Moeilijk! DJ contest (3/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Bootstrap    posted on 06-01-2011 17:08
Beste DJ's,

Zoals jullie misschien weten organiseer ik feesten in Utrecht onder de naam Moeilijk!. Voor dit feest in Utrecht zijn wij op zoek naar talent. Hoe groot je naam is maakt niet uit, hoe groot je skills zijn wel! Moeilijk! vindt iedere twee maanden in Utrecht plaats. Het is een feest waar de echte liefhebber de lekkerste tech-house, techno en electro met een vleugje dubstep voorgeschoteld krijgt.

Omdat wij Moeilijk! zo vet willen houden als het nu is, zijn wij op zoek naar de beste?DJ's die Nederland (of Belgi?) te bieden heeft. Daarom schrijven wij een?DJ-contest?uit waarin je meedingt om een plaats op de Moeilijk! van 25 maart 2011 ?n opname in de?DJ-roulatie van Moeilijk!. Als je de contest wint deel je het podium met bekende en minder bekende talenten en krijg je de kans om je netwerk in Utrecht te verbreden en te draaien voor een publiek met een liefde voor jouw stijl.

Upload een demo van maximaal 30 minuten tech-house/techno of electro naar Soundcloud en stuur v??r?20 februari 2011 de link van je mix op naar contest@moeilijk.info.?Meedoen met een tech-house/techno mix ?n met een electro mix is ook toegestaan, mocht je allebei de stijlen vet vinden. We zullen de uitslag van de?DJ?contest?uiterlijk 1 maart 2011 bekendmaken.

We zien graag jullie demo's tegemoet!

PS: Om het nog even duidelijk te maken, we zijn absoluut niet op zoek naar een commercieel geluid.
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
User edit by Bootstrap on 06-02-2011 @ 19:16:22 (32%)

What do you think about Moeilijk! DJ contest ??

Vote :   

Bonchanoize    posted on 09-01-2011 19:14
Zelfde probleem, maar duurder: je geeft een feestje, maar er komt geen kat omdat je geen naam hebt of geen volk kent. Op elke fuif hier zie je constant dezelfde namen op de affiche en je hoort altijd dezelfde muziek, dan zit ik liever op caf?.
Let the magic begin
jannickv    posted on 09-01-2011 19:22
Poster: Bonchanoize
Zou graag meedoen, maar ik heb geen opname-apparatuur en Utrecht is veels te ver. In Belgi? krijgen beginnende dj's zo geen mooie kansen.
Echt waar, hier moet je naam hebben, of volk kennen.

niet helemaal waar, ik ben als dj gestart hier zonder ook maar iemand te kennen in het wereldje... ik heb tientallen verjaardagsfeestjes gedaan waar je mensen van jeugdbewegingen laat zien dat je goed draaid, die vragen je voor hun fuif van hun jeugdbeweging... zo heb ik er ook tientallen gedaan... af en toe sta je daar samen met een grote naam, daar sla je eens een babbeltje mee... En verder zijn er ook in belgie contests Winking my eye
Bootstrap    posted on 10-01-2011 20:55
Tof om te zien dat er zo veel interesse is, we hebben al 13 mixtapes binnen! ik ben benieuwd wat we verder nog binnen krijgen Happy, laughing
Steve-O    posted on 10-01-2011 21:09
Na een lange tijd afwezig ben ik er weer... Dit lijken me gruwelijke feesten... Ik heb wel een mix online geknald op zippyshare... Daar kan je de mix ook beluisteren zonder te downloaden. Is dit ook geoorloofd?
Oliviero    posted on 10-01-2011 21:22
Poster: Bootstrap
Tof om te zien dat er zo veel interesse is, we hebben al 13 mixtapes binnen! ik ben benieuwd wat we verder nog binnen krijgen Happy, laughing

op welke punten ga je eigenlijk bepalen welke het beste is?
www.soundcloud.com/oliverheldens
Bootstrap    posted on 10-01-2011 21:27
Poster: Steve-O
Na een lange tijd afwezig ben ik er weer... Dit lijken me gruwelijke feesten... Ik heb wel een mix online geknald op zippyshare... Daar kan je de mix ook beluisteren zonder te downloaden. Is dit ook geoorloofd?

We hebben ze liever op soundcloud om makkelijk een overzicht te houden. Kleine moeite toch? Cool

@ Oliviero: We beoordelen op de standaard punten zoals plaatkeuze, mixtechniek, originaliteit en de aansluiting op ons concept. Het moet vooral lekker knallen en niet te commercieel zijn.
Steve-O    posted on 10-01-2011 21:59
Nee is ook zo.... ik ga ze even uploaden en dan hoor je van me
Oliviero    posted on 10-01-2011 22:00
ah oke.
dat feest is dus zegmaar zo'n feest waar mensen echt puur naartoe komen vanwege de muziek (die eckte eckte tech-house) en niet van commerciele zooi houden?
User edit by Oliviero on 10-01-2011 @ 22:00:48 (10%)
Bootstrap    posted on 10-01-2011 22:31
Precies Happy, laughing Dit is inderdaad zo'n feest ja. Er zijn al genoeg commerci?le feestjes in Utrecht en de rest van Nederland.

@ Steve-o: prima, we zien hem wel verschijnen!
User edit by Bootstrap on 10-01-2011 @ 22:35:13 (43%)
kobuz    posted on 10-01-2011 23:45
aaaaawwwww shit, en ik maar commerciele nummers downloaden! :P
Bootstrap    posted on 11-01-2011 01:12
Hahaha ik geloof je direct Cool
Muis    posted on 11-01-2011 08:12
Ik zit eraan te denken om nog een techhouse mixje voor je te maken, en lees je PM eens!
Bootstrap    posted on 11-01-2011 17:10
Je hebt een PM terug Muis Cool
Oliviero    posted on 11-01-2011 17:12
mag je er nog 1 maken??

Ashley    posted on 11-01-2011 17:15
Poster: Oliviero
mag je er nog 1 maken??

Er staat toch duidelijk in de topic post:

''Upload een demo van maximaal 30 minuten tech-house/techno of electro naar Soundcloud en stuur v??r?20 februari 2011 de link van je mix op naar?contest@moeilijk.info.''

bootstrap, ik denk dat ik je ook even een mixje opstuur. vind het concept echt master!?Cool
plus ik wil volgend jaar in utrecht gaan studeren/wonen dus een beetje contacten daar kan geen kwaad.

volgens mij! heb ik jullie 2 trouwens door utrecht zien fietsen laatst, ik herkende jullie van de foto die jullie hadden gemaild maar voelde me een beetje stupid jullie na te schreeuwen als jullie het achteraf helemaal niet waren haha

Maar wat nou als het lukt, mama?
User edit by Ashley on 11-01-2011 @ 17:19:19 (91%)
Bootstrap    posted on 11-01-2011 17:27
mag je er nog 1 maken??

Je mag 1 mix van elke stijl aanleveren. Dus een tech-house/techno mix en een electro (beetje dubstep erbij mag ook) mix. Als je eenmaal een mix hebt ingezonden van 1 stijl mag je die niet meer vervangen door een nieuwe mix in die stijl op te sturen. Dat wordt teveel geklooi voor ons.

@ Ashley: Haha het zou goed kunnen dat je ons hebt zien fietsen, volgende keer gewoon schreeuwen Cool Vet dat je ons concept leuk vindt, we zien je mixje wel verschijnen.
Mathiz    posted on 11-01-2011 17:34
Mag ik ook gewoon een en al dubstep en drum and bass mix maken ? kunnen jullie mijn skills toch ook in zien (of juist niet)?

MaykFroix    posted on 11-01-2011 17:53
Ik doe mee met een tech-house mix. Zal hem van de week even opnemen. Happy, laughing
Bootstrap    posted on 11-01-2011 18:20
Poster: Mathiz
Mag ik ook gewoon een en al dubstep en drum and bass mix maken ? kunnen jullie mijn skills toch ook in zien (of juist niet)?

Nee dat is niet de bedoeling. We beoordelen de mixjes ook op het punt of ze aansluiten op ons concept. Dat houdt in dat het een tech-house/(minimal)techno of electro (met eventueel wat dubstep) mix moet zijn. We letten er ook erg op of je een interessante mix weet te maken waarin je binnen het genre veel variatie laat zien.
Oliviero    posted on 11-01-2011 18:41
Je mag 1 mix van elke stijl aanleveren. Dus een tech-house/techno mix en een electro (beetje dubstep erbij mag ook) mix. Als je eenmaal een mix hebt ingezonden van 1 stijl mag je die niet meer vervangen door een nieuwe mix in die stijl op te sturen. Dat wordt teveel geklooi voor ons.

@ Ashley: Haha het zou goed kunnen dat je ons hebt zien fietsen, volgende keer gewoon schreeuwen Cool Vet dat je ons concept leuk vindt, we zien je mixje wel verschijnen.

oke, dan ga ik meteen aan de slag met electro?Cool

in mijn tech-house mix had ik trouwens 1 of misschien 2 electro nummers gebruikt, maar dat is niet zo erg toch?
Mathiz    posted on 11-01-2011 21:00
Nee dat is niet de bedoeling. We beoordelen de mixjes ook op het punt of ze aansluiten op ons concept. Dat houdt in dat het een tech-house/(minimal)techno of electro (met eventueel wat dubstep) mix moet zijn. We letten er ook erg op of je een interessante mix weet te maken waarin je binnen het genre veel variatie laat zien.

je hebt eigenlijk volledig gelijk?Cool domme vraag van mij Winking my eye
Chili    posted on 12-01-2011 13:10
Behoorlijk wat animo zie ik al! Zal binnenkort ook eens een nieuwe mixtape online knallen..
Mijn laatste mixtape is trouwens te vinden op http://soundcloud.com/mika-eriksson#play
LarsH    posted on 12-01-2011 16:45
Hoeveel inzendingen zijn er al??Cool
Twitter & Youtube @LaBombaDJ
Flaged
Oliviero    posted on 12-01-2011 16:50
Poster: LarsH
Hoeveel inzendingen zijn er al??Cool

lars, het is 16+, dus je mag niet meedoen?Cool
maar volgens mij zijn er nu 13 of 14 inzendingen.
LarsH    posted on 12-01-2011 16:53
lars, het is 16+, dus je mag niet meedoen?Cool
maar volgens mij zijn er nu 13 of 14 inzendingen.

Jij hebt geluk man, over maandje 16...
edit: ik moet nog langer dan 1.5 jaar wachten -.-
Twitter & Youtube @LaBombaDJ
User edit by LarsH on 12-01-2011 @ 16:53:44 (30%)
Flaged

414 Users online: 317 Guests (97 Unknown)
Pages generated today : 54.368
Most visitors online this month : 576
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.261.368