuur een set van +/- 30 minuten naar info@escape2exit.nl en overtuig ons met jouw talent! ( inleveren via soundcloud )?

Hoe word de winnaar bepaald?

De winnaar wordt gekozen door een punten systeem. Het systeem werkt als volgt:?

-De jury ( telt voor 50%)

Bestaande uit de organisatie + een professionele producer verdeelt de punten als volgt:?
Het aantal inzendingen is eveneens het aantal punten, de winnaar krijgt het hoogste aantal punten en de laatste krijgt de minsten punten. Vb.: Er zijn 3 inzendingen dan krijgt de nummer 1, 3 punten de nummer 2, 2 punten en de nummer 3, 1 punt.?

- De stem van het publiek ( telt voor 50% )De stemmen van het publiek werken hetzelfde als het stemmen van de jury ( zie hierboven ). Hoe kan je stemmen? Er wordt een poll geplaatst op?http://exit-events.hyves.nl waar je je stem kan uitbrengen.?
De artiest met het hoogste punten aantal eindigt als eerste en is daarmee de winnaar van de DJ Contest?

Uiterlijke inleverdatum: woensdag 16 februari.?
Waneer de set is ingeleverd kunnen mensen op jou set stemmen.?

Mocht je nog vragen hebben stuur dan een email naar:?
info@escape2exit.nl

De gezochte stijl is house!Cool
Verder is dit een maandelijks terugkomend feest, wat altijd uitverkocht is!

What do you think about Escape 2 Exit Dj contest ??

Vote :   

Tekhead    posted on 06-01-2011 21:48
Amai, veel contesten tegenwoordig. Tof als ze ze verspreiden over heel Nederland, kunnen diegene die geen auto ter beschikking hebben ook mee doen.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
User edit by Tekhead on 06-01-2011 @ 21:49:12 (1%)
Bjorn1419    posted on 06-01-2011 22:12
als je op djcontests en partyflock kijkt zie je dat er vooral veel hardstyle en hardcore contesten zijn, qua house contesten vind ik het eigenlijk wel meevallen! In November had escape 2 exit ook een contest georganiseerd, die ik uiteindelijk heb gewonnen en 21 Januari wordt de 3e keer dat ik er ga draaien! De gigs stromen nog niet echt binnen, dus dit was een goede kans voor me!
Muis    posted on 06-01-2011 23:06
Mijn mix is opgestuurd!
Tekhead    posted on 06-01-2011 23:19
Poster: Bjorn1419
als je op djcontests en partyflock kijkt zie je dat er vooral veel hardstyle en hardcore contesten zijn, qua house contesten vind ik het eigenlijk wel meevallen! In November had escape 2 exit ook een contest georganiseerd, die ik uiteindelijk heb gewonnen en 21 Januari wordt de 3e keer dat ik er ga draaien! De gigs stromen nog niet echt binnen, dus dit was een goede kans voor me!

Die contesten zijn goed voor je kunnen aan anderen te laten horen en je naam vaart er meestal ook wel bij, maar wie er het beste bij vaart is de uitbater van de discotheek, er komt veel volk, en je hoeft de dj's niet te betalen, en degene die er echt uitspringt die geef je een plaats in?het team, dus weinig financieeel risico, en dat zal ook een reden zijn waarom er zoveel georganiseerd worden, want eerlijk is eerlijk, ook daar voelt men de crisis nog.?
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Sebasz    posted on 07-01-2011 01:07
Hmm klinkt wel interessant. Morgen even verder naar kijken. Trustee?Cool
Patrickvn    posted on 07-01-2011 02:21
ik heb mjin mix gestuurd ik ben net begonnen dus kunnen fouten in zitten groetjes djpatrickvn,
User edit by Patrickvn on 07-01-2011 @ 02:21:56 (2%)
LarsH    posted on 07-01-2011 08:36
Ik maak binnenkort nog wel een mix.
Twitter & Youtube @LaBombaDJ
Flaged
tparadise    posted on 07-01-2011 09:11
Wat is de minimale leeftijd?
Esmee    posted on 07-01-2011 09:33

Oh was jij dat! Een vriend van me baalde toen ontzettend dat hij van je had verloren... (Niel / DJNBB, Nielyork, geen idee wat zn dj naam nu is, die verandert hij nog wel eens :p)
Gidi    posted on 07-01-2011 09:51
ik maak er ook nog eentje Winking my eye
Dinfaction vrijdag tussen 23.00 en 00.00 @FalconRadio
Oliviero    posted on 07-01-2011 13:10
ik maak ook wel ff een mooi mixje voor je
www.soundcloud.com/oliverheldens
Bjorn1419    posted on 07-01-2011 14:59
Poster: Esmee
Oh was jij dat! Een vriend van me baalde toen ontzettend dat hij van je had verloren... (Niel / DJNBB, Nielyork, geen idee wat zn dj naam nu is, die verandert hij nog wel eens :p)

haha ja klopt, hij had na mij het hoogste aantal stemmen, dus hij zal er wel veel tijd in hebben gestokenCool
main    posted on 07-01-2011 15:45
wie weet doe ik mee
RoyBeware    posted on 08-01-2011 13:52
Zijn alle stijlen toegestaan?
Esmee    posted on 08-01-2011 15:25
haha ja klopt, hij had na mij het hoogste aantal stemmen, dus hij zal er wel veel tijd in hebben gestokenCool

Ik geloof dat uiteindelijk de halve school dood moe van hem werd met, 'stem op mij, stem op mij, stem op mij. Kun je een mailtje sturen naar al je vrienden of ze op me stemmen? AJJBBBConfused'

Oliviero    posted on 08-01-2011 15:31
maar met die poll op hyves, krijg je van die mensen die overal gaan spammen en vragen of ze op je willen stemmen enzo. het moet natuurlijk wel zo blijven dat de beste wint en niet de gene die het bekendst is.
www.soundcloud.com/oliverheldens
Bjorn1419    posted on 08-01-2011 16:13
Daarom stemt de jury ook. Als je zelf een beetje je best doet om wat stemmen binnen te krijgen, bijvoorbeeld 1 berichtje op hyves rondsturen en wat mensen in je msn lijst vragen om te stemmen, dan zal je al redelijk wat stemmen hebben. Als je dan verder de beste dj bent, dan zal de organisatie jouw het hoogste aantal punten geven, dus grote kans dat je dan wint. De organisatie wilt natuurlijk kwaliteit, maar je kan uit zo'n poll ook opmaken hoe graag mensen het willen, en ze willen natuurlijk gemotiveerde mensen die hun best doen om de organisatie een beetje te promoten! Ik bood bijvoorbeeld aan om de contest een beetje te gaan promoten en op verschillende sites te zetten, dit stelt zo'n organisatie natuurlijk op prijs. Aangezien de concurrentie hier rond Leiden erg hoog is met veel goede dj's, zal je toch een beetje extra moeten doen om die boekingen binnen te krijgenCool

Je moet het natuurlijk niet gaan overdrijven, zo heb ik nou al rond de 30 mailtjes op hyves gekregen of ik bij die starbeach contest kan stemmenCool

RoyBeware@ Aan je profiel te zien ben je een trance DJ, dit is eigenlijk niet echt wat ze zoeken. Het eerste uur wordt meestal french house gedraaid, en daarna vooral progressive house/house met heel soms wat dutch house als het publiek daar zin in heeftCool

Esmee    posted on 08-01-2011 16:23
Daarom stemt de jury ook. Als je zelf een beetje je best doet om wat stemmen binnen te krijgen, bijvoorbeeld 1 berichtje op hyves rondsturen en wat mensen in je msn lijst vragen om te stemmen, dan zal je al redelijk wat stemmen hebben. Als je dan verder de beste dj bent, dan zal de organisatie jouw het hoogste aantal punten geven, dus grote kans dat je dan wint. De organisatie wilt natuurlijk kwaliteit, maar je kan uit zo'n poll ook opmaken hoe graag mensen het willen, en ze willen natuurlijk gemotiveerde mensen die hun best doen om de organisatie een beetje te promoten! Ik bood bijvoorbeeld aan om de contest een beetje te gaan promoten en op verschillende sites te zetten, dit stelt zo'n organisatie natuurlijk op prijs. Aangezien de concurrentie hier rond Leiden erg hoog is met veel goede dj's, zal je toch een beetje extra moeten doen om die boekingen binnen te krijgenCool

Je moet het natuurlijk niet gaan overdrijven, zo heb ik nou al rond de 30 mailtjes op hyves gekregen of ik bij die starbeach contest kan stemmenCool

RoyBeware@ Aan je profiel te zien ben je een trance DJ, dit is eigenlijk niet echt wat ze zoeken. Het eerste uur wordt meestal french house gedraaid, en daarna vooral progressive house/house met heel soms wat dutch house als het publiek daar zin in heeftCool

Ik had toen trouwens nog een mailtje gehad van Escape 2 Exit of ik mee wilde doen met hun DJ contest... terwijl de contest al bezig was met stemmen.. :P
Maar Leiden is me op dit moment even te ver weg... en om nou een taxi te bestellen :P
Bjorn1419    posted on 08-01-2011 16:40
Jaa vervoer is altijd lastig, nog 1 jaartje en dan kan ik gelukkig gaan auto rijdenSmile Ach ja, er komen vast nog genoeg kansen! Kunstbende bijvoorbeeld is een mooie kans, waar je je volgens mij ook voor hebt ingeschrevenCool
Esmee    posted on 08-01-2011 16:56
Ja klopt! 11 februari heb ik mn voor voor voor? ronde :P
Awave    posted on 09-01-2011 17:35
Dus het is vooral house? The game is on!
Bonchanoize    posted on 09-01-2011 17:36
Waar blijven de Belgische Dj-contests? :'(
Let the magic begin
Dolivieira    posted on 09-01-2011 17:38
Ik hou niet van contesten waar publiek gaat bepalen aan de hand van een setje van 30Min of ik kan draaien. Dan heb ik meer aan zo`n contest als Bootstrap.?
Jongens Suc6
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
User edit by Dolivieira on 09-01-2011 @ 17:39:42 (38%)
Bjorn1419    posted on 11-01-2011 19:51
Inmiddels zijn er 15 deelnemers en kan er gestemd worden!?

Doliveira@ Het publiek bepaald het natuurlijk voor de helft, maar ik snap wat je bedoelt. Ik zou het ook liever anders hebben als dj zijnde, maar voor een organisatie is dit natuurlijk beter voor de promotie!
MaykFroix    posted on 11-01-2011 20:00
Zal ook eens snel een mix opnemen. Happy, laughing

195 Users online: 96 Guests (99 Unknown)
Pages generated today : 19.178
Most visitors online this month : 378
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.138.144