Moeilijk! DJ contest (4/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Bootstrap    posted on 06-01-2011 17:08
Beste DJ's,

Zoals jullie misschien weten organiseer ik feesten in Utrecht onder de naam Moeilijk!. Voor dit feest in Utrecht zijn wij op zoek naar talent. Hoe groot je naam is maakt niet uit, hoe groot je skills zijn wel! Moeilijk! vindt iedere twee maanden in Utrecht plaats. Het is een feest waar de echte liefhebber de lekkerste tech-house, techno en electro met een vleugje dubstep voorgeschoteld krijgt.

Omdat wij Moeilijk! zo vet willen houden als het nu is, zijn wij op zoek naar de beste?DJ's die Nederland (of Belgi?) te bieden heeft. Daarom schrijven wij een?DJ-contest?uit waarin je meedingt om een plaats op de Moeilijk! van 25 maart 2011 ?n opname in de?DJ-roulatie van Moeilijk!. Als je de contest wint deel je het podium met bekende en minder bekende talenten en krijg je de kans om je netwerk in Utrecht te verbreden en te draaien voor een publiek met een liefde voor jouw stijl.

Upload een demo van maximaal 30 minuten tech-house/techno of electro naar Soundcloud en stuur v??r?20 februari 2011 de link van je mix op naar contest@moeilijk.info.?Meedoen met een tech-house/techno mix ?n met een electro mix is ook toegestaan, mocht je allebei de stijlen vet vinden. We zullen de uitslag van de?DJ?contest?uiterlijk 1 maart 2011 bekendmaken.

We zien graag jullie demo's tegemoet!

PS: Om het nog even duidelijk te maken, we zijn absoluut niet op zoek naar een commercieel geluid.
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
User edit by Bootstrap on 06-02-2011 @ 19:16:22 (32%)

What do you think about Moeilijk! DJ contest ??

Vote :   

Bootstrap    posted on 12-01-2011 18:51
Poster: LarsH
Hoeveel inzendingen zijn er al??Cool

Precies 15 nu Happy, laughing Gaat wel hard!
hoogstraatfan    posted on 13-01-2011 20:09
Krijg niks meer geupload op soundcloud. You're track is far to hot for us zeggen ze.
Ik blijf het proberen.
Dolivieira    posted on 13-01-2011 20:17
Die van mij staat er nu op. Ik ga een linkje naar je mail zenden.

Als het goed is is die nu verstuurd.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
User edit by Dolivieira on 13-01-2011 @ 20:26:47 (59%)
Bootstrap    posted on 13-01-2011 20:36
Poster: hoogstraatfan
Krijg niks meer geupload op soundcloud. You're track is far to hot for us zeggen ze.
Ik blijf het proberen.

Ik heb het even opgezocht en het schijnt een bug te zijn die wel eens voorkomt. Het kan ook zijn dat je file corrupted is.

@ Dennis: Ik heb hem binnen! Cool
hoogstraatfan    posted on 13-01-2011 21:03
Ik zal wel ff een andere site zoeken om het op te zetten.
Of kom morgen ff een cd brengen.
Bootstrap    posted on 13-01-2011 22:28
Is goed!
Bootstrap    posted on 16-01-2011 18:46
De Moeilijk! van afgelopen vrijdag was een heel groot succes! Check de foto's hier. Jullie hebben nog iets meer dan een maand om een mix in te zenden voor de contest Happy, laughing
hoogstraatfan    posted on 16-01-2011 19:08
Goed om te horen! Had de foto's al bekeken.

Ziet er goed uit, lijkt misschien? al wel te klein?!?!

Helaas heb ik het niet gered, maar als ik de foto's zie baal ik der nog meer van!
Bootstrap    posted on 16-01-2011 19:32
Nee te klein was het niet hoor, er waren uiteindelijk ongeveer 230 man binnen en met de kleine zaal open passen er 350 in Happy, laughing Uiteindelijk hebben we die wel open gegooid voor mensen om in te chillen.
Sandr    posted on 16-01-2011 19:44
Locatie ziet er wel stoer uit.. Alleen 2 dingen vielen me op:

Foto's, ik persoonlijk vind dat stapfoto's wat donkerder mogen zijn. Geeft wat beter de sfeer van die avond weer. Nu lijkt het net of het licht de hele avond aan heeft gestaan. Snap je wat ik bedoel?

En de dj booth. Die zou je best wat hoger kunnen zetten. Zo maar een een halve meter ofzo. Maar dat je als Dj net over de mensen uitkijkt en de mensen net de Dj kunnen zien. Ik weet niet of de locatie dit toelaat, maar anders zou ik er zeker eens naar kijken!

Verder vet dat zulke feesten een succes kunnen zijn! Keep up the good work!
Play that funky music white boy....
Oliviero    posted on 16-01-2011 19:52
ziet er goed uit allemaal?Cool

is de volgende moeilijk ook daar?
www.soundcloud.com/oliverheldens
Dolivieira    posted on 16-01-2011 20:13
Poster: Sandr

En de dj booth. Die zou je best wat hoger kunnen zetten. Zo maar een een halve meter ofzo. Maar dat je als Dj net over de mensen uitkijkt en de mensen net de Dj kunnen zien. Ik weet niet of de locatie dit toelaat, maar anders zou ik er zeker eens naar kijken!

Sandr, Gaat daar alleen een beetje moeilijk het is daar niet zo hoog namelijk, zo ver ik me kon herinneren.

CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Bootstrap    posted on 16-01-2011 22:00
Poster: Sandr

Foto's, ik persoonlijk vind dat stapfoto's wat donkerder mogen zijn. Geeft wat beter de sfeer van die avond weer. Nu lijkt het net of het licht de hele avond aan heeft gestaan. Snap je wat ik bedoel?

De foto's zijn inderdaad erg licht, maar er moest wel geflitst worden anders zag je niks. Volgende keer zullen we kijken hoe dit misschien wat beter kan. In de booth sta je al op een kleine verhoging van ongeveer 40/50cm, dus je kijkt een klein beetje over de mensen heen. Ze gaan de boel daar binnenkort wel mooi strak trekken (snoeren in de booth etc), dus misschien kan ie dan nog wat hoger. Ik had er zelf trouwens helemaal geen last van dat ie niet zo hoog was.

@ Oliviero: zeer waarschijnlijk wel ja Happy, laughing
Phenix    posted on 17-01-2011 20:41
Ik weet niet of het kan kloppen, maar ik zag laatst in Alkmaar een aantal poster hangen met reclame van het feest Moeilijk! Heb er verder niet aandachtig naar gekeken, maar het lijkt me niet dat er in Alkmaar reclame wordt gemaakt voor jullie feest. Kan dit kloppen of is er iemand die jullie naam gebruikt voor zijn/haar feest (of andersom natuurlijk, jullie hebben de naam gebaseerd op... )
http://www.djmillhouse.nl
Bootstrap    posted on 18-01-2011 09:41
Was dat niet toevallig 'Zo Moeilijk'? Na even googlen vond ik die naam namelijk. We hebben de naam Moeilijk! na heel wat brainstormen en bier zelf bedacht. Op vakantie zelfs. Volgende week wordt het een VOF Happy, laughing Dan al de derde waarvan ik mede-eigenaar ben.
viva_la_bram    posted on 18-01-2011 10:15
Ah netjes guys ziet er goed vol uit! geslaagd feestje dus!? op naar de 26 februari Winking my eye
juless    posted on 18-01-2011 15:33
straks maar eens een mixje opnemen!
kobuz    posted on 18-01-2011 16:39
Poster: viva_la_bram
Ah netjes guys ziet er goed vol uit! geslaagd feestje dus!? op naar de 26 februari Winking my eye

Dan gaat die tent weer de lucht in! Happy, laughing
hoogstraatfan    posted on 18-01-2011 18:26
Heb ik wat gemist, dacht dat in maart de eerste weer was.
Bootstrap    posted on 18-01-2011 18:40
Ze hebben het over Nachtlampen in de Dynamo Eindhoven waar wij binnenkort draaien Happy, laughing Kobuz komt misschien langs en Bram organiseert het. De optie voor de volgende Moeilijk! stond op 25 maart, maar zoals het er nu uit ziet wordt hij verplaatst naar 1 april. Komt een stuk beter uit en nee, het is geen grap! Cool
Bambilaner    posted on 18-01-2011 23:51
Nachtlampen ziet er best cool uit! Is dat altijd in Eindhoven? Dat is nog doenbaar voor mij. Misschien kom ik een van de volgende edities wel eens langs, maar 26/2 heb ik zelf een event.

Voor moeilijk! stuur ik misschien nog wel iets in. Ik wil in het voorjaar toch eens Amsterdam bezoeken. Valt wel te combineren, lijkt me...
www.facebook.com/vinniebegooddj
Bootstrap    posted on 25-01-2011 18:17
De datum van de volgende Moeilijk is door omstandigheden verschoven naar 1 april en dit is geen grapje! Cool We hebben al zo'n 30 mixjes binnen. Jullie hebben nog tot 20 januari om een mixje in te zenden Happy, laughing
TH3llC    posted on 25-01-2011 18:44
Poster: Bootstrap
Jullie hebben nog tot 20 januari om een mixje in te zenden Happy, laughing

het is al 25 januari
Bootstrap    posted on 25-01-2011 18:45
Oeps, ik bedoel natuurlijk februari Cool
TH3llC    posted on 25-01-2011 20:16
dacht het wel :p

220 Users online: 172 Guests (48 Unknown)
Pages generated today : 21.848
Most visitors online this month : 378
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.140.814